SuperM4n Opublikowano 24 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Witam. Nie jestem pewien, czy napisałem w dobrym dziale, gdyż mój problem wydaje się być złożony. Otóż od jakiegoś czasu mam problemy z siecią - programy typu AQQ czy Google Chrome potrafią się zawiesić w taki sposób, iż niemożliwe jest zakończenie ich procesów (przeinstalowywałem oba, nie pomogło). Dodatkowo Chrome czasami działa zupełnie jak jego mobilna wersja, tj. wczytuje poszczególne karty tylko wtedy, gdy są aktualnie otwarte. Jasne, to wygląda na problem sieciowy, nawet wpisałem komendę "ping -t wp.pl", by sprawdzić, jak wygląda połączenie. Rzeczywiście, występują dropy oraz duże wahania opóźnień (co może wyjaśnić problem z AQQ), jednakże to tylko jedna część problemu, bo od kilku dni dotarły nowe. Przede wszystkim, np. jedna z gier (War of the Roses) przestała działać, zwyczajnie nie chce się włączyć, pojawia się tylko czarny ekran. Niestety, o ile zakończenie zadania jest dosyć łatwe, tak już proces nie chce się w ogóle zamknąć i nawet programy typu Unlocker nie pomagają. Do tego wszystkiego doszedł problem z wyłączaniem komputera - często zdarza się tak, że utyka na "Trwa zamykanie...", bądź chce zamykać naprawdę długo (czekałem kilka minut, ale być może potrzebował więcej). Nie dzieje się to zawsze, więc domyślam się, że ma to związek z tymi procesami. Zauważyłem również, iż po awaryjnym wyłączeniu komputera, na ekranie wyboru sposobu uruchomienia systemu, nie działa zupełnie moja klawiatura (podłączana na USB). Podczas normalnej pracy nie ma z nią żadnego problemu. O swój komputer staram się dbać, dlatego omijam podejrzane strony, regularnie czyszczę całość CCleanerem oraz co kilka tygodni wykonuje skany zarówno avastem jak i Malwarebytes Anti-Malwere. Oczywiście, próbując pozbyć się aktualnych problemów, przeprowadzałem skan zarówno wspomnianymi programami, jak i dodatkowo adwcleanerem, ale niewiele to pomogło. Chciałem także przywrócić system, ale, niestety, jedyna data była z wczoraj. Myślałem, że problem z siecią może być spowodowany zainstalowaniem firewalla ZoneAlarm albo jego złą konfiguracją, ale wtedy kłopoty powinny zacząć się po instalacji i zakończyć po wyłączeniu programu. Jak się pewnie domyślacie, wcale tak nie było. Konfiguracja: Windows 7 Professional 64bit 8GB RAM Geforce GTX 570 i5-2500K Router: TP-Link TD-W8901G Addition.txt Extras.Txt FRST.txt Gmer.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 24 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Chciałem także przywrócić system, ale, niestety, jedyna data była z wczoraj. Myślałem, że problem z siecią może być spowodowany zainstalowaniem firewalla ZoneAlarm albo jego złą konfiguracją, ale wtedy kłopoty powinny zacząć się po instalacji i zakończyć po wyłączeniu programu. Jak się pewnie domyślacie, wcale tak nie było. zacznij od najprostszych rzeczy - odinstaluj z panelu programów Avasta i Zone Alarm. W trybie awaryjnym popraw firmowym narzędziem AvastUnistallUtility i sprawdź jak zachowuje się internet http://www.avast.com/uninstall-utility W logach masz błąd Name: avast! Firewall NDIS Filter Miniport Description: avast! Firewall NDIS Filter Miniport Class Guid: {4d36e972-e325-11ce-bfc1-08002be10318} Manufacturer: ALWIL Software Service: aswNdis Problem: : Windows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19) Resolution: A registry problem was detected. This can occur when more than one service is defined for a device, if there is a failure opening the service subkey, or if the driver name cannot be obtained from the service subkey. Try these options: On the "General Properties" tab of the device, click "Troubleshoot" to start the troubleshooting wizard. Click "Uninstall", and then click "Scan for hardware changes" to load a usable driver. Odnośnik do komentarza
