Chucky Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 (edytowane) Witam.Borykam się z problemem nadmienionym w temacie... Nie moge wejsc na strone choćby avasta czy też innych antywirusów, ani na żadną o danej tematyce. Wpisując w wyszukiwarke np. "kaspersky" automatycznie wyłącza przeglądarkę. Windows 7 64bit Załączam skany Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie.Chucky OTL.Txt Extras.Txt FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Edytowane 22 Lipca 2014 przez Chucky Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Witam,zapoznaj się prosze z zasadami działu:1. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-3-wa%C5%BCne-zak%C5%82adanie-tematu-obowi%C4%85zkowe-logi/2. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-2-wa%C5%BCne-oprogramowanie-emuluj%C4%85ce-nap%C4%99dy/3. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-1-wa%C5%BCne-u%C5%BCytkownicy-uprawnieni-do-pomocy/Przeczytaj wszystko dokładnie przed wykonaniem dzialan.Postepujac zgodnie z powyzszymi instrukcjami - dołącz resztę wymaganych logów do tematu. Ma być łącznie 6 logów (GMER[recznie wklejasz wynik skanowania do pliku GMER.txt], FRST [FRST.txt, Addition.txt, Shortcut.txt], OTL[OTL.txt oraz Extras.txt])Jak coś nie bedzie chciało sie uruchomić - to odpal system w trybie awaryjnym i wtedy zrób logi.Jeśli z czymś bedzie problem - pisz w poście.Po wrzuceniu logów nie dokonuj już żadnych zmian na kompie - logi muszą być aktualne.Przeczytaj dokładnie info na temat GMERa.Jak coś zmieniasz w poście to używaj opcji EDYTUJ by był porządek.Czekaj cierpliwie na pomoc. Na forum są opóźnienia przez nieobecność Picasso. Trzeba uzbroić się w cierpliwość. Mozesz jeszcze dodatkowo przeskanowac Kaspersky TDSSKiller orac Malwarebytes Anti-Rootkit (MBAR):https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbi%C3%B3r-narz%C4%99dzi-usuwaj%C4%85cych/?do=findComment&comment=33542https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbi%C3%B3r-narz%C4%99dzi-usuwaj%C4%85cych/?do=findComment&comment=95937dolacz raporty po przeskanowaniu, powiedz czy cos znalazlo. Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Otwórz notatnik i wklej HKLM-x32\...\Run: [syqukqbodkr] => C:\Windows\nazkhumgcqehvsxjca.exe [614400 2014-07-21] ()HKLM-x32\...\Run: [eqoyugxqlylnawald] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe [614400 2014-07-21] ()HKLM-x32\...\RunOnce: [pwpulsesiqyv] => nazkhumgcqehvsxjca.exe .HKLM-x32\...\RunOnce: [xifojukcwiuvhcfp] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\aqsggwronevbssaplmsjj.exe [614400 2014-07-21] ()HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [owqwowjypyhfo] => C:\Windows\nazkhumgcqehvsxjca.exe [614400 2014-07-21] ( ())HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [xctwlqamag] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe [614400 2014-07-21] ( ())HKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\Run: [syqukqbodkr] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\eqoyugxqlylnawald.exe [614400 2014-07-21] () <===== ATTENTIONHKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\Run: [pytatcqgyisrbu] => ymmywkdyvkzdsqwjdcg.exeHKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\RunOnce: [scygakzqjuffqkm] => nazkhumgcqehvsxjca.exe .HKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\RunOnce: [pwpulsesiqyv] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\ymmywkdyvkzdsqwjdcg.exe [614400 2014-07-21] () <===== ATTENTIONHKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\Policies\system: [DisableRegistryTools] 1AppInit_DLLs-x32: C:\PROGRA~2\SupTab\SEARCH~1.DLL => C:\Program Files (x86)\SupTab\SearchProtect32.dll [94088 2014-07-07] (Skytech Co., Ltd.)GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTIONHKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1404744618&from=smt&uid=HitachiXHTS547564A9E384_130518J2330053E41SVBX&q={searchTerms}HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blankHKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1404744618&from=smt&uid=HitachiXHTS547564A9E384_130518J2330053E41SVBX&q={searchTerms}HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1404744618&from=smt&uid=HitachiXHTS547564A9E384_130518J2330053E41SVBX&q={searchTerms}StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://isearch.omiga-plus.com/?type=sc&ts=1404744618&from=smt&uid=HitachiXHTS547564A9E384_130518J2330053E41SVBXSearchScopes: