rubensis Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) Witam serdecznie i mam prośbę o zapoznanie się z moim problemem bo prawdę mówiąc straciłem nadzieję że ktoś może jeszcze go uzdrowić a może po prostu jestem zupełnym laikiem który ma obsesje że coś złego dzieje się z jego sprzętem. Do rzeczy - czyli napisze w kilku zdaniach o co chodzi. Laptopa nabyłem od znajomego był na gwarancji ale znajomy nie mógł kiełznać windows 8 więc postanowił go sprzedać. Pomyślałem dam radę. Po kilku instalacjach i wywalaniu systemu zdobyłem orginalne płyty Recowery niestety po każdej instalacji system się sypał. Oddałem go do serwisu po którym serwisant po wymianie jakiejś tasmy po reinstalacji systemu stwierdził że wszystko jest ok. Niestety ponownie przy próbie aktualizacji i uaktualnieniu do windows 8.1 system się wysypywał i praktycznie nie można było uruchomić na nim większości programów. Oddałem go ponownie do serwisu gdzie został wymieniony dysk na nowy i prawdopodobie ? płyta główna zainstalowali system ponownie i niestety ponownie się wysypał. Zadzwoniłem do HP Polska żeby ktoś dokładnie sprawdził działanie systemu i sprzętu i przynajmniej spróbował zrobić aktualizacje i ocenić czy jest wszystko ok. Polecili mi zwrócić się do Microsoftu ale oni powiedzieli że to sprawa dla HP. Postanowiłem jeszcze raz spróbować i po jakimś czasie udało mi się uaktualnić do windows 8.1 wyciągnąłem klucz windowsa z myślą że może ponownie paść itak się stało. Sciągnąłem z sieci windows 8.1 i w tej chwili po wpisaniu wcześniej wyciągniętego klucza działa ale już zauważyłem błędy w aktualizacjach i dlatego żeby nic już w mim nie majstrować pisze do was o pomoc. Nie mam już pojęcia co może być nie tak coś jest na rzeczy z plikami XML , na pewno coś z serwerem, z instalowaniem programów, ze sterownkami większość miała datę 2006 myśle ze może to mieć związek z plikiem DISM ale nie umiałem sobie z tym poradzić bo praca i brak czasu. Jeśli jest ktoś kto podejmie się problemu załączam wg instrukcji logi z FRST i OTL Przeskanowałem programem gmer ale pokazał dwa błędy o braku dostępu niżej to co udało mi się skopiować z jego schowka Niedługo po tych operacjach wywaliło mi bluescreen ale jak na razie system się uruchomił - szkoda słów chyba jednak będzie "szrot" dla tego HP-ka GMER 2.1.19357 - http://www.gmer.net Rootkit scan 2014-10-05 19:56:53 Windows 6.2.9200 x64 \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\0000001e ST500LM012_HN-M500MBB rev.2BA30001 465,76GB Running: b0bdv144.exe; Driver: C:\Users\hp_home\AppData\Local\Temp\pxldipow.sys ---- Kernel code sections - GMER 2.1 ---- .text C:\Windows\System32\win32k.sys!W32pServiceTable fffff96000198300 15 bytes [00, F7, F7, 01, 80, D7, 70, ...] .text C:\Windows\System32\win32k.sys!W32pServiceTable + 16 fffff96000198310 11 bytes [00, 99, FC, FF, 00, C1, C3, ...] ---- User code sections - GMER 2.1 ---- .text C:\Windows\system32\atiesrxx.exe[872] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!GetModuleBaseNameA + 506 00007ffbd1fa169a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\system32\atiesrxx.exe[872] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!GetModuleBaseNameA + 514 00007ffbd1fa16a2 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\system32\atiesrxx.exe[872] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!QueryWorkingSet + 118 00007ffbd1fa181a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\system32\atiesrxx.exe[872] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!QueryWorkingSet + 142 00007ffbd1fa1832 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\system32\atieclxx.exe[68] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!GetModuleBaseNameA + 506 00007ffbd1fa169a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\system32\atieclxx.exe[68] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!GetModuleBaseNameA + 514 00007ffbd1fa16a2 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\system32\atieclxx.exe[68] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!QueryWorkingSet + 118 00007ffbd1fa181a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\system32\atieclxx.exe[68] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!QueryWorkingSet + 142 00007ffbd1fa1832 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe[1460] C:\Windows\system32\psapi.dll!GetModuleBaseNameA + 506 00007ffbd1fa169a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe[1460] C:\Windows\system32\psapi.dll!GetModuleBaseNameA + 514 00007ffbd1fa16a2 