Merlinhs Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z wczytywanie się stron internetowych. Raz włączają się bardzo długo a raz w ogóle i muszę je kilkukrotnie odświeżać. Internet mam UPC 30 Mb/s, poza tym przy ściąganiu przez np. torrenta transfer jest duży. Istotne może być moje połączenie do internetu. Modem mam podpięty kablem do routera (nr 1) a do niego kablem drugi router (nr 2). Dopiero od tego drugiego routera kablem do komputera. Istotne jest to ze względu na to że jeśli podłączę mój router (nr 2) bezpośrednio do modemu to problem wolnego wczytywania stron znika.Zrzuciłbym to na wadliwy router (Nr 1), jednak problem mam także z włączaniem się programów np odtwarzacza filmów (używam i polecam PotPlayer). Czasami włącza się od razu a czasem muszę sporo czekać na wczytanie tego samego filmu. To samo mam np. z Blenderem i innymi programami (choć przy tych dwóch najbardziej to zauważyłem).W załącznikach logi. Gmer'a zrobiłem QuickScanem bo przy próbach pełnego dla dysku C mi się wawalał ( komunikat : program przestał działać ...). Prosiłbym o pomoc z rozwiązaniem ww. problemów.Z góry dziękuję za chęci. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt GMER.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 W logach nie ma niczego podejrzanego. Kosmetyka: Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {3F660A3C-D57A-42E2-BE5C-AEEEF2269561} - \BonanzaDealsUpdate No Task File <==== ATTENTIONReg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /fReg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /fReg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /fHKU\S-1-5-21-2651791677-126434903-354596880-1000\...\Run: [ASRockXTU] => [X]HKU\S-1-5-21-2651791677-126434903-354596880-1000\...\Run: [zASRockInstantBoot] => [X]S3 HRMACPI; SYSTEM32\DRIVERS\HRMACPI.SYS [X]S3 MSICDSetup; \??\D:\CDriver64.sys [X]S3 SOFTUSBTESTHUB; SYSTEM32\DRIVERS\SOFTUSBTESTHUB.SYS [X]S3 SOFTWADP; SYSTEM32\DRIVERS\SOFTWADP.SYS [X]S3 WSOFTUSBK; SYSTEM32\DRIVERS\WSOFTUSBK.SYS [X]C:\Users\Merlin-hs\AppData\Local\Temp\dropbox_sqlite_ext.{5f3e3153-5bce-5766-8f84-3e3e7ecf0d81}.tmpxeukvr.dllReboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się