HKLM-x32 - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.fastsearchings.info/?l=1&q={searchTerms}&pid=1387&r=2014/07/15&hid=16084081155648035549&lg=EN&cc=PL&unqvl=56SearchScopes: HKCU - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.fastsearchings.info/?l=1&q={searchTerms}&pid=1387&r=2014/07/15&hid=16084081155648035549&lg=EN&cc=PL&unqvl=56CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTIONS2 gupdate; "C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /svc [X]S3 gupdatem; "C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /medsvc [X]C:\Windows\eqoyugxqlylnawald.exeReboot: z menu plik zapisz jako fixlist.txt. Plik umieść na pulpicie. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie raport fixlog.txt. - przedstaw go. Zrób nowy skan z FRST i daj log. Odnośnik do komentarza
Chucky Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Jeśli to ma jakieś znaczenie - używam przeglądarki Chrome. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-1-wa%C5%BCne-u%C5%BCytkownicy-uprawnieni-do-pomocy (piszą tu, że: " Kwalifikację do prowadzenia całościowo tematu konkretnego użytkownika z infekcją (zadanie kompleksowe: analiza problemu i korespondujących raportów + dobranie adekwatnych metod dezynfekcji) posiadają tylko Moderatorzy działu. Na chwilę obecną są to dwie osoby: Landuss + picasso") więc wole się zastosować i poczekać na picasso lub Landuss.Nie moge wrzucić raportów GMER, gdyż w trybie awaryjnym nie moge włączyć internetu (internet mobilny) Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Jeśli to ma jakieś znaczenie - używam przeglądarki Chrome. To nie ma żadnego znaczenia. piszą tu, że: " Kwalifikację do prowadzenia całościowo tematu konkretnego użytkownika z infekcją (zadanie kompleksowe: analiza problemu i korespondujących raportów + dobranie adekwatnych metod dezynfekcji) posiadają tylko Moderatorzy działu. Na chwilę obecną są to dwie osoby: Landuss + picasso") więc wole się zastosować i poczekać na picasso lub Landuss. Te informacje są nieaktualne do tego stopnia że kolega Landuss jest nieobecny od ponad roku. A Picasso jest chora i nie ma zadnej oficjalnej informacji, kiedy bedzie udzielać sie na forum. masz dwa wyjścia, albo robisz to co podałem albo spadasz na inne forum w poszukiwaniu pomocy. Odnośnik do komentarza
Chucky Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Zrobiłem co napisałeś, dołączam fixlog i FRST Fixlog.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Otwórz notatnik i wklej HKLM-x32\...\Run: [eqoyugxqlylnawald] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\xifojukcwiuvhcfp.exe [614400 2014-07-22] ()HKLM-x32\...\RunOnce: [pwpulsesiqyv] => eqoyugxqlylnawald.exe .HKLM-x32\...\RunOnce: [xifojukcwiuvhcfp] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe [614400 2014-07-22] ()HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [owqwowjypyhfo] => C:\Windows\ymmywkdyvkzdsqwjdcg.exe [614400 2014-07-22] ( ())HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [xctwlqamag] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe [614400 2014-07-22] ( ())AppInit_DLLs: C:\PROGRA~2\SupTab\SEARCH~2.DLL => C:\PROGRA~2\SupTab\SEARCH~2.DLL File Not FoundHKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1404744618&from=smt&uid=HitachiXHTS547564A9E384_130518J2330053E41SVBX&q={searchTerms}C:\Windows\SysWOW64\bwdwbwwycyufbgtnoufbgb.dwbC:\Windows\bwdwbwwycyufbgtnoufbgb.dwbC:\Program Files (x86)\bwdwbwwycyufbgtnoufbgb.dwbC:\Windows\ymmywkdyvkzdsqwjdcg.exeC:\Windows\xifojukcwiuvhcfp.exeC:\Windows\rilabsommewdvwfvsubtul.exeC:\Windows\nazkhumgcqehvsxjca.exeC:\Windows\laboncwsqgwbrqxlgglb.exeC:\Windows\aqsggwronevbssaplmsjj.exeC:\Windows\SysWOW64\ymmywkdyvkzdsqwjdcg.exeC:\Windows\SysWOW64\rilabsommewdvwfvsubtul.exeC:\Windows\SysWOW64\nazkhumgcqehvsxjca.exeC:\Windows\SysWOW64\laboncwsqgwbrqxlgglb.exeC:\Windows\SysWOW64\aqsggwronevbssaplmsjj.exeC:\Windows\SysWOW64\xifojukcwiuvhcfp.exeC:\Windows\SysWOW64\eqoyugxqlylnawald.exeC:\Users\Toshba\AppData\Local\syqukqbodkrnukinzqmtjpvnrhnylahok.hfkC:\Users\Toshba\AppData\Local\bwdwbwwycyufbgtnoufbgb.dwbC:\Users\Toshba\Documents\AspyrC:\Users\Toshba\AppData\Local\AspyrC:\Windows\eqoyugxqlylnawald.exeC:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\*.exeC:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\*.dllReboot: plik zapisz jako fixlist.txt i umieść na pulpicie. Uruchom FRST i kliknij w Fix. 2. Pobierz TFC - Temp File Cleaner, uruchom jako administrator http://www.geekstogo.com/forum/files/file/187-tfc-temp-file-cleaner-by-oldtimer/ 3. Zrób nowy skan FRST i daj raport. Odnośnik do komentarza