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe[1460] C:\Windows\system32\psapi.dll!QueryWorkingSet + 118 00007ffbd1fa181a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe[1460] C:\Windows\system32\psapi.dll!QueryWorkingSet + 142 00007ffbd1fa1832 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\System32\igfxpers.exe[2448] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!GetModuleBaseNameA + 506 00007ffbd1fa169a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\System32\igfxpers.exe[2448] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!GetModuleBaseNameA + 514 00007ffbd1fa16a2 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\System32\igfxpers.exe[2448] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!QueryWorkingSet + 118 00007ffbd1fa181a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\System32\igfxpers.exe[2448] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!QueryWorkingSet + 142 00007ffbd1fa1832 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe[2472] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!GetModuleBaseNameA + 506 00007ffbd1fa169a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe[2472] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!GetModuleBaseNameA + 514 00007ffbd1fa16a2 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe[2472] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!QueryWorkingSet + 118 00007ffbd1fa181a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe[2472] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!QueryWorkingSet + 142 00007ffbd1fa1832 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\PROGRAM FILES\SYNAPTICS\SYNTP\SYNTPHELPER.EXE[2608] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!GetModuleBaseNameA + 506 00007ffbd1fa169a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\PROGRAM FILES\SYNAPTICS\SYNTP\SYNTPHELPER.EXE[2608] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!GetModuleBaseNameA + 514 00007ffbd1fa16a2 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\PROGRAM FILES\SYNAPTICS\SYNTP\SYNTPHELPER.EXE[2608] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!QueryWorkingSet + 118 00007ffbd1fa181a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\PROGRAM FILES\SYNAPTICS\SYNTP\SYNTPHELPER.EXE[2608] C:\Windows\system32\PSAPI.DLL!QueryWorkingSet + 142 00007ffbd1fa1832 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\hpsa_service.exe[1604] C:\Windows\system32\psapi.dll!GetModuleBaseNameA + 506 00007ffbd1fa169a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\hpsa_service.exe[1604] C:\Windows\system32\psapi.dll!GetModuleBaseNameA + 514 00007ffbd1fa16a2 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\hpsa_service.exe[1604] C:\Windows\system32\psapi.dll!QueryWorkingSet + 118 00007ffbd1fa181a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\hpsa_service.exe[1604] C:\Windows\system32\psapi.dll!QueryWorkingSet + 142 00007ffbd1fa1832 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\System32\Macromed\Flash\FlashUtil_ActiveX.exe[4052] C:\Windows\system32\psapi.dll!GetModuleBaseNameA + 506 00007ffbd1fa169a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\System32\Macromed\Flash\FlashUtil_ActiveX.exe[4052] C:\Windows\system32\psapi.dll!GetModuleBaseNameA + 514 00007ffbd1fa16a2 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\System32\Macromed\Flash\FlashUtil_ActiveX.exe[4052] C:\Windows\system32\psapi.dll!QueryWorkingSet + 118 00007ffbd1fa181a 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] .text C:\Windows\System32\Macromed\Flash\FlashUtil_ActiveX.exe[4052] C:\Windows\system32\psapi.dll!QueryWorkingSet + 142 00007ffbd1fa1832 4 bytes [FA, D1, FB, 7F] ---- Threads - GMER 2.1 ---- Thread C:\Windows\system32\csrss.exe [536:572] fffff96000961b90 ---- Disk sectors - GMER 2.1 ---- Disk \Device\Harddisk0\DR0 unknown MBR code ---- EOF - GMER 2.1 ---- FSTR i OTL Dziękuję I Niech Moc Będzie z Wami Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Extras.Txt OTL.Txt Edytowane 6 Października 2014 przez picasso Temat przenoszę wstępnie do działu Windows. To nie jest kwestia infekcji. A ten log GMER Autostart jest zbędny (usuwam). //picasso Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 6 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Podaj dokładną nazwę tego laptopa, czyli HP Pavilion g7 xxxxxx Pytanie orientacyjne - na czystej 8 chodzi stabilnie? W sensie problemy zaczynają się dopiero na 8.1? Odnośnik do komentarza
