Skocz do zawartości

Losowa zmiana aktywnego okna


vanguard

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Piszę do państwa z dość nietypowym problemem.

Mianowicie co jakiś czas, niezależnie z czego korzystam np: korzystając z Aplikacji okienkowych mogę zaobserwować "wyłączanie" się aktywnego okna czyli zmiana paska z niebieskiego na szary, coś w rodzaju naciśniecia klawiszy alt+tab.

Natomiast gdy korzystam z odtwarzacza filmów lub gram w jakąś grę to czasami jak oglądam jakiś film (z dysku lub flash na stronce) wychodzi z fullscreen, a gra się minimalizuje. Doprawdy irytująca przypadłość.

 

I nie mam pojęcia co to może być.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

OTL.Txt

Extras.Txt

Gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows. Brak podstaw do szukania infekcji. Komentarze:

1. Bezsensowne zastosowanie ComboFix i brak prawidłowej deinstalacji tego programu. O ile skasowany, pobierz ComboFix raz jeszcze, wywołaj okno Uruchom (klawisz z flagą Windows + R) i wklep polecenie Combofix /uninstall

2. W Firefox jest wstawione rozszerzenie Zynga Toolbar. Oparte na kwestionowalnym reputacją Conduit (KLIK).

 

Mianowicie co jakiś czas, niezależnie z czego korzystam np: korzystając z Aplikacji okienkowych mogę zaobserwować "wyłączanie" się aktywnego okna czyli zmiana paska z niebieskiego na szary, coś w rodzaju naciśniecia klawiszy alt+tab.

Natomiast gdy korzystam z odtwarzacza filmów lub gram w jakąś grę to czasami jak oglądam jakiś film (z dysku lub flash na stronce) wychodzi z fullscreen, a gra się minimalizuje. Doprawdy irytująca przypadłość.

 

Rozpocznij od testu czy zjawisko zachodzi w stadium czystego rozruchu: KB929135. Nie jest wykluczony także wpływ oprogramowania zabezpieczającego (tu: COMODO / ESET). Zaś w kwestii samego ESET, są tu zgłoszenia niemożności startu usług:

 

Error - 2010-12-26 13:05:42 | Computer Name = Van_PC | Source = Service Control Manager | ID = 7000

Description = Nie można uruchomić usługi eamonm z powodu następującego błędu: %%2

 

Error - 2010-12-26 13:05:49 | Computer Name = Van_PC | Source = Service Control Manager | ID = 7009

Description = Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na połączenie się

z usługą Eset Nod32 Boot.

 

Error - 2010-12-26 13:05:49 | Computer Name = Van_PC | Source = Service Control Manager | ID = 7000

Description = Nie można uruchomić usługi z powodu następującego

błędu: %%1053

+

 

DRV - File not found [File_System | Auto | Stopped] -- C:\Windows\System32\DRIVERS\eamonm.sys -- (eamonm)

Pierwsza usługa (eamonm) wykazuje brak pliku. Druga usługa (Eset Nod32 Boot) to od cracka. W takiej sytuacji klaruje się deinstalacja programu.

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Podczas czystego rozruchu problem nie występuje.

 

W związku z tym należy się cofać "po kawałku" włączając partiami procesy + restart, aż trafisz precyzyjnie w ten generujący problem.

 

Z drugiej strony to chyba lepiej będzie jak sobie zrobię kopie zapasowe i od nowa system postawie.

 

Może się okazać, że postawisz nowy system, zainstalujesz programy i ... efekt znów się pojawi. Włóż trochę pracy w diagnozę, by nie doszło do ironicznej sytuacji, że zainstalujesz ponownie dokładnie to samo co tworzy problem.

Inna sprawa, akcja stawiania systemu dla "reperacji" tu opisywanego defektu wydaje mi się nieproporcjonalna, zwłaszcza że już wiadome, iż czysty rozruch jest tego pozbawiony (ergo nie chodzi o procesy systemowe...).

 

 

.

Edytowane przez picasso
16.02.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...