kabeks Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Proszę o weryfikację logów. Win 7 w trybie normalnym po zalogowaniu albo się zawiesza, albo wyskakuje czarny ekran z kursorem. System przy starcie bardzo zamula. Można dostać sie do managera zadań, ale nie ma żadnych podejrzanych procesów. Explorer.exe jest uruchomiony. Dotychczas zostało wykonane: skanowanie Anti-Malwarebytes, defragmentacja dysku, weryfikacja rejestru programem Registry Life. Nic nie pomogło. Logi uzyskane z trybu awaryjnego, gdzie system ładuje się normalnie. Dziękuję za pomoc! Addition.txt checkup.txt Extras.Txt FRST.txt gmer.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 1. Odinstaluj te programy (o ile da się odinstalować w awaryjnym): Akamai NetSession Interface, Mobogenie, uTorrentControl_v2 Toolbar. 2. Użyj AdwCleaner. Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner.txt 3. Otwórz Notatnik i wklej w nim: AppInit_DLLs-x32: c:\progra~3\browse~1\261519~1.190\{c16c1~1\browse~1.dll => "c:\progra~3\browse~1\261519~1.190\{c16c1~1\browse~1.dll" File Not Found Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Task: {A1E469F5-EE9D-4E6B-9DC7-CC859E0F8A7C} - System32\Tasks\EPUpdater => C:\Users\Kabeks\AppData\Roaming\BABSOL~1\Shared\BabMaint.exe <==== ATTENTION MSCONFIG\startupreg: mobilegeni daemon => C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe C:\Program Files (x86)\Mobogenie C:\Users\wangzhisong MSCONFIG\startupreg: Akamai NetSession Interface => "C:\Users\Kabeks\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe" C:\Users\Kabeks\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe URLSearchHook: HKLM-x32 - uTorrentControl_v2 Toolbar - {7473b6bd-4691-4744-a82b-7854eb3d70b6} - C:\Program Files (x86)\uTorrentControl_v2\prxtbuTor.dll (Conduit Ltd.) URLSearchHook: HKCU - uTorrentControl_v2 Toolbar - {7473b6bd-4691-4744-a82b-7854eb3d70b6} - C:\Program Files (x86)\uTorrentControl_v2\prxtbuTor.dll (Conduit Ltd.) SearchScopes: HKCU - DefaultScope {217C1776-3A2C-4017-A88B-B29EF8F0C5E6} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT3220468 SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://isearch.babylon.com/?q={searchTerms}&affID=119816&tt=gc_&babsrc=SP_ssbtis1&mntrId=E2DF582C80139263 SearchScopes: HKCU - {217C1776-3A2C-4017-A88B-B29EF8F0C5E6} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT3220468 SearchScopes: HKCU - {CFF4DB9B-135F-47c0-9269-B4C6572FD61A} URL = http://mystart.incredibar.com/mb201/?search={searchTerms}&loc=IB_DS&a=6R8QNm9CnW&i=26 BHO-x32: uTorrentControl_v2 Toolbar -> {7473b6bd-4691-4744-a82b-7854eb3d70b6} -> C:\Program Files (x86)\uTorrentControl_v2\prxtbuTor.dll (Conduit Ltd.) Toolbar: HKLM-x32 - uTorrentControl_v2 Toolbar - {7473b6bd-4691-4744-a82b-7854eb3d70b6} - C:\Program Files (x86)\uTorrentControl_v2\prxtbuTor.dll (Conduit Ltd.) Toolbar: HKCU - No Name - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - No File Toolbar: HKCU - No Name - {7473B6BD-4691-4744-A82B-7854EB3D70B6} - No File FF DefaultSearchEngine: Delta Search FF SelectedSearchEngine: Delta Search FF Homepage: hxxp://www2.delta-search.com/?affID=119816&tt=gc_&babsrc=HP_ss&mntrId=E2DF582C80139263 FF SearchPlugin: C:\Users\Kabeks\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\y6dgsjd9.default\searchplugins\babylon.xml FF SearchPlugin: C:\Users\Kabeks\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\y6dgsjd9.default\searchplugins\delta.xml FF SearchPlugin: C:\Users\Kabeks\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\y6dgsjd9.default\searchplugins\MyStart Search.xml FF SearchPlugin: