Avatarae Opublikowano 6 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Witam,Po krotce przedstawię mój problem, a wiec doszedłem do wniosku, ze zrobię format dysk, partycje poustawiam na nowo, etc.System świeżo postawiony, instalacja sterowników, ale coś strasznie zaczęło "mulic". Po ponownym włączeniu komputera zamiast systemu włączać się zaczął system recovery. W końcu udało mi się go jakoś włączyć. Więc zacząłem szukać powodów tego "mulenia". Zacząłem od CrystalDiskInfo i na dzień dobry ostrzeżenie o C5 - Current pending Sector. Odpaliłem wiec HD Tune, ta sama informacja, oraz zrobiłem error skan nim, sporo czerwonym krateczek(Damaged) na samym początku skanowania. Wiec zacząłem się powoli zgłębiać w temat szukać jakiejś odpowiedzi w internecie, natknąłem się na MHDD. Niestety mimo długiej walki nie udało mi się sprawić aby wykrył mój dysk. Kolejna wyszukiwania i natrafiłem na informacje o Victori. Ściągnąłem wersje 4.47 Zrobiony test i niestety moim oczom po 5 godzinach ukazał się bardzo przykry obraz. W załączniku log.I teraz moje pytanie taki dysk zerowac i remapowac, czy oddać na gwarancje? vlog.txt Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 6 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 natknąłem się na MHDD. Niestety mimo długiej walki nie udało mi się sprawić aby wykrył mój dysk. MHDD nie rozpoznaje kontrolerów pracujących w trybie AHCI. Konieczna jest wcześniejsza zmiana w BIOS na IDE. Jeżeli inne testery potwierdzają stan dysku i jest on na gwarancji to nic nie kombinuj tylko reklamuj. Dla pewności pobierz soft WD i przetestuj - KLIK. Nie akceptują testów zewnętrznych. Odnośnik do komentarza
Avatarae Opublikowano 6 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 I to właśnie robiłem, niestety nie pomogło. Chwile po Twoim poście puściłem Extended test w WD data lifeguard i po 1h i 30min wyskoczył komunikat "Too many bad sectors detected" Odnośnik do komentarza
Kcurek Opublikowano 6 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Avatarae, w ogóle się nie zastanawiaj, składaj reklamację. Im szybciej to zrobisz, tym szybciej otrzymasz sprawny dysk. Odnośnik do komentarza
Avatarae Opublikowano 6 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Dzieki za szybka pomoc.W poneidziałek po pracy zanosze dysk. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się