dominik76 Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Witam, Od pewnego czasu mój komputer bardzo długo się uruchamia ( ok 5 min) i zamyka. System oraz przeglądarki ( Internet explorer oraz opera ) chodzą też wolno. Obawiam się że podłapałem jakieś świnstwo. Proszę o pomoc w tym temacie. Extras.Txt OTL.Txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 6 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Temat przenoszę do działu Windows. Brak oznak czynnej infekcji. W spoilerze doczyszczanie tylko starych proramów, odpadków adware i wpisów pustych, lecz to nie ma związku ze zgłoszonymi problemami: 1. Uruchom to narzędzie Microsoftu: KLIK. Zaakceptuj > Wykryj problemy i pozwól mi wybrać poprawki do zastosowania > Odinstalowywanie > zaznacz na liście odpadkowy wpis Google Update Helper > Dalej. 2. Poprzez Panel sterowania odinstaluj stare wersje Adobe i Java: ==================== Installed Programs ====================== Adobe Reader 9.5.5 - Polish (HKLM\...\{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}) (Version: 9.5.5 - Adobe Systems Incorporated) J2SE Runtime Environment 5.0 Update 9 (HKLM\...\{3248F0A8-6813-11D6-A77B-00B0D0150090}) (Version: 1.5.0.90 - Sun Microsystems, Inc.) Java 7 Update 9 (HKLM\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217009FF}) (Version: 7.0.90 - Oracle) Java 6 Update 30 (HKLM\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216030FF}) (Version: 6.0.300 - Oracle) Opera 12.02 (HKLM\...\Opera 12.02.1578) (Version: 12.02.1578 - Opera Software ASA) Przy problemach z usuwaniem Java skorzytaj z automatu Java Uninstall Tool. Natomiast tę starą Operę należy zaktualizować do wersji Opera 12.17, by zabezpieczyć przed krytyczną luką Heartbleed (OpenSSL). Wszystko w przyklejonym: KLIK. 3. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://www.searchgol.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=4004002269C9E68C&affID=119357&tsp=5020 SearchScopes: HKCU - DefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.searchgol.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=4004002269C9E68C&affID=119357&tsp=5020 SearchScopes: HKCU - bProtectorDefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.searchgol.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=4004002269C9E68C&affID=119357&tsp=5020 SearchScopes: HKCU - {15F394EA-E08B-4720-B476-133C339278BB} URL = http://www.idg.pl?q={searchTerms} FF Plugin: @java.com/JavaPlugin -> C:\Program Files\Java\jre7\bin\new_plugin\npjp2.dll No File FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}] - C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension Task: {0C6054EE-B101-4313-8D68-CBFD552486B9} - System32\Tasks\RealDownloaderDownloaderScheduledTaskS-1-5-21-266271423-965352428-2610167932-1003 => C:\Program Files\RealNetworks\RealDownloader\recordingmanager.exe Task: {29A05649-FFB2-42B6-9B3C-BBE72A35E49E} - System32\Tasks\RealDownloaderRealUpgradeLogonTaskS-1-5-21-266271423-965352428-2610167932-1003 => C:\Program Files\RealNetworks\RealDownloader\realupgrade.exe Task: {3212B0F6-2C42-42B3-9C77-0CF9FD8DAED0} - System32\Tasks\e-pity2012_kwiecien => C:\Program Files\e-file\e-pity2012\signxml.exe Task: {5E808DFF-12AE-4AEA-A7CF-74C32A2CB346} - System32\Tasks\Danusia i Dominik NBAgent 5 4 => C:\program files\nero\nero 10\nero backitup\NBAgent.exe Task: {5F98AC89-4719-49DB-BB4C-8D1D095CF26C} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2013-04-15] (Google Inc.) Task: {6FB0440F-BEF7-415B-98DB-1573C5E37780} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2013-04-15] (Google Inc.) Task: {7CE8CF7F-E859-4287-86A4-4E01101B9200} - System32\Tasks\e-pity2012_styczen => C:\Program Files\e-file\e-pity2012\signxml.exe Task: {B77D3614-285D-46AC-A7C6-28A569CDEF38} - System32\Tasks\Danusia i Dominik => C:\Program Files\Nero\Nero 10\Nero BackItUp\NBCore.exe Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe S4 sptd; System32\Drivers\sptd.sys [X] S3 USBAAPL; System32\Drivers\usbaapl.sys [X] U2 wuaserv; No ImagePath C:\Program Files\Google C:\Users\Danusia i Dominik\AppData\Local\Google C:\Users\Danusia i Dominik\AppData\Roaming\Babylon C:\Users\Danusia i Dominik\AppData\Roaming\DigitalSite C:\Users\Danusia i Dominik\AppData\Roaming\DVDVideoSoft C:\Users\Danusia i Dominik\AppData\Roaming\Systweak C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Google DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. Od pewnego czasu mój komputer bardzo długo się uruchamia ( ok 5 min) i zamyka. System oraz przeglądarki ( Internet explorer oraz opera ) chodzą też wolno. 1. Tu się klaruje inny podejrzany, czyli Kaspersky Internet Security. Porządny test to tymczasowa deinstalacja, wyłączanie w opcjach nie znosi wszystkich aktywności. 2. Dodatkowo, malutko wolnego miejsca na dysku systemowym, co może być problemem w kontekście szybkości, zwłaszcza jeśli jest duży stopień fragmentacji danych: ==================== Drives ================================ Drive c: () (Fixed) (Total:80.09 GB) (Free:4.2 GB) NTFS ==>[Drive with boot components (obtained from BCD)] Po akcji ze spoilera (komenda czyszczenia plików tymczasowych) prawdopodobnie statystyki będą nieco inne na korzyść, ale mam silne wątpliwości czy to załatwi sprawę do końca. . Odnośnik do komentarza
dominik76 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Niestety doszło do tego cięcie się filmów na odtwarzaczu . Zainstalowałem raz jeszcze kodeki i było wszystko dobrze ale przez chwile. Dodam że nie aktualizowałem sterowników do karty grafiki, są cały czas te same. Filmy tną się na różnych odtwarzaczach multimedialnych. Proszę o pomoc w tym temacie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się