Acron Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam! Od kilku dni mam problem z logowaniem się do systemu i to bez znaczenia do którego konta (są 3 konta użytkowników) oraz z zawieszaniem się systemu w trakcie użytkowania. Przy okazji pojawił się problem z uaktualnieniem systemu przez Windows Update. Problem z logowaniem polega na tym, że system próbuje wczytać pliki użytkownika, wyświetla Zapraszamy, trwa to jakiś czas i przechodzi do pulpitu, lecz go nie wyświetla tylko jest czarny ekran i kursor, po chwili komputer restartuje się i tak w koło. Udało mi się zalogować przez wyłączenie komputera jeszcze w trakcie włączania samego systemu (wyświetlania logo Windows) i uruchomienia go w trybie naprawy systemu, po tej operacji udało mi się zalogować, ale działa lekko opornie. Co do uaktualnienia systemu. Były 4 aktualizacje z czego dwie udało się zainstalować, a dwie nie. Z jedną aktualizacją mam problem od dobrych paru miesięcy (kb2660075 - błąd 8024200D), ale nikt nie jest w stanie pomóc mi w rozwiązaniu problemu, a próbowałem już wszystkiego, a druga pojawiła się dopiero teraz (Internet Explorer 11 dla Windows 7 - wersja dla systemów opartych na procesorach x64 - błąd 9C48). Z tego co wyczytałem z kodu błędu, jest to spowodowane brakiem lub uszkodzeniem plików, więc przeskanowałem go sfc i faktycznie wynikiem jest brak możliwości naprawy plików dlatego proszę także o analizę pliku CBS.log. Wrzucam logi z FRST oraz OTL. Mój system to Windows 7 64-bitowy. Z góry dziękuję za pomoc. Addition.txt Shortcut.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Temat pewnie zostanie przesunięty do działu Windows 7, ale najpierw musimy usunąć śmieci: 1. Odinstaluj MyFreeCodec. 2. Użyj AdwCleaner. Najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego. Pokaż raport z niego. 3. Otwórz Notatnik i wklej w nim: C:\ProgramData\IePluginServices\PluginService.exe C:\ProgramData\IePluginServices C:\ProgramData\WindowsMangerProtect Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f C:\Users\Czarek\AppData\Local\Temp\AxSFADownloader.exe C:\Users\Czarek\AppData\Local\Temp\downloader_for_getskype-wlm.exe C:\Users\Czarek\AppData\Local\Temp\dropbox_sqlite_ext.{5f3e3153-5bce-5766-8f84-3e3e7ecf0d81}.tmpdzhy6x.dll C:\Users\Czarek\AppData\Local\Temp\ICReinstall_downloader_for_getskype-wlm.exe C:\Users\Czarek\Downloads\FRST-OlderVersion C:\ProgramData\374311380 Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log. 4. Zrób nowe logi z FRST. jessi Odnośnik do komentarza
Acron Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Dzięki za pomoc. 1) Ogólnie nie ma tego programu, jest to chyba pozostałość w rejestrze. 2) Zrobione. 3) Zrobione. 4) Zrobione. AdwCleanerS1.txt Fixlog.txt FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Otwórz Notatnik i wklej w nim: BHO: No Name -> {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} -> No File BHO-x32: No Name -> {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} -> No File Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. >Google Chrome > Naciśnij klawisze: lewy Alt+F i kliknij przycisk Ustawienia > > Sekcja: Po uruchomieniu > wybierz: Otwórz konkretną stronę lub zestaw stron > > Kliknij: Wybierz strony > > Usuń: sweet-page.com, wpisz nowy adres strony głównej i kliknij przycisk OK. Zgłosiłam już Moderatorom, że temat jest do przesunięcia. jessi Odnośnik do komentarza
Acron Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zrobione zgodnie z zaleceniami. Wrzuciłbym też ten plik CBS.log, ale waży ponad 50mb i nie da rady tutaj. Odnośnik do komentarza
Acron Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Czy już nic więcej nie da się zrobić ?? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się