rubensis Opublikowano 6 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Podaj dokładną nazwę tego laptopa, czyli HP Pavilion g7 xxxxxx Pytanie orientacyjne - na czystej 8 chodzi stabilnie? W sensie problemy zaczynają się dopiero na 8.1? Dokładna nazwa laptopa HP Pavilion G7 2200SW orginalny system win 8 x64 oem obecnie Windows 8.1 x64 Właśnie problem w tym że po przywracaniu z orginalych recovery system co chwile się wysypywał szczególnie przy aktualizacjach , instalowaniu antywirusa , i uaktualnianiu do windows 8.1. Dlatego postanowiłem gdy udało mi się raz zaktualizować do 8.1 zapisać klucz i teraz zainstalowałem pobrany 8.1X64 core i na tamtym zapisanym kluczu na razie hula. Ale ponawiam prośbę o weryfikacje załączonych logow bo jestem na 100% pewny że nie wszystko tak jak potrzeba. Nie wiem ale przypuszczam ze problem może tkwić gdzies w ustawieniach biosu bo jest w nim zapisanych mnóstwo logów do których nie mam dostępu a może gdzieś w pamięci ram siedzi jakieś zapisane tekstowo ustrojstwo które po kilku restartach komputera robi swoje. Pomóżcie dobrzy ludzie jak możecie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 6 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Ale ponawiam prośbę o weryfikacje załączonych logow bo jestem na 100% pewny że nie wszystko tak jak potrzeba. Proszę popatrz na mój komentarz, logi już dawno sprawdzone, w przeciwnym wypadku temat nie zostałby przeniesiony z działu diagnostyki infekcji. Brak oznak infekcji i innych uwag. Umieściłam komentarz w tej formie, bo nie ma tu co za bardzo analizować w raportach, one nie pomogą w opisywanym problemie. To są raporty koncentrowane na określonych rzeczach i tylko tyle co z nich wynika to, że była świeża instalacja Windows, bo logi są bardzo krótkie i niezbyt dużo niedomyślnych elementów. Logi te nie mają też specjalizacji w materii sprzętowej, a tu się może klarować problem tego poziomu. Groszexxx zadał też pytanie: Podaj dokładną nazwę tego laptopa, czyli HP Pavilion g7 xxxxxx ... co jak sądzę m.in. jest pod kątem nie zainstalowanych sterowników: ==================== Faulty Device Manager Devices ============= Name: Description: Class Guid: Manufacturer: Service: Problem: : The drivers for this device are not installed. (Code 28) Resolution: To install the drivers for this device, click "Update Driver", which starts the Hardware Update wizard. Name: Ralink_RT3290_Bluetooth_01 Description: Ralink_RT3290_Bluetooth_01 Class Guid: Manufacturer: Service: Problem: : The drivers for this device are not installed. (Code 28) Resolution: To install the drivers for this device, click "Update Driver", which starts the Hardware Update wizard. Name: Description: Class Guid: Manufacturer: Service: Problem: : The drivers for this device are not installed. (Code 28) Resolution: To install the drivers for this device, click "Update Driver", which starts the Hardware Update wizard. W Menedżerze urządzeń jest więc kilka obiektów z pytanikiem bądź wykrzyknikiem. . Odnośnik do komentarza
rubensis Opublikowano 6 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Ok dziękuje za odpowiedż..Napisałem ze chodzi o HP Pavilion g7 2200sw i sterowniki do pobrania ze strony HP lub poprzez HP Support Asistance to żaden problem tylko ja nie instalowałem wszystkiego na siłe bo to się dla tego hp-ka kończyło Reinstalacja systemu i chciałem fachowej podpowiedzi za którą dziękuje. Być może wina leży po stronie sprzętu a może mojej niewiedzy zaktualizuje sterowniki i zobaczę jaki scenariusz tym razem napisze mi laptop. A może jakaś fachowa podpowiedz co zrobić aby nie dać za przeproszeniem "posiedzenia" i żeby to hulało jak trzeba Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 6 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4158&lc=pl&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=5319738 Najpierw sterowniki od chipsetu, konkretnie - Narzędzie instalacji i sterownik chipsetu Intel Potem ten drugi. Nie wszystkie sterowniki z windows 8 są kompatybilne z 8.1 - i tu bym doszukiwał się problemów. Dlatego zacznijmy od ich aktualizacji. A, że są braki w sterownikach - to widać w raporcie. Odnośnik do komentarza
