Spacedust Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Podczas próby uruchomienia nowej kopii zapasowej pojawia się taki komunikat, próbowałem już wielu rzeczy, kasowania wpisów w rejestrze, restartowania usług czy zmiany nazwy katalogu z backupami, ale nic nie pomaga. W jaki sposób można to naprawić ? Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 http://support.microsoft.com/kb/982736/pl Odnośnik do komentarza
Spacedust Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 http://support.microsoft.com/kb/982736/pl Niestety nie pomogło, a co gorsza powoduje błędy w Wordzie 2003 Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Przejrzyj ten temat. https://www.fixitpc.pl/topic/1969-blad-0x80070057-podczas-tworzenia-kopii/ Odnośnik do komentarza
Spacedust Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Przejrzyj ten temat. https://www.fixitpc.pl/topic/1969-blad-0x80070057-podczas-tworzenia-kopii/ Te wpisy już miałem w rejestrze i nadal nic nie działa. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się