lukasz84 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Witam wszystkich użytkowników na Forum! To mój pierwszy post, ale postanowiłem prosić Was o pomoc, gdyż nigdzie dotąd nie znalazłem odpowiedzi na problem, który dotknął mój sprzęt (netbook Acer AO 722 z Windows 7 64-bit). Podejrzewam, że problem tkwi w ukrytej infekcji systemu (ewentualnie w nieprawidłowym działaniu modemu). Połączenia są zrywane regularnie (po pierwszym podłączeniu się do Internetu działa max. godzinę, kolejne połączenia trwają ok. 2 minut). Za każdym razem zerwanie następuje z błędem 320, a ponowne połączenie wymaga podania kodu PIN (zastrzegam, że karta SIM działa prawidłowo, została zresztą niedawno wymieniona, ale w innym modemie i w smartfonie działa normalnie). System jest aktualnie po procesie przywracania do ustawień fabrycznych, nie wszystkie programy zdążyłem zaktualizować (barierą jest właśnie przerywane połączenie z siecią). Przesyłam w załączniku logi z OTL i FRST (GMER póki co pominąłem, z uwagi na 64-bitową wersję systemu). Poniżej log z Security Check: Results of screen317's Security Check version 0.99.87 Windows 7 Service Pack 1 x64 (UAC is enabled) Internet Explorer 11 ``````````````Antivirus/Firewall Check:`````````````` Microsoft Security Essentials Antivirus up to date! `````````Anti-malware/Other Utilities Check:````````` Spybot - Search & Destroy Adobe Reader 10.1.0 Adobe Reader out of Date! Google Chrome 37.0.2062.102 ````````Process Check: objlist.exe by Laurent```````` Microsoft Security Essentials MSMpEng.exe Microsoft Security Essentials msseces.exe Malwarebytes Anti-Malware mbamservice.exe Malwarebytes Anti-Malware mbam.exe Malwarebytes Anti-Malware mbamscheduler.exe Symantec Norton Online Backup NOBuAgent.exe `````````````````System Health check````````````````` Total Fragmentation on Drive C: ````````````````````End of Log`````````````````````` Z góry dziękuję za zainteresowanie i choćby próbę pomocy. W razie potrzeby w kolejnej wiadomości mogę podesłać też treść komunikatów o błędach z dziennika zdarzeń. Pozdrawiam, Łukasz. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 @Picasso zajęta jest sprawami administracyjnymi Forum, wiec na razie nie ma czasu na przeglądanie logów i pomaganie. W logach nie widzę niczego podejrzanego. Spróbuj, czy w Trybie Awaryjnym (F8 przed startem Systemu) też będzie problem z netem? Kosmetyka: Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\02259285.sys => ""="Driver"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\60688655.sys => ""="Driver"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\02259285.sys => ""="Driver"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\60688655.sys => ""="Driver"EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. jessi Odnośnik do komentarza
lukasz84 Opublikowano 1 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Dzięki za szybką odpowiedź. Niestety w trybie awaryjnym system nie wykrywa urządzenia 3G (czyli modemu). Zgodnie z Twoim zaleceniem dodałem plik fixlist do FRST - w załączeniu przesyłam nowe logi. To co mnie zastanawia to błędy wykazane w pliku Addition. Postanowiłem też dołączyć log z GMERa. GMER.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 1 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Zacznij od deinstalacji Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe, program przestarzały i nie ma wsparcia dla systemów 64bit. Odnośnik do komentarza
Bonifacy Opublikowano 1 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 program przestarzały i nie ma wsparcia dla systemów 64bit W kwestii formalnej - http://www.softpedia.com/get/Internet/Popup-Ad-Spyware-Blockers/SpyBotSearch-Destroy.shtmlSpyBot - Search & Destroy przeszedł już dość dawno rewitalizację i nie jest tym programem który znamy z przed paru lat. Autor posiada Win7 64bit, ale nie znamy wersji...najnowsza: 44.4 MB / Windows XP / Vista / 7 / 7 64 bit / 8 / 8 64 bit Sprawa skuteczności tego programu może być dyskusyjna lub z kategorii "sprawa gustu". Ewentualnie polecił znajomy znajomemu. Odnośnik do komentarza
lukasz84 Opublikowano 1 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Mam SpyBot w dość starej wersji 1.6.2, całkiem niedawno instalowana, faktycznie z polecenia znajomej osoby (tę właśnie wersję mi polecono). Niczego ten program u mnie nie znalazł, jest tylko na wszelki wypadek. Z drugiej strony przed instalacją problemy z łączeniem z siecią były identyczne. Jeśli zalecacie odinstalowanie tego "dodatku", tak zrobię... Edytowano 2. września 2014 o 10:10 Po usunięciu SpyBota problem występuje nadal. Oto link do ICSI Netalyzr: http://n1.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca253f-6782-98437736-a150-48a5-9f6a (proszę Was o analizę otrzymanych wyników). W załącznik log wynikowy z NetLog (tu akurat żadnych problemów nie widzę). net-log.txt Odnośnik do komentarza
lukasz84 Opublikowano 3 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Postanowiłem napisać nową wiadomość, z góry przepraszam za naruszenie Regulaminu, proszę o ewentualne scalenie. Od ok. godziny nie mam już zupełnie dostępu do sieci z netbooka (piszę z telefonu), rozpoczęła się bowiem instalacja modemu i nie wykrywana jest wcale karta sieciowa. Wczoraj kolega - student informatyki - zasugerował zastosowanie programu ComboFix, lecz dotychczas nie skorzystałem z tej rady. A może warto? Nie mam jednak możliwości użycia konsoli odzyskiwania, bo brakuje dostępu do Internetu. Co mi poradzicie? Czekać na ukończenie instalacji? W ogóle nie widzę, by takowa trwała - może trwa w tle? Gdzie to sprawdzić? Jedynie manager połączeń wskazuje na instalację urządzenia. Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 W kwestii formalnej - http://www.softpedia...h-Destroy.shtml SpyBot - Search & Destroy przeszedł już dość dawno rewitalizację i nie jest tym programem który znamy z przed paru lat. Autor posiada Win7 64bit, ale nie znamy wersji... najnowsza: Może przeszedł rewitalizację, ale nadal tworzy potężny plik hosts, co jest widoczne w logu. Zresetuj plik hosts wg tej metody http://support.microsoft.com/kb/972034/pl Sprawdz jakie są wyniki? Odnośnik do komentarza
lukasz84 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Bardzo mi przykro, ale mimo Waszych starań nadal połączenia są zrywane, sytuacja nie ulega poprawie. Może ma ktoś pomysł, w jaki sposób sprawdzić, czy modem działa prawidłowo (czy nie jest uszkodzony)? Menadżer urządzeń nie wskazuje żadnych problemów ze sprzętem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się