rubensis Opublikowano 6 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Szczerze mówiąc od nich zacząłem i niby proces instalacji przeszedł poprawnie ale jednak chyba nie do końca. Spróbuje jeszcze raz je pobrać i zainstalować. Dzięki za zainteresowanie Aha znalazłem ten wcześniejszy domyślnie rozpakowuje się w C:\swsetup ale znalazłem w tym katalogu od instalacji chipsetu plik tekstowy NOTE_v9.3.0.1025 "xml "o takiej treści Release Name: Intel—ű Chipset Device Software Production Version 9.3.0.1025Kit 48449 (Description: Intel—ű Chipset Device Software Production Version 9.3.0.1025, Posted: 9/19/2012 1:56:10 PM) Kit Supported Platforms:: see list add/remove all kit files to/from download cart Components(-) Intel—ű Chipset Software Installation Utility Package #: 175383Release Version: 9.3.0Software Version: 1025(+) Supported Operating Systems(+) Supported Languages(-) Supporting Documentation Readme (88.4 KB) ReleaseNotes_9.3.0.1025.htm (95.03 KB)(-) Installation Files CD Installation - exe (4.62 MB) CD Installation - zip (4.11 MB) a to znajduje się w pliku Readme ************************************************************* Product: Intel® Chipset Device Software* Release: Production Version* Version: 9.3.0.1025* Target: Intel® 7 Series/C216 Chipset Family* Date: September 14 2012************************************************************ NOTE: For the list of supported chipsets, please refer to the Release Notes ************************************************************* CONTENTS OF THIS DOCUMENT************************************************************This document contains the following sections: 1. Overview2. System Requirements3. Contents of the Distribution Package4. List of Available Command Line Flag Options5. Contents of the Extracted Files6. Installing the Software in Interactive Mode7. Installing the Software in Silent Mode8. Installing the INF Files Prior to OS Installation 8A. Installing the Windows* 2000 INF Files Prior to OS Installation 8B. Installing the Windows* XP INF Files Prior to OS Installation 8C. Installing the Windows Server* 2003 INF Files Prior to OS Installation 8D. Installing the Windows* Vista INF Files Prior to OS Installation 8E. Installing the Windows Server* 2008 INF files Prior to OS Installation 8F. Installing the Windows Server* 2008 R2 INF files Prior to OS Installation 8G. Installing the Windows 7 INF files Prior to OS Installation 8H. Installing the Windows 8 INF files Prior to OS Installation 8I. Installing the Windows 2012 INF files Prior to OS Installation9. Installing the INF Files After OS Installation 9A. Installing the Windows* 2000 INF Files After OS Installation 9B. Installing the Windows* XP INF Files After OS Installation 9C. Installing the Windows Server* 2003 INF Files After OS Installation 9D. Installing the WINDOWS VISTA INF FILES AFTER OS Installation 9E. Installing the Windows Server* 2008 INF FILES AFTER OS Installation 9F. Installing the Windows Server* 2008 R2 INF FILES After OS Installation 9G. Installing the Windows 7 INF FILES AFTER OS Installation 9H. Installing the Windows 8 INF FILES AFTER OS Installation 9I. Installing the Windows 2012 INF files Prior to OS Installation10. Verifying Installation of the Software and Identifying the Software Version Number11. Troubleshooting ************************************************************* 1. OVERVIEW************************************************************The Intel® Chipset Device Software installs Windows*INF files to the target system. These files outline tothe operating system how to configure the Intel® chipsetcomponents in order to ensure that the following featuresfunction properly: - Core PCI and ISAPNP Services - PCIe Support - IDE/ATA33/ATA66/ATA100 Storage Support - SATA Storage Support - USB Support - Identification of Intel® Chipset Components in the Device Manager This software can be installed in three modes: Interactive,Silent and Unattended Preload. Interactive Mode requiresuser input during installation; Silent Mode and UnattendedPreload do not. This software also offers a set of command line flags,which provide additional installation choices. The commandline flags are not case sensitive. Refer to Section 4 fordetailed descriptions of these flags. Important Note:The Intel® Chipset Device Software is distributed in twoformats: self extracting .EXE files (INFINST_AUTOL.EXE)or compressed .ZIP files (INFINST_AUTOL.ZIP). Depending onwhich distribution format is being executed, the commandlinesyntax may differ. Refer to Section 4 for more details. ************************************************************* 2. SYSTEM REQUIREMENTS************************************************************1. Please refer to the Release Notes to view the list of chipsets that the software included with this distribution package is designed