Skocz do zawartości

Utrata pakietów + rosnący ping


xShaoOx

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jeśli problem występuje z wysoką regularnością (określone godziny), to z dużym prawdopodobieństwem przyczyną są czynniki zewnętrzne. Np. zwiększony ruch u operatora. Z drugiej strony dwa dni, to trochę mało, żeby wyciągać wnioski o charakterze statystycznym. Poobserwuj jeszcz przez jakiś czas, rób z tego notatki (waże - pamięc jest zawodna) i jeśli się potwierdzi męcz dostawcę.

 

PS. Masz jednoczesne połączenie przez wifi i po kablu. Spróbuj wyłączyć raz jedno, potem drugie i zobaczyć, co się będzie działo.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...