STF Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Witam, potrzebuję waszej pomocy bo mam dość poważny problem z którym nie mogę sobie poradzić, a mianowicie: wyjechałem w delegacje i mam firmowego laptopa, jestem zagranica i prowadzilem rozmowy biznesowe przez Skyp aż któregoś razu zaczęło totalnie zacinać obraz na wideo-rozmowie oraz dźwięk, spowodowane to było prawie ciągłym 100% użyciem procesora, po restarcie komputera problem nie zniknął a zaczeło być jeszcze gorzej gdyż nawet w stanie czuwania komputer wykazywał 100% zużycie procesora. Proszę was o pomoc w miarę możliwości. Kroki, które poczyniłem dotychczas: -usunięcie zbędnych plików i programów, -czyszczenie systemu CCleanerem, -defragmentacja dysku C, -użyłem ComboFixa za namową znajomego, -skanowałem komputer Microsoft Essentials (wykryło jakiegoś robaka i jednego trojana), -wykonałem wszystkie logi które zamieszczam poniżej, -dodatkowo użyłem OCCT w celu sprawdzenia kondycji sprzętowej lecz nie potrafię zrozumieć wykresów, rzuciło mi się również w oczy taki komunikat z tego programu "CPU Overclocking: -47%" - nie wiem czy to ma znaczenie, -przeskanowałem system AdwCelanerem (usunęło kilka rzeczy). Lecz to nie pomogło. Dołączam wszystkie logi: Results of screen317's Security Check version 0.99.86 Windows 7 Service Pack 1 x86 (UAC is enabled) Internet Explorer 11 ``````````````Antivirus/Firewall Check:`````````````` Microsoft Security Essentials (On Access scanning disabled!) Error obtaining update status for antivirus! `````````Anti-malware/Other Utilities Check:````````` CCleaner JavaFX 2.1.0 Java 7 Update 67 Java version out of Date! Adobe Flash Player 14.0.0.145 Adobe Reader XI Mozilla Firefox (31.0) Google Chrome 35.0.1916.153 Google Chrome 36.0.1985.125 Google Chrome plugins... ````````Process Check: objlist.exe by Laurent```````` Microsoft Security Essentials MSMpEng.exe Microsoft Security Essentials msseces.exe `````````````````System Health check````````````````` Total Fragmentation on Drive C: ````````````````````End of Log`````````````````````` Proszę was o pomoc. Pozdrawiam! Stefan Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt gmerlog.txt ComboFix.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Tylko kosmetyka: Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {6DC63372-CC6E-446E-9B3C-17F6032393EF} - System32\Tasks\Go for FilesUpdate => C:\Program Files\GoforFiles\GFFUpdater.exe <==== ATTENTION Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-21-2206638780-1144197696-2613282311-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f SearchScopes: HKCU - {21E886BD-AAB7-4E47-99A8-36B7CEDB2E7D} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT3220468 SearchScopes: HKCU - {448BCF5C-A11D-C385-1587-651BFE5A6715} URL = hxxp://search.babylon.com/?q={searchTerms}&AF=111434&babsrc=SP_ss&mntrId=0c351de70000000000000027132c6ec9 SearchScopes: HKCU - {C6B90EEB-6417-490C-9B3B-6A1FDC1F9CF5} URL = hxxp://searchfunmoods.com/results.php?f=4&q={searchTerms}&a=AgnUpd&cd=2XzuyEtN2Y1L1QzutD0C0E0E0EyC0AtC0CyE0AzytC0D0EyBtN0D0Tzu0CyDtDtAtN1L2XzutN1L1Czu&cr=1055476896&ir= S3 catchme; \??\C:\Users\Viola\AppData\Local\Temp\catchme.sys [X] S3 pccsmcfd; system32\DRIVERS\pccsmcfd.sys [X] S3 RSUSBSTOR; System32\Drivers\RtsUStor.sys [X] S3 RTL2832UBDA; system32\drivers\RTL2832UBDA.sys [X] S3 RTL2832UUSB; System32\Drivers\RTL2832UUSB.sys [X] S3 RTL2832U_IRHID; system32\DRIVERS\RTL2832U_IRHID.sys [X] S3 RtsUIR; system32\DRIVERS\Rts516xIR.sys [X] S3 USBCCID; system32\DRIVERS\RtsUCcid.sys [X] C:\Users\Viola\midas.dll C:\Users\Viola\netplus2012_pl_v.2.0.0.37.exe Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. użyłem OCCT w celu sprawdzenia kondycji sprzętowej lecz nie potrafię zrozumieć wykresów, rzuciło mi się również w oczy taki komunikat z tego programu "CPU Overclocking: -47%" - nie wiem czy to ma znaczenie, Załóż temat w dziale https://www.fixitpc.pl/forum/43-hardware/ jessi Odnośnik do komentarza
STF Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Niestety to nic nie pomogło, użycie procesora dalej 100% ledwo co daję radę zrobić cokolwiek na komputerze, dodatkowo wywala mi internet co chwilę, a jak już uruchomię Skype to koniec, bez restartu komputera nic nie idzie zrobić. Jakieś pomysły?? Ratujcie bo nie mogę normalnie korzystać z komputera. Zaisntalowałem NOD32 zamiast Microsoft Security Essentials i wykryło mi mnóstwo syfu, oczywiście część z kwarantanny po poprzednich programach, ale i część nowości. Dorzucam screeny menadżera zadań. Wyłączyłem wszystko z autostartu ale to nic nie zmieniło. Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Przecież już Ci zaleciłam, gdzie masz napisać temat, skoro to problem sprzętowy. Wyłączyłem wszystko z autostartu ale to nic nie zmieniło a to potwierdzenie, że to wina sprzętu. jessi Odnośnik do komentarza
STF Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Witam, zakładałem już temat w dziale infekcji ale tam nic nie wskórali być może mój problem to wina hardware'u. O co chodzi? Nie mogę korzystać z laptopa gdyż po uruchomieniu max 2 programów (oraz przy starcie systemu) użycie procesora skacze do 100% po jakimś czasie odpuszcza ale gdy znowu coś uruchomię problem powraca, wszystko się zacina (dźwięk, obraz, czas reakcji komputera to ponad 2 sek, miga kursor). Proszę o pomoc.Laptop to HP Pavilion dv6Reszta specyfikacji na zalączonych obrazkach. Wrzucam wszystko co mam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się