to operate with. 2. One of the following operating systems must be fully installed and running on the system before installing this software: Microsoft Windows* Server 2003 Microsoft Windows Server 2003 x64 Edition* Microsoft Windows Server 2008 Microsoft Windows Server 2008 x64 Microsoft Windows XP Microsoft Windows XP Professional x64 Microsoft Windows 2000 Microsoft Windows Vista Microsoft Windows Vista x64 Microsoft Windows 7 Microsoft Windows 7 x64 Microsoft Windows 2008 R2 Microsoft Windows 2008 R2 x64 Microsoft Windows 8 Microsoft Windows 8 x64 This software is designed for the latest Service packs releases of above operating systems. To verify which operating system has been installed onto the target system, follow the steps below: a. Click on Start. b. Select Settings. c. Select Control Panel. d. Double-click on the System icon. e. Click on the General system properties tab. f. Verify which OS has been installed by reading the System information. 3. It is recommended that the software be installed on systems with at least 64MB of system memory when using Windows* 2000, Windows* XP, Windows Server* 2003, Windows Server* 2008, and Windows* Vista. 4. It is recommended that there be a minimum of 5MB of hard disk space on the system in order to install this software. 5. The operating system must be fully installed and running on the system before running this software. 6. Close any running applications to avoid installation problems. 7. It is recommended that the Intel® Chipset Device Software be installed onto the target system prior to the installation of other drivers. Please check with the system provider to determine whichoperating system and Intel® chipset are used in the system. ************************************************************* 3. CONTENTS OF THE DISTRIBUTION PACKAGE************************************************************The Intel® Chipset Device Software package contains thefollowing items: File(s) ------- INFINST_AUTOL.EXE -or- INFINST_AUTOL.ZIP README.TXT, RELEASE_xxx.HTM *** NOTE: Only the files that reference the currently detected devices are copied to the system. If the -A option is exercised, the files are not copied to the <Windows>\INF directory. Refer to Section 4 for more information. ************************************************************* 4. LIST OF AVAILABLE COMMAND LINE FLAG OPTIONS************************************************************The Intel® Chipset Device Software supports severalcommand line flags for various installation options. Below is a list of all the available command line flags thatmay be used with the program call. Note that the '-L' andthe '-S' flags MUST be specified at the end of the commandline flag list. Flag Description---- ------------? Displays the list of available command line flags. This flag works in Interactive Mode only. -A Extracts the INF files and Readme to either "C:\Program Files\Intel\InfInst" or the <Installation Path> directory specified using the '-P' flag. The software will NOT install these INF files to the system. This flag can be combined only with the '-P' flag. All other options will be ignored if the '-A' flag is specified. This flag works in Interactive Mode only. -AONLY Extracts the needed INF files to install on the current system. If the install has been run once successfully, '-AONLY' will not return any INFs when used in conjunction with '-OVERALL' switch, all the needed INFs for the system will be extracted. -B Automatically reboots the system after installation. This flag is ignored if '-A' flag is specified. This flag works in either Silent Mode or Interactive Mode. -F2 <path\filename> Specifies an alternate location and name of the log file created by InstallShield Silent. This option is used for silent installation from a CD. 'Path' indicates the directory path where installation status is logged in file 'filename'. -L <number> Specifies the language of the setup dialogs. This flag works in Interactive Mode only. -OVERALL Updates ALL INF drivers on all available devices even if third party drivers are currently installed. This flag works in Interactive Mode only. -OVERIDE Updates the storage drivers even if a third party storage driver is currently installed. This flag works in Interactive Mode only. -OVERWRITE Ignores the overwrite warning dialog when installing an older version of the software. -P<Installation Path> Specifies the hard disk location to which the INF program files are copied. If this