Chucky Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 po kliknięciu Fix, zresetowaniu laptopa i zalogowaniu się, laptop dość wolno pokazał pulpit.Załączam fixlog i FRSTObjawy ustąpiły, mogę wpisać w wyszukiwarce hasła "antywirus", "avast", "kaspersky" etc. Fixlog.txt FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) Otwórz notatnik i wklej HKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\Run: [pytatcqgyisrbu] => xifojukcwiuvhcfp.exeHKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\Run: [syqukqbodkr] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\xifojukcwiuvhcfp.exe <===== ATTENTIONHKLM-x32\...\Run: [syqukqbodkr] => ymmywkdyvkzdsqwjdcg.exeHKLM-x32\...\Run: [eqoyugxqlylnawald] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\laboncwsqgwbrqxlgglb.exeHKLM\...\Policies\Explorer\Run: [owqwowjypyhfo] => eqoyugxqlylnawald.exe No FileHKLM\...\Policies\Explorer\Run: [xctwlqamag] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe No FileC:\Windows\SysWOW64\nazkhumgcqehvsxjca.exeC:\Windows\SysWOW64\laboncwsqgwbrqxlgglb.exeC:\Users\Gość\AppData\Local\Comodo plik zapisz jako fixlist.txt i umieść na pulpicie. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Daj fixlog.txt i zrób nowy skan FRST Nie dziękuj mi za pomoc na PW. Jak zadam czynności końcowe wtedy bedzie koniec. Edytowane 22 Lipca 2014 przez Zappa Odnośnik do komentarza
Chucky Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) Wrzucam fixlog i FRST Fixlog.txt FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Edytowane 22 Lipca 2014 przez Chucky Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) Nie wiem czemu sie zawiesił. Z fixlog.txt wynika że wszystko zostało usuniete. Uruchom ponownie system i zapuść skan z FRST. Zeszło ładnie. teraz log jest przejrzysty. Odinstaluj z panelu programów BiTSavoerFilesFrog Update Checker Po usunieciu programów zmienimy narzędzie skanu. Daj mi log z OTL. Edytowane 22 Lipca 2014 przez Zappa Odnośnik do komentarza
Chucky Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Dodałem logi Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 No wiem - edytowałem post. Odnośnik do komentarza
Chucky Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Troche to potrwało, ale wklejam logi. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 uruchom OTL i w oknie własne opcje skanowania skrypt wklej :FilesC:\ProgramData\BiTSavoerC:\FRSTC:\Users\Toshba\Desktop\FRST64.exeC:\ProgramData\5fb2d21db23236f1:Commands[emptytemp] Kliknij w Wykonaj skrypt. 2. Po usuwaniu uruchom OTL ponownie i kliknij Sprzatanie. 3. Wyczyść foldery przywracania systemu https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizujace-temat/page__p__42415?do=findComment&comment=42415 Odnośnik do komentarza
Chucky Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 I tu jest problem, nie moge pobierać dużych plików, a tamto waży prawie 1 gb Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 I tu jest problem, nie moge pobierać dużych plików, a tamto waży prawie 1 gb nie rozumiem. co waży 1gb? Odnośnik do komentarza
Chucky Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 To ja opacznie zrozumiałem. Nieważne.. Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 To ja opacznie zrozumiałem. Nieważne.. zadałem końcowe czynności. Wykonałeś je? To ważne bo nikt nie bedzie sie spinał. Infekcja została usunieta. Odnośnik do komentarza
Chucky Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) Wykonane. Edytowane 22 Lipca 2014 przez Chucky Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 W takim razie z mojej strony finał. Nie mam nic do dodania w temacie. Odnośnik do komentarza
Chucky Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się