tuli Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Witam, mam prośbę o przeglądnięcie logów. Jak w temacie system się zawiesza, szczególnie po otwarciu IE... W pierwszej chwili myślałem, że to kwestia grafiki bo widziałem smużenia...ale po restarcie wszystko było ok. Stąd pomysł, że to może być jakiś bug... Pozdrawiam! Shortcut.txt FRST.txt Addition.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Nie mam podstaw podejrzewać infekcji, prędzej już ESET. Uruchomiłeś GMER, więc się upewnij, że transfer dysku nie spadł do PIO - Skutki uboczne skanu GMER (dyski w trybie IDE, głównie system XP): KLIK. Temat przenoszę, wstępnie jednak do Hardware ze względu na "smużenia". Dodaj dane wymagane działem: KLIK. Wspomnę też, że widziany tu system XP nie wygląda na oryginalny tylko przeróbkę, co może być nie bez znaczenia. PS. W spoilerze komstyczne działania na wpisy szczątkowe. To nie ma związku z problemami. 1. Odinstaluj zbędnik Browser Configuration Utility oraz archaizm Mozilla Firefox 9.0.1 (x86 pl). Szczątki po Firefox zaadresuje punkt poniżej. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: ProxyServer: http=127.0.0.1:23012 SearchScopes: HKCU - {FD63BF63-BFFF-4B8F-9D26-4267DF7F17DD} URL = http://www.google.com/custom?q={searchTerms}&sa.x=0&sa.y=0&safe=active&client=pub-3794288947762788&forid=1&channel=1975384696&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en&cof=GALT%3A%23008000%3BGL%3A1%3BDIV%3A%23336699%3BVLC%3A663399%3BAH%3Acenter%3BBGC%3AFFFFFF%3BLBGC%3A336699%3BALC%3A0000FF%3BLC%3A0000FF%3BT%3A000000%3BGFNT%3A0000FF%3BGIMP%3A0000FF%3BFORID%3A1 BHO: No Name -> {0E8A89AD-95D7-40EB-8D9D-083EF7066A01} -> No File Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File CHR HomePage: Default -> CHR DefaultSearchKeyword: Default -> B2D33EAD4283D62D7C9CB756CEDFDB8E12FEFA9C89E5C331BAAFD86C5A7BE6BB CHR DefaultSearchURL: Default -> D8129C47331086933987770374F36C1401D08C10F833B914440EEF9398EAE3D5 HKU\S-1-5-21-57989841-1897051121-682003330-1004\...\MountPoints2: {da2a7fad-c55f-11df-8474-00241d3e46f0} - H:\ArcaVirMenu.exe HKU\S-1-5-21-57989841-1897051121-682003330-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\...\MountPoints2: {da2a7fad-c55f-11df-8474-00241d3e46f0} - H:\ArcaVirMenu.exe S3 ANIWZCSdService; C:\Program Files\ANI\ANIWZCS2 Service\ANIWZCSdS.exe [X] S3 Cardex; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\TBPANEL.SYS [X] S3 catchme; \??\C:\DOCUME~1\ADMINI~1\USTAWI~1\Temp\catchme.sys [X] S3 cglptnt; \??\C:\Progam Files\totalcmd\cglptnt.sys [X] S2 zumbus; system32\DRIVERS\zumbus.sys [X] HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\PEVSystemStart => ""="Service" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\procexp90.Sys => ""="Driver" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\PEVSystemStart => ""="Service" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\procexp90.Sys => ""="Driver" C:\Documents and Settings\Admin\Dane aplikacji\Mozilla C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Spybot - Search & Destroy C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP C:\Program Files\Mozilla Firefox C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\'Ashampoo AntiSpyWare 2 Guard'" /f Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f Reg: reg delete HKCU\Software\MozillaPlugins /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\mozilla.org /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f RemoveDirectory: C:\AdwCleaner CMD: del /q C:\WINDOWS\system32\sqlite3.dll EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt - przedstaw go. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się