Jan1975 Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Witam. Jest to mój pierwszy post na forum także przepraszam za ewentualne błędy. Systemem Windows 7 Home Premium 64 bity. Od pewnego czasu nie instaluje mi się od prawie miesiąca aktualizacja KB 2980245. Wyskakuje mi za każdym razem błąd 80073712. Inne aktualizacje instalują się (nie jestem pewien czy wszystkie mam dostępne). Próbowałem w ramach eksperymentów odinstalować starą aktualizację. Zainstalował się bez problemu a aktualizacja KB 2980245. Dodatkowo po wyłączeniu Windows Media Center nie jestem w stanie ponownie go włączyć. Przy próbie włączenia pojawia się komunikat „Wystąpił błąd. Nie wszystkie usługi zostały pomyślnie zmienione.”. Wcześniej komputer był zainfekowany różnymi śmieciami różnymi PUP. Po ich teoretycznym usunięciu komputer został przeskanowany różnego rodzaju skanerami typu Odkurzacz, RegCleaner. Co nie było chyba najlepszym rozwiązaniem. Dodatkowo miałem wyłączone punkty przywracania, a kopia zapasowa utworzona została niedawno i zawiera raczej błędy systemu. W ramach zainstalowania poprawki KB 2980245 testowałem różne rozwiązania: zmianę nazwy katalogu SoftwareDistribution MicrosoftFixit50202, FixWu, Windows Update Diagnostic, Microsoft Fixit.wu.LB.128336137219375473.2.1.Run. Bezskutecznie. W przypadku Microsoft Fixit.wu.LB.128336137219375473.2.1.Run otrzymałem komunikat Napraw składniki Windows Update z zaznaczeniem na zielono jako rozwiązane. Szczegóły raportu wykazały, że Napraw domyślne lokalizacje usługi Windows Update zaznaczone jest jako sprawdzone, Zmieniono domyślne lokalizacje danych usługi Windows Update/Lokalizacja, w której usługa Windows Update przechowuje dane, została zmieniona i wymaga naprawy nie uruchomiono. W innym fixie dotyczącym Windows Update wyskoczył Błąd usługi Windows Update 0x 80073712, a w szczegółowych informacjach, że błąd naprawiono. Jedynym efektem tych napraw było to, że aktualizacja pobierała się do 9% i wyskakiwał błąd 80073712. Funkcja SFC /SCANNOW wykazała, że „Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows odnalazła uszkodzone pliki, ale nie może naprawić niektórych z nich. Szczegóły znajdują się w pliku CBS.Dziennik % WinDir %\Logs\CBS\CBS.log.”. Dodatkowo Windows6.1-KB947821-v33-x64 czyli CheckSUR podaje, że mam CSI Payload File Missing Total count: 1034 oraz CSI Manifest Missing. Pięć CSI Manifest udało mi się naprawić poprzez skopiowanie aktualizacji związanych z zaginionymi plikami manifest do katalogu: C:\Windows\CheckSUR\Packages. W jednym przypadku skopiowanie aktualizacji pomogło połowicznie jeden plik manifest naprawił się, drugi nie. Prosiłbym o pomoc w naprawie systemu lub ewentualne ocenienie czy nie lepszym rozwiązaniem z uwagi na dużą ilość CSI Payload File Missing nie byłby format i ponowne zainstalowanie systemu. sfcdetails: http://wklej.org/id/1482984/ CheckSUR: http://wklej.org/id/1482986/ CheckSUR.persist: http://wklej.org/id/1482988/ Addition.txt Extras.Txt FRST.txt Log GMER.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Dodatkowo Windows6.1-KB947821-v33-x64 czyli CheckSUR podaje, że mam CSI Payload File Missing Total count: 1034 oraz CSI Manifest Missing. Pięć CSI Manifest udało mi się naprawić poprzez skopiowanie aktualizacji związanych z zaginionymi plikami manifest do katalogu: C:\Windows\CheckSUR\Packages. W jednym przypadku skopiowanie aktualizacji pomogło połowicznie jeden plik manifest naprawił się, drugi nie. Prosiłbym o pomoc w naprawie systemu lub ewentualne ocenienie czy nie lepszym rozwiązaniem z uwagi na dużą ilość CSI Payload File Missing nie byłby format i ponowne zainstalowanie systemu. Sądzę, że w przypadku tak ogromnej ilości nienaprawionych błędów zalecana jest reinstalacja. Robota zdaje się kompletnie nieopłacalna. W teorii naprawa ponad tysiąca błędów typu "CSI Payload File Missing" wymaga podstawienia ponad tysiąca plików z komputera niezdefektowanego. Nawet przy najlepszych moich chęciach samo zebranie ponad tysiąca wystąpień idealnie zgodnych z wersją danego komponentu, a później precyzyjne podstawienie na miejsce przekracza moje siły. Ponadto, nie jest wiadome jakie to będzie mieć skutki i czy przypadkiem uzupełnienie plików nie odpali kolejnych błędów. Mam jednak pytanie: mnóstwo odwołań tyczy komponentów czcionek TTF, co jest dość podejrzane (sugeruje jakąś masową operację). Czy przypadkiem nie robiłeś jakiejś "optymalizacji" polegającej na "redukcji" ilości zainstalowanych czcionek? . Odnośnik do komentarza
Jan1975 Opublikowano 18 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Witam. Tak jak się spodziewałem, że bez reinstalacji systemu nie obejdzie się. Próbowałem jeszcze coś naprawić na własna rękę i udało mi się poprzez skopiowanie aktualizacji związanych z zaginionymi plikami manifest do katalogu: C:\Windows\CheckSUR\Packages naprawić wszystkie CSI Manifest Missing. Dzięki temu komputer pobrał aktualizacje, w tym także KB 2980245. W dalszym ciągu jednak nie mogę włączyć Windows Media Center. Funkcja SFC /SCANNOW też nic nie daje i zwraca komunikat, że „Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows odnalazła uszkodzone pliki, ale nie może naprawić niektórych z nich. Szczegóły znajdują się w pliku CBS.Dziennik % WinDir %\Logs\CBS\CBS.log.”. Jeśli chodzi o czcionki to w sposób świadmy nie próbowałem "odchudzić" zainstalowanych czcionek. Być może jakiś program do optymalizacj tutaj zadziałał. Aktualnie trudno mi coś na ten temat powiedzieć. Chyba, że chodzi o usłgi tekstowe i języki. Tam w opcjach pozostawiłem tylko Polski (programisty) usuwając polski (214) i amerykański (międzynarodowy). Porównując logi i czcionki w komputerze większośc odwołań dotyczy czcionek figurujących jako ukryte. Nie jest to jednak reguła. Przeprowadzone próby odinstalowania czcionki, jej ponownego zainstalowania lub zmiany statusu z ukryj na pokaż nie przyniosły pozytywnych rezultatów. W kwesti reinstalacji systemu warto "bawić się" w nakładkę czy metodą klasyczną format C:? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się