Paragon16 Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Witam, przy próbie skanowania systemu programem HijackThis lub innym komputer mi się uruchamia ponownie. Wejście na stronę na której można sprawdzić logi programu HijackThis również uruchamia ponownie komputer. W załączniku dodałem logi z programu OTL, proszę o pomoc. Extras.Txt OTL.Txt FRST.txt Addition.txt gmer.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Dostarczyłeś logi FRST ze strasznie starej wersji, która nie ma określonych skanów i komend: Scan result of Farbar Recovery Scan Tool (FRST.txt) (x64) Version: 21-07-2014 (ATTENTION: ====> FRST version is 95 days old and could be outdated) Pomijając, że HijackThis to archaizm, z pewnością przyczyną niemożnością uruchomienia go i jemu podobnych są infekcje, conajmniej dwie: robak Brontok oraz wirus Jeefo atakujący pliki wykonywalne na wszystkich dyskach. Widocznym elementem Jeefo jest poniższa usługa, ale to jedynie cząstka problemu, pliki systemu i programów są infekowane i psute. ==================== Services (Whitelisted) ================= R2 PowerManager; C:\Windows\svchost.exe [36352 2001-08-24] (Microsoft Corporation) [File not signed] Wstępne operacje: 1. Pobierz najnowszy FRST: KLIK. Jeśli nie da się z poziomu tego komputera, to skorzystaj z innego i za pomocą pendrive przenieś pobrany FRST. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: R2 PowerManager; C:\Windows\svchost.exe [36352 2001-08-24] (Microsoft Corporation) [File not signed] HKLM-x32\...\Run: [] => [X] HKLM-x32\...\Run: [bron-Spizaetus] => C:\Windows\ShellNew\sempalong.exe [42675 2011-03-08] () HKLM-x32\...\Winlogon: [shell] Explorer.exe "C:\Windows\eksplorasi.exe" [42675 ] () HKU\S-1-5-21-2171216393-590708924-378717732-1000\...\Run: [Tok-Cirrhatus] => C:\Users\Damian\AppData\Local\smss.exe [42675 2011-03-08] () HKU\S-1-5-21-2171216393-590708924-378717732-1000\...\Policies\system: [DisableRegistryTools] 1 HKU\S-1-5-21-2171216393-590708924-378717732-1000\...\Policies\system: [DisableCMD] 0 HKU\S-1-5-21-2171216393-590708924-378717732-1000\...\Policies\Explorer: [] HKU\S-1-5-21-2171216393-590708924-378717732-1000\...\Policies\Explorer: [NoFolderOptions] 1 HKU\S-1-5-21-2171216393-590708924-378717732-1000\...\MountPoints2: F - F:\Autorun.exe Startup: C:\Users\Damian\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Empty.pif () ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt1] -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt2] -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt3] -> {FB314EDD-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt4] -> {FB314EDE-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt5] -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt6] -> {FB314EDF-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt7] -> {FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt8] -> {FB314EE0-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [DropboxExt1] -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [DropboxExt2] -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [DropboxExt3] -> {FB314EDD-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [DropboxExt4] -> {FB314EDE-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [DropboxExt5] -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [DropboxExt6] -> {FB314EDF-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [DropboxExt7] -> {FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [DropboxExt8] -> {FB314EE0-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File Task: {10195F3A-9DAB-4D7B-A024-9C3B75D47462} - System32\Tasks\Seagate_Install_Launch => C:\Program Files (x86)\Seagate\Seagate Dashboard 2.0\Dashboard.exe StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe SearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope value is missing. S3 OracleRemExecServiceV2; C:\Users\Damian\AppData\Local\Temp\\oraremservicev2\RemoteExecService.exe [X] Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupfolder\C:^Users^Damian^AppData^Roaming^Microsoft^Windows^Start Menu^Programs^Startup^Empty.pif" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\ALLUpdate" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Bron-Spizaetus" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Tok-Cirrhatus" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Uploader" /f CMD: for /d %f in (C:\Users\Damian\AppData\Local\*Bron*) do rd /s /q "%f" C:\Program Files (x86)\Temp C:\Users\Damian\AppData\Local\*.exe C:\Users\Damian\AppData\Local\*Bron* C:\Windows\eksplorasi.exe C:\Windows\svchost.exe C:\Windows\system32\Drivers\etc\hosts.new C:\Windows\pss\Empty.pif.Startup C:\Windows\ShellNew\sempalong.exe Hosts: EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Przejdź w Tryb awaryjny Windows. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Wykonaj skan za pomocą jeefogui.com. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt. . Odnośnik do komentarza
Paragon16 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Dzięki za odpowiedź. Lecz problem rozwiązałem przy pomocy programu Malwarebytes Anti-Malware usuwając wszystko co ten program uznał za złośliwe. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Paragon16 nie tak szybko. MBAM nie jest programem antywirusowym i nie leczy wykonywalnych, więc sprawa infekcji Jeefo to tu raczej nadal aktualna. Poza tym, skoro coś usuwałeś, to proszę o: nowe logi z FRST wykazujące zmiany (przypominam: proszę pobierz najnowszą wersję programu) + pokazanie raportu z MBAM co usuwał. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się