SuperM4n Opublikowano 24 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Zrobiłem, co poradziłeś. Był problem z włączeniem trybu awaryjnego (bo klawiatura wtedy nie reaguje), ale samo narzędzie do odinstalowywania avasta pomogło go włączyć. Odinstalowałem zarówno antivira jak i ZoneAlarma, ale niewiele się zmieniło. Trudno stwierdzić, czy minęły problemy z AQQ i chrome'em (bo nie występują za każdym razem), natomiast War of the Roses nadal ma problemy i nadal nie mogę zamknąć procesu (nie wiem, czy to ma jakiś związek. Może po prostu gra się zepsuła i trzeba zrobić reinstall). Sprawdziłem tez komendą, jak wygląda sytuacja z łączeniem i wciąż można znaleźć dropy oraz duże wahania czasu. Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 24 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Wejdź w tryb normalny i zrób nowe logi z FRST. Odnośnik do komentarza
SuperM4n Opublikowano 24 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Zrobiłem ponownie, wklejam do pobrania. FRST.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 25 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Był problem z włączeniem trybu awaryjnego (bo klawiatura wtedy nie reaguje) Co to za komputer? Lapek? Jeśli mysz jest na USB powinna być właczona w Biosie funkcja Keboard Legacy Support. Otwórz Notatnik i wklej AppInit_DLLs: => File Not Found ShellIconOverlayIdentifiers: 00avast -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt1 -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt2 -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt3 -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt4 -> {FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File F Plugin-x32: @esn/esnlaunch,version=1.102.0 -> C:\Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\1.102.0\npesnlaunch.dll No File FF Plugin-x32: @esn/esnlaunch,version=1.110.0 -> C:\Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\1.110.0\npesnlaunch.dll No File FF Plugin-x32: @esn/esnlaunch,version=1.116.0 -> C:\Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\1.116.0\npesnlaunch.dll No File FF Plugin-x32: @esn/esnlaunch,version=1.122.0 -> C:\Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\1.122.0\npesnlaunch.dll No File FF Plugin-x32: @esn/esnlaunch,version=2.3.0 -> C:\Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\2.3.0\npesnlaunch.dll No File S3 TBPanel; No ImagePath S3 cpuz137; \??\C:\Windows\TEMP\cpuz137\cpuz137_x64.sys [X] U3 DfSdkS; No ImagePath S3 EasyAntiCheatSys; \??\C:\Windows\system32\EasyAntiCheat.sys [X] S3 GPUZ; \??\C:\Windows\TEMP\GPUZ.sys [X] CMD: netsh advfirewall reset EmptyTemp: Z menu plik zapisz jako fixlist.txt i umieść w C:\Users\Adrian\Downloads. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw raport fixlog.txt po usuwaniu. Odnośnik do komentarza
SuperM4n Opublikowano 25 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Komp jest stacjonarny, składany z kupionych przeze mnie komponentów. Zrobiłem, jak kazałeś. Wklejam plik. Nie wiem, czy to już miało pomóc, w każdym razie sprawdziłem ponownie komendą ping i niewiele się zmieniło. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Nie wiem, czy to już miało pomóc, w każdym razie sprawdziłem ponownie komendą ping i niewiele się zmieniło. To nie była bezpośrednia ingerencja w połaczenie z internetem. Otwórz notatnik i wklej ipconfig /flushdns netsh winsock reset netsh int ipv4 reset netsh int ipv6 reset pause z menu plik - Zapisz jako Fix.bat - ustaw rozszerzenie na wszystkie pliki. Z prawokliku na plik Fix.bat - Uruchom jako administrator. Sprawdź jak zachowuje się net po restarcie systemu. Odnośnik do komentarza
SuperM4n Opublikowano 26 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Niestety, nadal to samo. Może to wina samego routera? Co prawda przez założeniem tematu resetowałem go i ustawiałem ponownie, ale być może coś źle robię. W przyszłym tygodniu (od środy) powinienem mieć dostęp do innego urządzenia, jako że zmieniam dostawcę internetu (co też wiąże się z byciem offline jakoś od niedzieli), więc wtedy też będę mógł sprawdzić dokładnie. Odnośnik do komentarza
SuperM4n Opublikowano 2 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Hmm... wychodzi na to, że wszystko było kwestią internetu/routera. Aktualnie znajduję się w innym miejscu i zarówno pingi jak i dropy są ustabilizowane i wszystko działa w porządku. Niemniej, niezwykle dziękuję za wszelką udzieloną pomoc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się