Filarel Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Laptop domowy, zainstalowana Vista Home Premium Service Pack 1, 32-bitowy. Po uruchomieniu systemu wyskakuje okienko z komunikatem: "Proces hosta dla usług systemu Windows-zatrzymano działanie i zamknięto. Poprawne działanie aplikacji zostało zatrzymane z powodu problemu. System Windows powiadomi Cię, jeśli będzie dostępne rozwiązanie." Oprócz tego mam problemy z niektórymi programami startowymi, np Skype nie działa, jakieś błędy, Origin'a wywala ciągle, kiedyś Avasta wywalało ciągle, jakoś to naprawiłem. Zainstalowałem po kilku dniach męczenia się z problemem Firewalla "PC Tools Firewall Plus", wtedy właśnie Avasta mi już nie wywaliło nigdy. Problem mam od tygodnia, dwóch. Skanowałem Avastem podczas uruchamiania się systemu (w Boocie), czy są jakieś wirusy, przed odejściem od komputera wykryło dwa. Problem dalej występował, dlatego tutaj pisze. Załączam skany. OTL.Txt FRST.txt Extras.Txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Problem obrazują następujące błędy w Dzienniku zdarzeń: Error: (10/14/2014 10:28:09 AM) (Source: Application Error) (EventID: 1005) (User: ) Description: System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku C:\Windows\System32\wuaueng.dll z jednej z następujących przyczyn: problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem, na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi na tym komputerze; lub brak dysku. System Windows zamknął program Proces hosta dla usług systemu Windows z powodu następującego błędu. Program: Proces hosta dla usług systemu Windows Plik: C:\Windows\System32\wuaueng.dll Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe dane. Akcja użytkownika 1. Otwórz plik ponownie. Ta sytuacja może być przejściowym problemem, który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu. 2. Jeśli nadal nie można uzyskać dostępu do pliku i - jest w sieci, administrator sieci powinien sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią, i czy można skontaktować się z serwerem. - jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały dysk jest włożony do komputera. 3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając program CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia wpisz CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER. 4. Jeżeli problem nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej. 5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy, skontaktuj się z administratorem lub dostawcą sprzętu komputerowego, aby uzyskać dalszą pomoc. Dodatkowe dane Wartość błędu: C0000185 Typ dysku: 3 Error: (10/14/2014 10:28:09 AM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Aplikacja powodująca błąd svchost.exe_wuauserv, wersja 6.0.6001.18000, sygnatura czasowa 0x47918b89, moduł powodujący błąd wuaueng.dll, wersja 7.0.6001.18000, sygnatura czasowa 0x4791953f, kod wyjątku 0xc0000006, przesunięcie błędu 0x0007558f, identyfikator procesu 0x54c, godzina rozpoczęcia aplikacji 0xsvchost.exe_wuauserv0. Błąd tworzy usługa Windows Update, możliwe uszkodzenie pliku wuaueng.dll i błędy na dysku, jak sugeruje to sam Dziennik zdarzeń. Wstępnie: 1. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER: chkdsk /f /r Zatwierdź uruchomienie przy następnym starcie i resetuj system, by checkdisk wykonał pracę. Wynik zostanie nagrany w Dzienniku zdarzeń w gałęzi Aplikacja w postaci rekordu z Wininit. Pobierz szczegóły tego rekordu, skopiuj i wklej do posta statystyki. 2. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER: sfc /scannow Gdy komenda ukończy działanie, w cmd wklej kolejną: findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt Wynikowy log dołącz tutaj. Zainstalowałem po kilku dniach męczenia się z problemem Firewalla "PC Tools Firewall Plus", wtedy właśnie Avasta mi już nie wywaliło nigdy. Swoją drogą to ta zapora PC Tools to stary program (sugerowane pozbycie się tego), a antywirusów to tu za dużo (Avast + Microsoft Security Essentials = jeden do deinstalacji). . Odnośnik do komentarza
