dontpanic Opublikowano 13 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Witam, ostatnio bez większego powodu szybkość połączenia internetowego znacząco spadła. Ani nie zmieniałem operatora ani też operator nie zmieniał szybkości łącza. Podejrzewam, że jakieś programy mogą działać w tle i zwalniać pracę komputera, ale nie jestem tego w stanie sam zweryfikować przesyłam logi pozdrawiam Addition.txt Extras.Txt FRST.txt gmer.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Brak oznak infekcji. Tylko w spoilerze doczyszczanie polityk blokujących Google, wpisów szczątkowych i ogólne czyszczenie Tempów. Nie jest to powiązane z problemem zasadniczym. 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction FF Plugin HKCU: @tools.google.com/Google Update;version=3 -> C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.15\npGoogleUpdate3.dll No File FF Plugin HKCU: @tools.google.com/Google Update;version=9 -> C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.15\npGoogleUpdate3.dll No File StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3839221274-3043303846-3843884880-1000_Classes\CLSID\{355EC88A-02E2-4547-9DEE-F87426484BD1}\InprocServer32 -> C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Update\1.3.23.9\psuser_64.dll No File CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3839221274-3043303846-3843884880-1000_Classes\CLSID\{90B3DFBF-AF6A-4EA0-8899-F332194690F8}\InprocServer32 -> C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.15\psuser_64.dll No File CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3839221274-3043303846-3843884880-1000_Classes\CLSID\{E8CF3E55-F919-49D9-ABC0-948E6CB34B9F}\InprocServer32 -> C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.15\psuser_64.dll No File CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3839221274-3043303846-3843884880-1000_Classes\CLSID\{FE498BAB-CB4C-4F88-AC3F-3641AAAF5E9E}\InprocServer32 -> C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.7\psuser_64.dll No File Task: {2B84E39A-9E12-4F6E-83E2-16F509B35920} - System32\Tasks\RealDownloaderRealUpgradeLogonTaskS-1-5-21-3839221274-3043303846-3843884880-1000 => C:\Program Files (x86)\RealNetworks\RealDownloader\realupgrade.exe Task: {35A5B8FB-2838-418A-940A-234A8C682D8A} - System32\Tasks\{57B4245E-7230-476F-AAA1-0A63869F6E05} => C:\HP Universal Print Driver\PCL5 v5.2.6.9321\win_xp_vista\Install.exe Task: {7BFE18D4-D541-4845-9469-A549DB101C18} - System32\Tasks\{E05F641C-C744-42F9-A595-57D3B8BDA61F} => C:\HP Universal Print Driver\PCL5 v5.2.6.9321\win_xp_vista\Install.exe Task: {9B4D2DDD-85E1-43D4-BB01-A1F0A1EF3E4F} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-3839221274-3043303846-3843884880-1000UA => C:\Users\Kuba\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe Task: {9DE88BAB-3699-4BEF-A16A-7B31155264A4} - System32\Tasks\{9F77A418-EA46-426E-9B32-36D8D5D93AFF} => C:\HP Universal Print Driver\PCL5 v5.2.6.9321\win_xp_vista\Install.exe Task: {AC1E29C2-10F7-4454-B3FA-48266A31CB98} - System32\Tasks\RealDownloaderRealUpgradeScheduledTaskS-1-5-21-3839221274-3043303846-3843884880-1000 => C:\Program Files (x86)\RealNetworks\RealDownloader\realupgrade.exe HKU\.DEFAULT\...\RunOnce: [Del13882996] => cmd.exe /Q /D /c del "C:\windows\TEMP\0.del" HKU\.DEFAULT\...\RunOnce: [Del19802392] => cmd.exe /Q /D /c del "C:\windows\TEMP\0.del" C:\Program Files (x86)\ClearThink C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\rmi C:\Users\Kuba\Downloads\redsn0w(16492).exe Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. 2. Zresetuj cache wtyczek Google Chrome, by usunąć puste wpisy. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 3. Specjalny skrót Internet Explorer jest uszkodzony: Shortcut: C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools\Internet Explorer (No Add-ons).lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) W pasku adresów eksploratora wklej ścieżkę C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools i ENTER. Prawoklik na zlokalizowany tam skrót Internet explorer (bez dodatków) > Właściwości > w polu Element docelowy po ścieżce "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" dopisz dwie spacje i -extoff ostatnio bez większego powodu szybkość połączenia internetowego znacząco spadła. Ani nie zmieniałem operatora ani też operator nie zmieniał szybkości łącza. Temat przenoszę do działu Sieci. Dane wymagane działem: KLIK. I widzę tu świeżą instalację lub modyfikację Tor do tunelowania połączeń. Tor był instalowany, by "rozwiązać" problem? ==================== Registry (Whitelisted) ================== HKU\S-1-5-21-3839221274-3043303846-3843884880-1000\...\Run: [Vidalia] => C:\Program Files (x86)\Vidalia Bundle\Vidalia\vidalia.exe [5407850 2011-12-14] () ==================== One Month Modified Files and Folders ======= 2014-09-12 17:12 - 2014-06-01 15:50 - 00000000 ____D () C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\Vidalia 2014-09-12 17:12 - 2014-06-01 15:50 - 00000000 ____D () C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\Tor FireFox: ======== FF Extension: Torbutton - C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fetm9tq7.default\Extensions\{e0204bd5-9d31-402b-a99d-a6aa8ffebdca}.xpi [2014-06-01] . Odnośnik do komentarza
dontpanic Opublikowano 13 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Nie, TOR był instalowany jakiś czas temu. Ale nawet jego wyłączenie nie rozwiązuje problemu z problemem z siecią Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się