flag is not specified at the command line, the <Installation Path> directory is as follows: C:\Program Files\Intel\INFInst If this flag is used without the '-A' option, only the Readme will be copied to <Installation Path>. The directory name can include spaces, but then a pair of double quotes (") must enclose the directory name. There should not be any space between the switch '-p' and the directory name. This flag works in either Silent Mode or Interactive Mode. -S Runs the Installer in Silent Mode (no user interface is displayed). This flag and the '-L' flag must be placed at the end of the command line flag list. Below are the language codes used with the '-L' flag: <number> Language -------- ---------- 0401 Arabic (International) 0804 Chinese (Simplified) 0404 Chinese (Traditional) 0405 Czech 0406 Danish 0413 Dutch 0409 English (United States) 040B Finnish 040C French (International) 0407 German 0408 Greek 040D Hebrew 040E Hungarian 0410 Italian 0411 Japanese 0412 Korean 0414 Norwegian 0415 Polish 0416 Portuguese (Brazil) 0816 Portuguese (Standard) 0419 Russian 040A Spanish (International) 041D Swedish 041E Thai 041F Turkish ************************************************************* 5. CONTENTS OF THE EXTRACTED FILES************************************************************INF files are copied to the hard disk after running theIntel® Chipset Device Software executable with an '-A'flag (i.e., "INFINST_AUTOL.EXE -A" or "SETUP.EXE -A").The location of the INF files depends on whether a '-P'flag is specified along with the '-A' flag: 1. If a '-P' flag is not specified, then the INF files are copied to the following directory: "C:\Program Files\Intel\INFINST" 2. If a '-P' flag is specified, then the INF files are copied to the location listed immediately after the '-P' flag. Refer to Section 4 for more information on flag usage. After INF file extraction, the INF files and components arecopied to the <INF Extract Directory>. These files andcomponents are categorized according to the operating system.The following table summarizes the locations of theINF files by operating system: NOTE: "<INF Extract Directory>" is abbreviated "<IED>" in the remainder of this section. The directories are classified according to the following: All\ Contains INF files designed for Windows* 2000, Windows* XP, Windows Server* 2003, Windows Server* 2008, and Windows* Vista Win7\ Contains INF files designed for Windows* 7 and Windows Server* 2008 R2 NOTE: INFAnswr.TXT makes a CUSTOM.INF template that installs the INF files for Intel® chipsets during operating system setup. OEMs can incorporate this file into the Setup directory for the OEM Preload Kit. (Refer to Section 8 for more details.) ************************************************************* 6. INSTALLING THE SOFTWARE IN INTERACTIVE MODE************************************************************1. Verify that all system requirements have been met as described in Section 2 above. 2. Run the InstallShield* installation program: Self-extracting .EXE distribution: INFINST_AUTOL.EXE Compressed .ZIP distribution: SETUP.EXE 3. You will be prompted to agree to the license agreement. If you do not agree, the installation program will exit before extracting any files. 4. Once the operating system reboots, follow the on-screen instructions and accept default settings to complete the setup. ************************************************************* 7. INSTALLING THE SOFTWARE IN SILENT MODE************************************************************1. Verify that all system requirements have been met as described in section 2. 2. Run the InstallShield* installation program: For silent install with auto-reboot: Self-extracting .EXE distribution: INFINST_AUTOL.EXE -b -s Compressed .ZIP distribution: SETUP.EXE -b -s - or - For silent install without auto-reboot: Self-extracting .EXE distribution: INFINST_AUTOL.EXE -s Compressed .ZIP distribution: SETUP.EXE -s 3. The utility will perform the necessary updates and record the installation status in the following system registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Intel\INFInst 4. If the utility was invoked with the "-b" flag, the system will automatically reboot if the update was successful. NOTE: The system MUST be rebooted for all device updates to take effect. 5. To determine whether the install was successful, verify the "install" value in the registry key specified in Step 3. 