Przemek07 Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Witam serdecznie szanownych użytkowników Forum, i jednocześnie wychodzę do Was z prośbą o sprawdzenie logów z OTL po czyszczeniu systemu. Jak w nazwie tematu problem dotyczył mam nadzieję systemu Windows 7 Ultimate w architekturze 64 bitowej. Komputer dostałem głównie z powodu infekcji Win32/Sality, a przy okazji dwoma końmi trojańskimi, niestety nie zanotowałem jakiego typu i masą zbędnych toolbarów, automatycznych przekierowań itd. Komputer czyściłem programem antywirusowym AVG AntiVirus Free Edition 2015, a same pliki wykonalne zarażone Win32/Sality naprawiałem za pomocą narzędzia AVG Virus Remover for Win32/Sality. Zbędne dodatki i udziwnienia do przeglądarek usunąłem za pomocą ADWCleaner, a trochę zbędnego softu usunąłem po prostu ręcznie. Na sam koniec wyczyściłem rejestr programem CCleaner w celu usunięcia nieaktywnych powiązań plików, odwołań do nich itd. Na chwilę obecną system zdaje się być zdrowy, można powiedzieć że działa jak należy, nie mniej jednak wykonałem loga zgodnie z zaleceniami picasso programem OTL w celu weryfikacji czystości systemu. Zamieszczam w załącznikach pliki OTL.txt oraz Extras.txt. Z góry bardzo dziękuję za ich przejrzenie i pomoc. Pozdrawiam. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Proszę uzupełnij obowiązkowe tu logi z FRST i GMER. Odnośnik do komentarza
Przemek07 Opublikowano 21 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Oto logi z FRST i GMER, przepraszam że nie dodałem ich od razu. Odnośnie GMER zaznaczam iż aplikacja Windows Media Player pracowała ponieważ było to konieczne i sam ją świadomie uruchomiłem. Wszelkie emulatory dysków oraz STPD zostały odinstalowane. Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Log z FRST zrobiony niezgodnie z instrukcją, sekcje Drivers MD5 + List BCD nie miały być zaznaczona. I wymagane czyszczące akcje poprawkowe: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction HKU\S-1-5-21-1280555722-776893358-3389123905-1000\Software\Classes\.exe: => FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [{C7AE725D-FA5C-4027-BB4C-787EF9F8248A}] - C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox S1 MpKsl41d8fba6; C:\Windows\system32\MpEngineStore\MpKsl41d8fba6.sys [45352 2014-10-20] (Microsoft Corporation) S3 ALSysIO; \??\C:\Users\Przemek\AppData\Local\Temp\ALSysIO64.sys [X] C:\Users\Przemek\AppData\Roaming\Mozilla C:\Windows\system32\rlls64.dll C:\Windows\system32\MpEngineStore\MpKsl41d8fba6.sys EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go oraz logi z folderu C:\AdwCleaner. 2. W systemie są dwa konta: ========================= Accounts: ========================== Przemek (S-1-5-21-1280555722-776893358-3389123905-1000 - Administrator - Enabled) => C:\Users\Przemek Rodzina (S-1-5-21-1280555722-776893358-3389123905-1004 - Limited - Enabled) => C:\Users\Rodzina Dostarczone zostały logi z administracyjnego konta Przemek, wymagane osobne logi również z konta limitowanego Rodzina. Nie używaj opcji "Przełącz użytkownika" lub "Wyloguj", lecz zresetuj system i zaloguj się na to limitowane konto. Uruchom FRST przez dwuklik (nie używaj opcji "Uruchom jako Administrator") i zrób nowe logi FRST (główny FRST.txt + Addition.txt, Shortcut za to zbędny) . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się