Filarel Opublikowano 18 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Jaką zaporę polecasz? 1. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER: chkdsk /f /r Zatwierdź uruchomienie przy następnym starcie i resetuj system, by checkdisk wykonał pracę. Wynik zostanie nagrany w Dzienniku zdarzeń w gałęzi Aplikacja w postaci rekordu z Wininit. Pobierz szczegóły tego rekordu, skopiuj i wklej do posta statystyki Nie pomogło. Nazwa dziennika:Application Źródło: Microsoft-Windows-Wininit Data: 2014-10-18 18:16:59 Identyfikator zdarzenia:1001 Kategoria zadania:Brak Poziom: Informacje Słowa kluczowe:Klasyczny Użytkownik: Nie dotyczy Komputer: WIKTOR-PC Opis: Sprawdzanie systemu plików na C: Typ systemu plików to NTFS. Zaplanowano sprawdzenie dysku. System Windows sprawdzi teraz dysk. Przetworzone rekordy plików: 283904. Przetworzone rekordy dużych plików: 477. Przetworzone rekordy uszkodzonych plików: 0. Przetworzone rekordy atrybutów rozszerzonych: 0. Przetworzone rekordy ponownej analizy: 67. Przetworzone wpisy indeksu: 330688. Przetworzone pliki nieindeksowane: 0. Przetworzone deskryptory zabezpieczeń: 283904. Oczyszczanie 38 nieużywanych wpisów w indeksie $SII pliku 0x9. Oczyszczanie 38 nieużywanych wpisów w indeksie $SDH pliku 0x9. Porzadkowanie 38 nieużywanych deskryptorów zabezpieczeń. Przetworzone pliki danych: 23393. Trwa sprawdzanie dziennika Usn... Przetworzone bajty numerów USN: 35099600. Zakończono sprawdzanie poprawności dziennika Usn. CHKDSK sprawdza dane pliku (poziom 4 z 5) Niepowodzenie odczytu; status: 0xc0000185; przesuniecie: 0x160809b000 przez 0x10000 bajtów. Niepowodzenie odczytu; status: 0xc0000185; przesuniecie: 0x16080a0000 przez 0x1000 bajtów. System Windows zastapił uszkodzone klastry w pliku 45957 o nazwie \Users\Windows\AppData\Roaming\Skype\WIKTOR~1.#\MAIN~1.DB-. Przetworzone pliki: 283888. Zakończono sprawdzanie danych pliku. CHKDSK sprawdza wolne miejsce (etap 5 z 5) Przetworzone wolne klastry: 14895480. Zakończono sprawdzanie wolnego miejsca na dysku. Dodawanie 1 uszkodzonych klastrów do pliku uszkodzonych klastrów. CHKDSK wykrył wolne miejsce oznaczone jako przydzielone w mapie bitowej głównej tabeli plików (MFT). Usuwanie błedów w mapie bitowej woluminu. System Windows wprowadził poprawki do systemu plików. 149468159 KB całkowitego miejsca na dysku. 89365496 KB w 237441 plikach. 126688 KB w 23394 indeksach. 4 KB w uszkodzonych sektorach. 394051 KB używanych przez system. 65536 KB zajetych przez plik dziennika. 59581920 KB dostepnych na dysku. 4096 bajtów w każdej jednostce alokacji. 37367039 ogółem jednostek alokacji na dysku. 14895480 jednostek alokacji dostepnych na dysku. Informacje wewnetrzne: 00 55 04 00 ee fa 03 00 2b 91 07 00 00 00 00 00 .U......+....... 0f 01 00 00 43 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ....C........... 42 00 00 00 5f 84 0d 77 98 83 05 00 98 7b 05 00 B..._..w.....{.. System Windows zakończył sprawdzanie dysku. Zaczekaj na ponowne uruchomienie systemu. Kod XML zdarzenia: 1001 0 4 0 0 0x80000000000000 9439 Application WIKTOR-PC Sprawdzanie systemu plików na C: Typ systemu plików to NTFS. Zaplanowano sprawdzenie dysku. System Windows sprawdzi teraz dysk. Przetworzone rekordy plików: 283904. Przetworzone rekordy dużych plików: 477. Przetworzone rekordy uszkodzonych plików: 0. Przetworzone rekordy atrybutów rozszerzonych: 0. Przetworzone rekordy ponownej analizy: 67. Przetworzone wpisy indeksu: 330688. Przetworzone pliki nieindeksowane: 0. Przetworzone deskryptory zabezpieczeń: 283904. Oczyszczanie 38 nieużywanych wpisów w indeksie $SII pliku 0x9. Oczyszczanie 38 nieużywanych wpisów w indeksie $SDH pliku 0x9. Porzadkowanie 38 nieużywanych deskryptorów zabezpieczeń. Przetworzone pliki danych: 23393. Trwa sprawdzanie dziennika Usn... Przetworzone bajty numerów USN: 35099600. Zakończono sprawdzanie poprawności dziennika Usn. CHKDSK sprawdza dane pliku (poziom 4 z 5) Niepowodzenie odczytu; status: 0xc0000185; przesuniecie: 0x160809b000 przez 0x10000 bajtów. Niepowodzenie odczytu; status: 0xc0000185; przesuniecie: 0x16080a0000 przez 0x1000 bajtów. System Windows zastapił uszkodzone klastry w pliku 45957 o nazwie \Users\Windows\AppData\Roaming\Skype\WIKTOR~1.#\MAIN~1.DB-. Przetworzone pliki: 283888. Zakończono sprawdzanie danych pliku. CHKDSK sprawdza wolne miejsce (etap 5 z 5) Przetworzone wolne klastry: 14895480. Zakończono sprawdzanie wolnego miejsca na dysku. Dodawanie 1 uszkodzonych klastrów do pliku uszkodzonych klastrów. CHKDSK wykrył wolne miejsce oznaczone jako przydzielone w mapie bitowej głównej tabeli plików (MFT). Usuwanie błedów w mapie bitowej woluminu. System Windows wprowadził poprawki do systemu plików. 149468159 KB całkowitego miejsca na dysku. 89365496 KB w 237441 plikach. 126688 KB w 23394 indeksach. 4 KB w uszkodzonych sektorach. 394051 KB używanych przez system. 65536 KB zajetych przez plik dziennika. 59581920 KB dostepnych na dysku. 4096 bajtów w każdej jednostce alokacji. 37367039 ogółem jednostek alokacji na dysku. 14895480 jednostek alokacji dostepnych na dysku. Informacje wewnetrzne: 00 55 04 00 ee fa 03 00 2b 91 07 00 00 00 00 00 .U......+....... 0f 01 00 00 43 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ....C........... 42 00 00 00 5f 84 0d 77 98 83 05 00 98 7b 05 00 B..._..w.....{.. System Windows zakończył sprawdzanie dysku. Zaczekaj na ponowne uruchomienie systemu. sfc.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się