mastercook Opublikowano 11 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Witam, już od dłużeszego czasu nie mogę sobie poradzić z następującym problemem. Na komputerze służbowym skonfigurowałem Range extender TP-WA830RE. Następnego dnia okazało się, że nie mogę korzystać z przeglądarki internetowej (tzn po prostu strony się nie wczytują jakby nie było internetu). Jednakże sygnał wyświetla się jako "znakomity" i nic nie informuje mnie o tym, żebym miał oraniczony dostęp do internetu (wykrzyknik w żółtym trójkącie). I mimo tego, że według narzędzi systemowych do diagnozowania sieci wszsytko jest w porządku internet tak naprawdę nie działa. Próbowałem już :ipconfig /releasel ipconfig /flushdns ipconfig /renew netsh int ip set dns netsh winsock reset Pozdrawiam Marek Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 11 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 https://www.fixitpc.pl/topic/2394-diagnostyka-ogolny-raport-konfiguracji-sieci/ Kolega naprawdę myśli, że na podstawie tego co napisał można wyciągnąć jakieś wnioski? Zrób proszę raport za pomocą tego narzędzia i załącz go tutaj. Odnośnik do komentarza
mastercook Opublikowano 12 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Witam, rzeczywiście ze wstydem przyznaję, że informacje, które podałem są szczątkowe W załączniku plik z net log'u. Pozdrawiam net-log.txt Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 12 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Liczyłem na to, że podczas robienia logu odepniesz kabel sieciowy od swojego laptopa i połączysz się z tą nieszczęsną siecią . O ile raport pokazał konfiguracje Twoich wszystkich sieci - o tyle pewne testy wykonał tylko dla aktywnego połączenia. Może kolega opisze konfiguracje swojej sieci w domu? Przez co się łączy teraz, jak jest skonfigrowany TP-WA830RE, w tym istotna informacja - do czego on jest podłączony. Czy jak się połączysz za pomocą innego urządzenia - to internet jest? Na tym routerze masz świecące symbole - pierwszy symbol od prawej (jesli jestes zwrocony twarza do frontu routera) się ciągle się świeci? Możesz też pokazać logi, ktore znajdziesz w: System Tools > System Log No i z drugiej strony - zobacz na pierwszym routerze (czyli tym, z ktorym owy TP-WA830RE się łączy) czy w ogóle widnieje w liscie podlaczonych urzadzen i czy jest komunikacja miedzy nimi. Pomyślę jeszcze nad tym przypadkiem i wczytam się mocniej w manual. W międzyczasie możesz sprawdzić tropy, które tu wymieniłem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się