adrenalina Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Z telefonem sobie poradziłem ale z komputerem nie potrafię. Najprawdopodobniej z tego co czytałem na innych tematach mam zainfekowany router. Nie mogę zrobić loga z GMER-A resetuje mi się komputer :/ Zrobiłem loga w OTL i FRST mam nadzieję że to wystarczy. Wirus blokuje mi przeglądarkę, całego systemu mi nie blokuje. Dziękuje z góry za pomoc i pozdrawiam. Addition.txt Extras.Txt OTL.Txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Tak, jest tu infekcja routera: Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 94.249.192.104 8.8.8.8 1. Zaloguj się do routera: - Zmień ustawienia DNS. Jeśli nie wiesz na jakie, możesz ustawić adresy Google: 8.8.8.8 + 8.8.4.4 - Zabezpiecz router: zmień hasło oraz zamknij dostęp do panelu zarządzania od strony Internetu. Porównaj z tymi artykułami: KLIK, KLIK. Po konfiguracji uruchom ten test mający potwierdzić zabezpieczenie: KLIK. 2. Następnie otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CMD: ipconfig /flushdns EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt oraz C:\ComboFix.txt (był używany ComboFix). . Odnośnik do komentarza
adrenalina Opublikowano 17 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Daje logi już wszystko w porządku? Jeszcze mam problem bo po uruchomieniu PC nie łączę się z internetem. Muszę kilka razy resetować komputer i dopiero za którymś tam razem załapie. Miałem już tego typu problem i ustał ale dzisiaj znowu się pojawił. ComboFix.txt Fixlog.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
adrenalina Opublikowano 17 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 I jak ? Bo AVG ikonka na pasku zadań znikła, realtek też. Więc wszystko ok jeszcze chyba nie jest. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 adrenalina, proszę o cierpliwość, nie podbijaj mi tematów (o czym prawią zasady działu!). Przetwarzam temat, gdy jestem w stanie (mam czas i jestem na forum), a jest dużo osób potrzebujących. Skrypt pomyślnie wykonany. W raportach brak podejrzanych rzeczy. Nie podałeś czy przeprowadziłeś test online na router i jaki był jego wynik. Jeszcze mam problem bo po uruchomieniu PC nie łączę się z internetem. Muszę kilka razy resetować komputer i dopiero za którymś tam razem załapie. Miałem już tego typu problem i ustał ale dzisiaj znowu się pojawił. Czy sterowniki do karty sieciowej są aktualne? Bo AVG ikonka na pasku zadań znikła, realtek też. Nic nie usuwałam związanego z tymi programami, a wg ostatniego raportu FRST oba się uruchamiają przy starcie, czyli i powiązane ikony powinny się ujawnić w obszarze powiadomień: HKLM\...\Run: [RTHDVCPL] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe [13213840 2012-10-26] (Realtek Semiconductor) HKLM-x32\...\Run: [AVG_UI] => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgui.exe [3593744 2014-09-05] (AVG Technologies CZ, s.r.o.) Czy na pewno ten efekt występuje po ponownym uruchomieniu komputera? . Odnośnik do komentarza
adrenalina Opublikowano 18 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Sorry za takie spamowanie powyżej. Teraz przy uruchomieniu ponownie nie było internetu ale zauważyłem że AVG robi jakieś aktualizacje i może antywirus przez to internet wyłącza? Sterowniki do karty sieciowej są aktualne. Przeprowadziłem ten test i wypadł pomyślnie. Odnośnik do komentarza
adrenalina Opublikowano 19 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 W sumie temat do zamknięcia. Wirusa niema a brak połączenia z netem to nie wina wirusa. Dziękuje pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi