vanguard Opublikowano 26 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Witam. Piszę do państwa z dość nietypowym problemem. Mianowicie co jakiś czas, niezależnie z czego korzystam np: korzystając z Aplikacji okienkowych mogę zaobserwować "wyłączanie" się aktywnego okna czyli zmiana paska z niebieskiego na szary, coś w rodzaju naciśniecia klawiszy alt+tab. Natomiast gdy korzystam z odtwarzacza filmów lub gram w jakąś grę to czasami jak oglądam jakiś film (z dysku lub flash na stronce) wychodzi z fullscreen, a gra się minimalizuje. Doprawdy irytująca przypadłość. I nie mam pojęcia co to może być. Z góry dziękuję za odpowiedź. OTL.Txt Extras.Txt Gmer.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Temat przenoszę do działu Windows. Brak podstaw do szukania infekcji. Komentarze: 1. Bezsensowne zastosowanie ComboFix i brak prawidłowej deinstalacji tego programu. O ile skasowany, pobierz ComboFix raz jeszcze, wywołaj okno Uruchom (klawisz z flagą Windows + R) i wklep polecenie Combofix /uninstall 2. W Firefox jest wstawione rozszerzenie Zynga Toolbar. Oparte na kwestionowalnym reputacją Conduit (KLIK). Mianowicie co jakiś czas, niezależnie z czego korzystam np: korzystając z Aplikacji okienkowych mogę zaobserwować "wyłączanie" się aktywnego okna czyli zmiana paska z niebieskiego na szary, coś w rodzaju naciśniecia klawiszy alt+tab.Natomiast gdy korzystam z odtwarzacza filmów lub gram w jakąś grę to czasami jak oglądam jakiś film (z dysku lub flash na stronce) wychodzi z fullscreen, a gra się minimalizuje. Doprawdy irytująca przypadłość. Rozpocznij od testu czy zjawisko zachodzi w stadium czystego rozruchu: KB929135. Nie jest wykluczony także wpływ oprogramowania zabezpieczającego (tu: COMODO / ESET). Zaś w kwestii samego ESET, są tu zgłoszenia niemożności startu usług: Error - 2010-12-26 13:05:42 | Computer Name = Van_PC | Source = Service Control Manager | ID = 7000Description = Nie można uruchomić usługi eamonm z powodu następującego błędu: %%2 Error - 2010-12-26 13:05:49 | Computer Name = Van_PC | Source = Service Control Manager | ID = 7009Description = Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na połączenie się z usługą Eset Nod32 Boot. Error - 2010-12-26 13:05:49 | Computer Name = Van_PC | Source = Service Control Manager | ID = 7000Description = Nie można uruchomić usługi z powodu następującego błędu: %%1053 + DRV - File not found [File_System | Auto | Stopped] -- C:\Windows\System32\DRIVERS\eamonm.sys -- (eamonm) Pierwsza usługa (eamonm) wykazuje brak pliku. Druga usługa (Eset Nod32 Boot) to od cracka. W takiej sytuacji klaruje się deinstalacja programu. . Odnośnik do komentarza
vanguard Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Podczas czystego rozruchu problem nie występuje. Z drugiej strony to chyba lepiej będzie jak sobie zrobię kopie zapasowe i od nowa system postawie. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 (edytowane) Podczas czystego rozruchu problem nie występuje. W związku z tym należy się cofać "po kawałku" włączając partiami procesy + restart, aż trafisz precyzyjnie w ten generujący problem. Z drugiej strony to chyba lepiej będzie jak sobie zrobię kopie zapasowe i od nowa system postawie. Może się okazać, że postawisz nowy system, zainstalujesz programy i ... efekt znów się pojawi. Włóż trochę pracy w diagnozę, by nie doszło do ironicznej sytuacji, że zainstalujesz ponownie dokładnie to samo co tworzy problem. Inna sprawa, akcja stawiania systemu dla "reperacji" tu opisywanego defektu wydaje mi się nieproporcjonalna, zwłaszcza że już wiadome, iż czysty rozruch jest tego pozbawiony (ergo nie chodzi o procesy systemowe...). . Edytowane 16 Lutego 2011 przez picasso 16.02.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi