Drigiks Opublikowano 24 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Witam jestem na tym forum nowy i nie wiem czy wybralem dobry dzial jezeli zly z gory przepraszam i prosze o przeniesienie. Otoz moj problem twki w tym, ze wczoraj chcialem se "przyspieszyc" komputer i niechcacy wylaczylem wszystkie uslugi lub procesy nie pamietam jestem w to calkowicie zielony(ctrl+alt+del menadzer zadan>uslugi czy tam procesy i wylaczylem wszystko) po restarcie komputera zmienil mi sie widok paska zadan, wogole nie dziala internet nie ma opcji na pasku zadan od internetu jak i zarowno gdy wchodze przez panel sterowania nie dziala. wogole poznikaly mi wszystkie ikonki lub nie dziala od dzwieku tez. Wiec tutaj moje pytanie czy moge jakos przywrocic te uslugi czy co tam wylaczylem?? ODrazu mowie, ze przywrocic systemu nie moge (probowalem juz ) meczylem sie pare godzin i ciagle jakies bledy. Prosze o pomoc. Pozrawiam. Odnośnik do komentarza
KolegaDudysa Opublikowano 24 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Możesz użyć narzędzia: Set Windows Services To Default Startup Narzędzie przywraca typ uruchomienia usług systemowych do wartości domyślnych. Restart po użyciu. Odnośnik do komentarza
Drigiks Opublikowano 24 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Dziekuje bardzo za odpowiedz. Przedchwila jeszcze sam powlaczalem recznie wszystkie mozlowe uslugi (1h roboty) niby wrocilo do normy ale komp jest zamulony jak japier... po za tgm polaczyl z internetem na 2min i znow nie dziala. Pobiore to z tego lonku co mi wyslales na drugir kompa i pen drivem zrzuce na pc i zobacze czy zadziala @edit i czy odpalajac ten program musze miec wylaczone wszystkie uslugi? Odnośnik do komentarza