Grillaz Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Od jakiegoś czasu system bardzo długo mi się uruchamia i wyłącza w porównaniu do "czystej" instalacji. Korzystając z okazji chciał bym zrobić porządki w systemie po wielu instalacjach i odinstalowywaniiu aplikacji i gier. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt gmer.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 6 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Temat przenoszę do działu Windows. Brak oznak infekcji. Na przyszłość: GMER zrobiony w złych warunkach, przy czynnym emulatorze SPTD (KLIK). Wprawdzie go ruszyłeś, ale nie zresetowałeś systemu, by odładować sterownik z pamięci i mimo wyłączenia i "braku pliku" nadal był uruchomiony: R4 sptd; \SystemRoot\System32\Drivers\sptd.sys [X] Od jakiegoś czasu system bardzo długo mi się uruchamia i wyłącza w porównaniu do "czystej" instalacji. Z raportów nic nie wynika. Sugestie ogólne: 1. Pod kątem wolnego startu do rozważenia: Odinstaluj zbędny Akamai NetSession Interface, jeden proces mniej i ustąpią określone błędy z Dziennika zdarzeń. Wpływ ESET Smart Security, a 100% potwierdzenie poprzez tymczasową deinstalację. Test z czystym rozruchem: KLIK. W przypadku braku rezultatów: KLIK. 2. W Dzienniku zdarzeń są też poniższe błędy, więc może należy przeprowadzić sprawdzanie dysku pod kątem błędów. Error: (09/05/2014 07:05:36 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1005) (User: ) Description: System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku z jednej z następujących przyczyn: problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem, na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi na tym komputerze; brak dysku. System Windows zamknął program LEGO® Clone Wars™ z powodu tego błędu. Program: LEGO® Clone Wars™ Plik: Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe dane. Akcja użytkownika 1. Otwórz plik ponownie. Ta sytuacja może być przejściowym problemem, który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu. 2. Jeśli nadal nie można uzyskać dostępu do pliku i - jest w sieci, administrator sieci powinien sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią i czy można skontaktować się z serwerem. - jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały dysk jest włożony do komputera. 3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając program CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia wpisz polecenie CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER. 4. Jeżeli problem nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej. 5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy, skontaktuj się z administratorem komputera lub dostawcą sprzętu komputerowego, aby uzyskać dalszą pomoc. Dodatkowe dane Wartość błędu: 00000000 Typ dysku: 0 Error: (09/05/2014 02:09:03 PM) (Source: MsiInstaller) (EventID: 11310) (User: Brutus) Description: Produkt: Akamai NetSession Interface - Błąd 1310. Błąd zapisu w pliku: C:\Users\Łukasz\AppData\Local\Akamai\admintool.exe. Błąd systemu 0. Sprawdź, czy masz dostęp do tego katalogu. . Odnośnik do komentarza
Grillaz Opublikowano 6 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Skanowanie GMER po ponownym uruchomieniu komputera bez sterownika sptd Oraz po usunięciu Akamai NetSession Interface Czy jest jakiś polecany program do odinstalowywania programów, prócz standardowego od Microsoftu. gmer_01.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się