Skocz do zawartości

Error i brak możliwości zainstalowania programów chroniących


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od jakiegoś czasu  nie mogę zainstalować programów antywirusowych. Parę miesięcy temu chodził Kaspersky internet security ale przestał działać. Nie można go było przeinstalować , ani zainstalować żadnego innego (Norton itp). Przy próbie instalacji wyświetla błąd (załączam zrzut ekranu). Nie mogłam również przeskanować do końca programem GMER, ponieważ skanował i czasem mniej więcej po 20 minutach restartował się i długo wgrywał stronę z logiem, albo przez parę godzin sprawdzał program em i nic więcej nie wyśietlał prócz tego co załączyłam w logu (a potem i tak się restartował więc nie wiem jaki jest koniec skanowania).

 

Niestety nie mogę dodać loga z gmer pisze że nie mam uprawnień.

Extras.Txt

OTL.Txt

post-13926-0-93945300-1408639445_thumb.jpg

post-13926-0-47070300-1408639450_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Infekcji w rozumieniu trojanów / wirusów tu nie notuję, tylko drobne adware (na razie nieistotne).

 

 

Od jakiegoś czasu nie mogę zainstalować programów antywirusowych. Parę miesięcy temu chodził Kaspersky internet security ale przestał działać. Nie można go było przeinstalować , ani zainstalować żadnego innego (Norton itp). Przy próbie instalacji wyświetla błąd (załączam zrzut ekranu).

Kaspersky Internet Security 2013 jest na liście zainstalowanych i aktywny w procesach. Dopóki on działa, nie zainstalujesz innego oprogramowania zabezpieczającego (konflikt). Skoro KIS nie jest możliwy do odinstalowania tradycyjną drogą, należy skorzystać z awaryjnej procedury:

 

1. Zastosuj Kaspersky Remover. Narzdzie należy uruchomić z poziomu Trybu awaryjnego Windows.

 

2. Po restarcie komputera zrób nowy log z FRST (bez Addition i Shortcut).

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Kaspersky został pomyślnie usunięty. Wykonaj jeszcze dodatkowe działania czyszczące:

 

1. Przez Dodaj/Usuń programy odinstaluj te wszystkie programy (starocie oraz pasek adware):

 

==================== Installed Programs ======================

 

Adobe Acrobat 5.0 CE (HKLM\...\Adobe Acrobat 5.0) (Version: 5.0 - Adobe Systems, Inc.)

Adobe Flash Player 10 ActiveX (HKLM\...\Adobe Flash Player ActiveX) (Version: 10.1.102.64 - Adobe Systems Incorporated)

Adobe Flash Player 11 Plugin (HKLM\...\Adobe Flash Player Plugin) (Version: 11.9.900.170 - Adobe Systems Incorporated)

Adobe Reader X (10.1.10) (HKLM\...\{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-AA1000000001}) (Version: 10.1.10 - Adobe Systems Incorporated)

BS_Player Toolbar (HKLM\...\BS_Player Toolbar) (Version: - )

Mozilla Firefox (3.5.5) (HKLM\...\Mozilla Firefox (3.5.5)) (Version: 3.5.5 (pl) - Mozilla)

 

Przy deinstalacji Firefox odpowiedz twierdząco na pytanie o usuwanie danych użytkownika.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

S2 EraserSvc11311; "C:\Program Files\Norton Internet Security\Engine\21.1.0.18\NIS.exe" /h ccCommon [X]
S1 kltdi; system32\DRIVERS\kltdi.sys [X]
S1 kneps; system32\DRIVERS\kneps.sys [X]
S3 PCAMPR5; \??\C:\WINDOWS\system32\PCAMPR5.SYS [X]
HKLM\...\Run: [KernelFaultCheck] => %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.conduit.com?SearchSource=10&ctid=CT1750559&CUI=UN34857837451192111
BHO: No Name -> {59273AB4-E7D3-40F9-A1A8-6FA9CCA1862C} -> No File
Task: C:\WINDOWS\Tasks\DLL-files.com Fixer_UPDATES.job => C:\Program Files\Dll-Files.com Fixer\DLLFixer.exe
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:561568A4
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:ADF211B1
AlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:D1B5B4F1
RemoveDirectory: C:\kleaner.tmp
RemoveDirectory: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Kaspersky Lab
RemoveDirectory: C:\Documents and Settings\Ania\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google
Reg: reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

4. Zrób nowy log FRST z opcji Scan, zaznacz ponownie pole Addition. Dołącz też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Kolejne czynności:

 

1. AdwCleaner się pomylił i usunął foldery PC Tools Registry Mechanic. Odzyskaj je z kwarantanny AdwCleaner i wstaw na miejsce:

 

Folder Usunięto : C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\registry mechanic

Folder Usunięto : C:\Program Files\registry mechanic

Folder Usunięto : C:\Documents and Settings\Ania\Dane aplikacji\registry mechanic

 

Dopiero po tym kroku:

 

2. Usuń szczątki po Firefox i foldery narzędzi. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\mozilla.org /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\MozillaMaintenanceService /f
RemoveDirectory: C:\Program Files\mozilla firefox\plugins
RemoveDirectory: c:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension
RemoveDirectory: C:\AdwCleaner

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw fixlog.txt. A następnie zastosuj DelFix.

 

3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

4. Spróbuj zainstalować wybranego antywirusa.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...