nieskr Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Czy mogę prosić o sprawdzenie logów? Od dość dawna mam problem z wczytywaniem stron. Problem chyba narastał wraz z pojawianiem się kolejnych toolbarów i rootkitów. Wydaje mi się, że wszystkie zostały już usunięte, ale problem nie zniknął. Czasem trzeba odświeżać stronę z 5 razy, zanim się załaduje, czasem i to nie pomaga. Na Chromie problem się powtórzył. Transfer mam w normie. Shortcut.txt Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Gmer.txt Odnośnik do komentarza
Kate Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 To nie ryzykowne działanie ale możesz spróbować: http://pomoc.onet.pl/46,1092,4337,przewodnik.html na pewno coś jeszcze jest w systemie. Odnośnik do komentarza
nieskr Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 To nie ryzykowne działanie ale możesz spróbować: http://pomoc.onet.pl/46,1092,4337,przewodnik.html na pewno coś jeszcze jest w systemie. Czyszczę regularnie to nic nie daje. Ostatni skan był Malwerbytesem, może warto czymś innym? Czy format dysku załatwiłby sprawę czy niekoniecznie? Pytam, bo kompletnie się na tym nie znam. Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 format przewaznie zawsze załatwi sprawe, ale chodzi o to, ze to jest ostateczność. Poczekaj, mamy opóźnienia duze bo Picasso jest nieobecna, ktoś inny na pewno rzuci okiem, tylko daj mu czas. Odnośnik do komentarza
kosa4321 Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {25A6EC9B-7D8D-4520-9426-85180A9EEEB8} - System32\Tasks\4320 => Wscript.exe C:\Users\JA\AppData\Local\Temp\launchie.vbs //B Task: {304E4752-CFC9-4B54-923B-6BF23386BEA0} - \QtraxPlayer No Task File <==== ATTENTION Task: {716C595D-2265-47A0-8587-06CDBF511198} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File <==== ATTENTION Task: {E2D34351-2564-4416-A6B4-73C0725AD049} - System32\Tasks\{EE3D62CB-3607-4656-892F-F7EB4C4761F9} => Firefox.exe C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\mozjs.dll HKLM-x32\...\Run: [DApp] => C:\Program Files\PCDApp\start.vbs HKLM\...\Policies\Explorer: [EnableShellExecuteHooks] 1 HKU\S-1-5-21-1427198255-2518711745-748073939-1000\...\Policies\system: [DisableChangePassword] 0 HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.google.com/ie CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION S3 esgiguard; \??\C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\esgiguard.sys [X] S3 massfilter; system32\drivers\massfilter.sys [X] S3 massfilter_hs; system32\drivers\massfilter_hs.sys [X] S1 SASDIFSV; \??\C:\Users\JA\AppData\Local\Temp\SAS_SelfExtract\SASDIFSV64.SYS [X] S1 SASKUTIL; \??\C:\Users\JA\AppData\Local\Temp\SAS_SelfExtract\SASKUTIL64.SYS [X] S1 VIAPFD; \SystemRoot\System32\Drivers\VIAPFD.SYS [X] S3 zgwhsmdm; system32\DRIVERS\gwhsmdm.sys [X] S3 ZTEusbmdm6k; system32\DRIVERS\ZTEusbmdm6k.sys [X] S3 ZTEusbnmea; system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys [X] S3 ZTEusbser6k; system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys [X] HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\26871035.sys => ""="Driver" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\75853406.sys => ""="Driver" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\26871035.sys => ""="Driver" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\75853406.sys => ""="Driver" Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST (w tym samym folderze gdzie znajduje się FRST). Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. Powstanie plik fixlog.txt w tym folderze. Firefox: - Menu Historia > Wyczyść historię przeglądania - Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Rozszerzenia może trzeba będzie ponownie zainstalować. Google Chrome: - Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. - W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. - Ustawienia > karta Historia > wyczyść Uruchom AdwCleaner https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbi%C3%B3r-narz%C4%99dzi-usuwaj%C4%85cych/?do=findComment&comment=118323 Zastosuj szukaj, a po tym usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. Uruchom TFC https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizuj%C4%85ce-temat/?do=findComment&comment=40 Przeskanuj system http://www.eset.com/us/online-scanner/ Wyczyść punkty przywracania systemu (Czyszczenie folderów Przywracania systemu) https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizuj%C4%85ce-temat/?do=findComment&comment=50 Zrób nowy log FRST - dołącz (bez Addition i Shortcut). Pokaż też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. Odnośnik do komentarza
nieskr Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Nie wszystko poszło zgodnie z planem, a właściwie nic, bo dalej jest, jak było. Po naprawie w FRST Firefox nie odpalił, pojawił się błąd "Couldn't load XPCOM", więc próbowałam przerzucić go do Autostartu, nic to nie dało, więc skończyło się zainstalowaniem Firefoxa od nowa. Co do Chrome'a - zapomniałam napisać, że on w ogóle wcześniej nie działał, zostały tylko jakieś resztki po dezinstalacji na C. Wrzucam logi. FRST2.txt Fixlog.txt AdwCleaner.txt Odnośnik do komentarza
kosa4321 Opublikowano 31 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Owszem, wrzuciłem o jedną linię za dużo i chyba to spowodowało błąd FF. Widzę doinstalowany ESET w systemie, dlaczego zainstalowałaś skoro masz AVAST ? Logi muszą być aktualne także nie dogrywaj nic narazie. Zrób wszystkie nowe logi, prócz GMER. Odnośnik do komentarza
nieskr Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Instalacja ESET Online Scanner została wymuszona, bo nie mam Explorera, ale przy skanie wyłączyłam Avasta. Dorzucam logi. I jeszcze screen żółtego okna, które dość często pojawia się przy ładowaniu stron. AdwCleanerR6.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
kosa4321 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Otwórz Notatnik i wklej w nim: S1 StarOpen; C:\Windows\SysWow64\Drivers\StarOpen.sys [5632 2006-07-24] () C:\Windows\SysWow64\Drivers\StarOpen.sys Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST (w tym samym folderze gdzie znajduje się FRST). Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. Przeskanuj system (według opisu): https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbi%C3%B3r-narz%C4%99dzi-usuwaj%C4%85cych/?do=findComment&comment=33542 Odinstaluj Jave i zainstaluj najnowszą wersję. Zaktualizuj: - Adobe AIR - Adobe Flash Player 11 ActiveX - Adobe Flash Player 11 Plugin - Adobe Reader 9.5.1 - Polish - Adobe Shockwave Player Problemów z przywracaniem i aktualizacjami systemu nie miałaś? Tutaj podobny temat: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-performance/system-restore-error-code-0xc0000022/f853f535-f052-49a5-bc85-e8ebd6243d13 Wykonaj sprawdzanie dysku: Start > wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wpisz i enter : chkdsk /f /r Podczas restartu powinno się wykonać sprawdzanie dysku. Daj znać co znalazło albo otwórz Dziennik zdarzeń, w sekcji Aplikacja wyszukaj Żrodło Wininit numer 1001, pobierz jego Szczegóły, skopiuj je i wklej. W sumie nawet nie napisałaś co to za akcje miałaś z Rootkitami i toolbarami. Możez również spróbować odinstalować AVASTa na próbę i sprawdzić jak będzie działała przeglądarka. Nic więcej nie wymyślę i nie chcę ingerować głębiej. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się