6. In Silent Mode the utility will not display the license agreement. When using Silent Mode the license agreement, license.txt, will be placed in the following folder: Program Files/Intel/INFInst folder. Please read this agreement. The following describes the various parameters: Name: "install" Type: String Data: "success" The installation was successful. Data: "fail" The installation was not successful. No INF files were copied to the system. Name: "reboot" Type: String Data: "Yes" A reboot is required to complete the installation. Data: "No" No reboot is required to complete the installation. Name: "version" Type: String Data: <varies> Current version number of the Intel® Chipset Device Software ************************************************************* 8. INSTALLING THE INF FILES PRIOR TO OS INSTALLATION************************************************************ This procedure requires a minimum of 5MB of hard disk space. It is important to make sure there is enough disk space before beginning the copy process. Copy the operating system installation files from the setup directory to a directory on the hard disk. This can be done by opening 'My Computer', right-clicking on the correct drive, and selecting 'Properties'. The directories shall be referred to as follows: Windows* 2000 : <WIN2000 Setup Directory> Windows XP : <WINXP Setup Directory> Windows Server* 2003 : <WIN2003 Setup Directory> ************************************************************* 8A. INSTALLING THE WINDOWS* 2000 INF FILES PRIOR TO* OS INSTALLATION************************************************************NOTE: The Windows* 2000 OEM Preload Kit distribution CD contains a setup directory with all the base operating system setup files and installation programs (WINNT.EXE and WINNT32.EXE). The name of the directory may vary depending on thedistribution CD (e.g., \I386\). 1. Create the following directory structure under the <WIN2000 Setup Directory>: \$OEM$\$$\INF 2. Copy the Windows* 2000 INF files from <INF Extract Directory>\XXXX\All to the directory created in Step 1 above: <WIN2000 Setup Directory>\$OEM$\$$\INF NOTE: XXXX is the directory name for the chipset of interest. Refer to Section 8 for more details. 3. Create the following directory structure under the <WIN2000 Setup Directory>: \$OEM$\$1\drivers\IntelINF 4. Copy the Windows* 2000 INF files and the catalog files (.CAT) from <INF Extract Directory>\XXXX\All to the directory created in Step 4 above: <WIN2000 Setup Directory>\$OEM$\$1\drivers\IntelINF NOTE: XXXX is the directory name for the chipset of interest. Refer to Section 8 for more details. 5. Either modify the default Windows* 2000 installation answer file, UNATTEND.TXT, located in <All Setup Directory>, or create a customized answer file. The answer file must include the following information: [unattended] OemPreinstall = Yes OemPnPDriversPath="drivers\IntelINF" A sample answer file for preloading the Intel® Chipset Device Software files is available at: <INF Extract Directory>\XXXX\All\INFAnswr.TXT For more information about Windows* 2000 answer files and unattended installations, please refer to the Microsoft* Windows* 2000 Guide to Unattended Setup. If you are a computer manufacturer, refer to the Microsoft Windows* 2000 OEM Preinstallation Kit (OPK) User Guide for more information about the \$OEM$ folder. Otherwise, refer to the Microsoft Windows* 2000 Deployment Guide. 6. Run "WINNT.EXE /u:<answer file name> /s:<WIN2000 Setup Directory>" to install Windows* 2000. reszta się nie miesci załączam plik nie wiem już o co tu chodzi z ta instalacja readme.txt Odnośnik do komentarza
rubensis Opublikowano 7 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Witam ponownie i mam prośbę czy mógłby ktoś pobrać ten sterownik chipsetu i podać mi zawartość plików po rozpakowaniu ? Chciałbym zweryfikować zawartość . Z góry dziękuję za każdą pomoc , próbowałem na stronie intela poprzez automatyczną weryfikacje ale chyba coś blokuje mi sprawdzenie sterowników. U mnie układ plików wygląda tak Odnośnik do komentarza
rubensis Opublikowano 14 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Witam ponownie i prośbajeszcze raz o sprawdzenie raportu z TDSSKiller Kasperskiego bo wywalił jakieś błędy Pozdrawiam serdecznie W Załączniku raport pomóżcie dobrzy ludzie Załączam jeszcze log z SysInspector ESET może w nim coś znajdziecie co pozwoli usunać problemy tdss_kill-raport.txt SysInspector-HP-141015-1950full.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się