C:\Users\Kabeks\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\y6dgsjd9.default\searchplugins\utorrentcontrolv2-customized-web-search.xml FF Extension: Delta Toolbar - C:\Users\Kabeks\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\y6dgsjd9.default\Extensions\ffxtlbr@delta.com [2013-05-08] CHR Extension: (uTorrentControl_v2) - C:\Users\Kabeks\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ejpbbhjlbipncjklfjjaedaieimbmdda CHR Extension: (New tab for Chrome™) - C:\Users\Kabeks\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\jifflliplgeajjdhmkcfnngfpgbjonjg CHR HKCU\...\Chrome\Extension: [ejpbbhjlbipncjklfjjaedaieimbmdda] - C:\Users\Kabeks\AppData\Local\CRE\ejpbbhjlbipncjklfjjaedaieimbmdda.crx [2012-11-19] CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [dlnembnfbcpjnepmfjmngjenhhajpdfd] - C:\Program Files\IB Updater\source.crx [2012-11-19] CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ejpbbhjlbipncjklfjjaedaieimbmdda] - C:\Users\Kabeks\AppData\Local\CRE\ejpbbhjlbipncjklfjjaedaieimbmdda.crx [2012-11-19] C:\Users\Konferencja Lean\AppData\Roaming\Systweak C:\Users\Konferencja Lean\daemonprocess.txt C:\Users\Konferencja Lean\AppData\Local\Temp\COMAP.EXE C:\Users\Konferencja Lean\AppData\Local\Temp\GURCCEA.exe C:\Users\Konferencja Lean\AppData\Local\Temp\MotoCast_Installer_2.0031.exe C:\Users\Konferencja Lean\AppData\Local\Temp\Shockwave_Installer_FF.exe C:\Users\Kabeks\AppData\Roaming\3cab8a6de5ed842d9d9f01148a6192164816d25f C:\ProgramData\3cab8a6de5ed842d9d9f01148a6192164816d25f C:\Users\Kabeks\AppData\Roaming\b0aa5df4d755c86d155bd20c03c50c4194988cc2 C:\ProgramData\b0aa5df4d755c86d155bd20c03c50c4194988cc2 Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log. Zrób nowy log z OTL. jessi Odnośnik do komentarza
kabeks Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Dzięki Jessica! Nie mam jak odinstalować mobogenie bo w trybie normalnym mam czarny ekran i jedyne co mogę zrobić to wejść do managera zadań poprzez ctrl+alt+del. Pozostałe rzeczy zrobię po południu jak wrócę z pracy. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Tak, zrób tylko pozostałe kroki. jessi Odnośnik do komentarza
kabeks Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Zrobiłem wszystko co wskazałaś (nawet Mobogenie się odinstalował z awaryjnego trybu). Niestety nic się nie zminiło. Logi poniżej AdwCleanerS0.txt Fixlog.txt OTL2.Txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 OK, usunięte, co miało być usunięte. Niestety nic się nie zmieniło. Teraz temat powinien być przesunięty do innego działu, ale pod nieobecność @Picasso nie ma tego komu robić. Tak więc sam załóż temat w dzialeWidows 7 - może tam znajdzie się ktoś, kto się zna na Twoim problemie. jessi Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 W Dzienniku zdarzeń masz następujące błedy Error: (08/11/2014 08:47:44 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7026) (User: ) Description: Nie można załadować następujących sterowników startu rozruchowego lub systemowego: AVGIDSDriver Avgldx64 discache spldr Tosrfcom Wanarpv6 Error: (08/11/2014 08:47:42 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7001) (User: ) Description: Usługa AVGIDSAgent zależy od usługi AVGIDSDriver, której nie można uruchomić z powodu następującego błędu: %%31 Zacznij od deinstalacji sterowników Toshiby do obsługi Bluetooh oraz AVG. Odnośnik do komentarza
kabeks Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Dzięki za porady. Ostatecznie zrobiłem tzw czysty rozruch i komp się uruchomił normalnie. Później za waszą radą odinstalowalem avg i już wszystko ok. Dziękuję Wam za pomoc- temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi