Skocz do zawartości

Wirus, który wywala przeglądarkę przy wchodzeniu na strony o tematyce Antywirusowej


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.



Borykam się z problemem nadmienionym w temacie... Nie moge wejsc na strone choćby avasta czy też innych antywirusów, ani na żadną o danej tematyce. Wpisując w wyszukiwarke np. "kaspersky" automatycznie wyłącza przeglądarkę. 


Windows 7 64bit

 

 

Załączam skany

 

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
Chucky

 

OTL.Txt

Extras.Txt

FRST.txt

Addition.txt

Shortcut.txt

Edytowane przez Chucky
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Witam,
zapoznaj się prosze z zasadami działu:
1. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-3-wa%C5%BCne-zak%C5%82adanie-tematu-obowi%C4%85zkowe-logi/
2. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-2-wa%C5%BCne-oprogramowanie-emuluj%C4%85ce-nap%C4%99dy/
3. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-1-wa%C5%BCne-u%C5%BCytkownicy-uprawnieni-do-pomocy/

Przeczytaj wszystko dokładnie przed wykonaniem dzialan.
Postepujac zgodnie z powyzszymi instrukcjami - dołącz resztę wymaganych logów do tematu. Ma być łącznie 6 logów (GMER[recznie wklejasz wynik skanowania do pliku GMER.txt], FRST [FRST.txt, Addition.txt, Shortcut.txt], OTL[OTL.txt oraz Extras.txt])
Jak coś nie bedzie chciało sie uruchomić - to odpal system w trybie awaryjnym i wtedy zrób logi.
Jeśli z czymś bedzie problem - pisz w poście.
Po wrzuceniu logów nie dokonuj już żadnych zmian na kompie - logi muszą być aktualne.
Przeczytaj dokładnie info na temat GMERa.
Jak coś zmieniasz w poście to używaj opcji EDYTUJ by był porządek.
Czekaj cierpliwie na pomoc. Na forum są opóźnienia przez nieobecność Picasso. Trzeba uzbroić się w cierpliwość.

 

Mozesz jeszcze dodatkowo przeskanowac Kaspersky TDSSKiller orac Malwarebytes Anti-Rootkit (MBAR):
https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbi%C3%B3r-narz%C4%99dzi-usuwaj%C4%85cych/?do=findComment&comment=33542
https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbi%C3%B3r-narz%C4%99dzi-usuwaj%C4%85cych/?do=findComment&comment=95937
dolacz raporty po przeskanowaniu, powiedz czy cos znalazlo.

Odnośnik do komentarza

Otwórz notatnik i wklej

 

HKLM-x32\...\Run: [syqukqbodkr] => C:\Windows\nazkhumgcqehvsxjca.exe [614400 2014-07-21] ()
HKLM-x32\...\Run: [eqoyugxqlylnawald] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe [614400 2014-07-21] ()
HKLM-x32\...\RunOnce: [pwpulsesiqyv] => nazkhumgcqehvsxjca.exe .
HKLM-x32\...\RunOnce: [xifojukcwiuvhcfp] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\aqsggwronevbssaplmsjj.exe [614400 2014-07-21] ()
HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [owqwowjypyhfo] => C:\Windows\nazkhumgcqehvsxjca.exe [614400 2014-07-21] ( ())
HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [xctwlqamag] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe [614400 2014-07-21] ( ())
HKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\Run: [syqukqbodkr] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\eqoyugxqlylnawald.exe [614400 2014-07-21] () <===== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\Run: [pytatcqgyisrbu] => ymmywkdyvkzdsqwjdcg.exe
HKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\RunOnce: [scygakzqjuffqkm] => nazkhumgcqehvsxjca.exe .
HKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\RunOnce: [pwpulsesiqyv] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\ymmywkdyvkzdsqwjdcg.exe [614400 2014-07-21] () <===== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\Policies\system: [DisableRegistryTools] 1
AppInit_DLLs-x32: C:\PROGRA~2\SupTab\SEARCH~1.DLL => C:\Program Files (x86)\SupTab\SearchProtect32.dll [94088 2014-07-07] (Skytech Co., Ltd.)
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1404744618&from=smt&uid=HitachiXHTS547564A9E384_130518J2330053E41SVBX&q={searchTerms}
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1404744618&from=smt&uid=HitachiXHTS547564A9E384_130518J2330053E41SVBX&q={searchTerms}
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1404744618&from=smt&uid=HitachiXHTS547564A9E384_130518J2330053E41SVBX&q={searchTerms}
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://isearch.omiga-plus.com/?type=sc&ts=1404744618&from=smt&uid=HitachiXHTS547564A9E384_130518J2330053E41SVBX
SearchScopes: HKLM-x32 - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.fastsearchings.info/?l=1&q={searchTerms}&pid=1387&r=2014/07/15&hid=16084081155648035549&lg=EN&cc=PL&unqvl=56
SearchScopes: HKCU - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.fastsearchings.info/?l=1&q={searchTerms}&pid=1387&r=2014/07/15&hid=16084081155648035549&lg=EN&cc=PL&unqvl=56
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
S2 gupdate; "C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /svc [X]
S3 gupdatem; "C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /medsvc [X]
C:\Windows\eqoyugxqlylnawald.exe
Reboot:

 

z menu plik zapisz jako fixlist.txt. Plik umieść na pulpicie. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

 

Powstanie raport fixlog.txt. - przedstaw go. Zrób nowy skan z FRST i daj log.

Odnośnik do komentarza

Jeśli to ma jakieś znaczenie - używam przeglądarki Chrome. 


https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-1-wa%C5%BCne-u%C5%BCytkownicy-uprawnieni-do-pomocy (piszą tu, że: " Kwalifikację do prowadzenia całościowo tematu konkretnego użytkownika z infekcją (zadanie kompleksowe: analiza problemu i korespondujących raportów + dobranie adekwatnych metod dezynfekcji) posiadają tylko Moderatorzy działu. Na chwilę obecną są to dwie osoby: Landuss + picasso") więc wole się zastosować i poczekać na picasso lub Landuss.

Nie moge wrzucić raportów GMER, gdyż w trybie awaryjnym nie moge włączyć internetu (internet mobilny)

Odnośnik do komentarza
Jeśli to ma jakieś znaczenie - używam przeglądarki Chrome.

 

To nie ma żadnego znaczenia.

 

piszą tu, że: " Kwalifikację do prowadzenia całościowo tematu konkretnego użytkownika z infekcją (zadanie kompleksowe: analiza problemu i korespondujących raportów + dobranie adekwatnych metod dezynfekcji) posiadają tylko Moderatorzy działu. Na chwilę obecną są to dwie osoby: Landuss + picasso") więc wole się zastosować i poczekać na picasso lub Landuss.

 

Te informacje są nieaktualne do tego stopnia że kolega Landuss jest nieobecny od ponad roku. A Picasso jest chora i nie ma zadnej oficjalnej informacji, kiedy bedzie udzielać sie na forum.

masz dwa wyjścia, albo robisz to co podałem albo spadasz na inne forum w poszukiwaniu pomocy.

Odnośnik do komentarza

Otwórz notatnik i wklej

 

HKLM-x32\...\Run: [eqoyugxqlylnawald] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\xifojukcwiuvhcfp.exe [614400 2014-07-22] ()
HKLM-x32\...\RunOnce: [pwpulsesiqyv] => eqoyugxqlylnawald.exe .
HKLM-x32\...\RunOnce: [xifojukcwiuvhcfp] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe [614400 2014-07-22] ()
HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [owqwowjypyhfo] => C:\Windows\ymmywkdyvkzdsqwjdcg.exe [614400 2014-07-22] ( ())
HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [xctwlqamag] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe [614400 2014-07-22] ( ())
AppInit_DLLs: C:\PROGRA~2\SupTab\SEARCH~2.DLL => C:\PROGRA~2\SupTab\SEARCH~2.DLL File Not Found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1404744618&from=smt&uid=HitachiXHTS547564A9E384_130518J2330053E41SVBX&q={searchTerms}
C:\Windows\SysWOW64\bwdwbwwycyufbgtnoufbgb.dwb
C:\Windows\bwdwbwwycyufbgtnoufbgb.dwb
C:\Program Files (x86)\bwdwbwwycyufbgtnoufbgb.dwb
C:\Windows\ymmywkdyvkzdsqwjdcg.exe
C:\Windows\xifojukcwiuvhcfp.exe
C:\Windows\rilabsommewdvwfvsubtul.exe
C:\Windows\nazkhumgcqehvsxjca.exe
C:\Windows\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe
C:\Windows\aqsggwronevbssaplmsjj.exe
C:\Windows\SysWOW64\ymmywkdyvkzdsqwjdcg.exe
C:\Windows\SysWOW64\rilabsommewdvwfvsubtul.exe
C:\Windows\SysWOW64\nazkhumgcqehvsxjca.exeC:\Windows\SysWOW64\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe
C:\Windows\SysWOW64\aqsggwronevbssaplmsjj.exe
C:\Windows\SysWOW64\xifojukcwiuvhcfp.exe
C:\Windows\SysWOW64\eqoyugxqlylnawald.exe
C:\Users\Toshba\AppData\Local\syqukqbodkrnukinzqmtjpvnrhnylahok.hfk
C:\Users\Toshba\AppData\Local\bwdwbwwycyufbgtnoufbgb.dwb
C:\Users\Toshba\Documents\Aspyr
C:\Users\Toshba\AppData\Local\Aspyr
C:\Windows\eqoyugxqlylnawald.exe
C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\*.exe
C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\*.dll
Reboot:

 

plik zapisz jako fixlist.txt i umieść na pulpicie. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

 

2. Pobierz TFC - Temp File Cleaner, uruchom jako administrator

http://www.geekstogo.com/forum/files/file/187-tfc-temp-file-cleaner-by-oldtimer/

 

3. Zrób nowy skan FRST i daj raport.

Odnośnik do komentarza

Otwórz notatnik i wklej

 

HKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\Run: [pytatcqgyisrbu] => xifojukcwiuvhcfp.exe
HKU\S-1-5-21-831562436-1945061552-1814410315-1000\...\Run: [syqukqbodkr] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\xifojukcwiuvhcfp.exe <===== ATTENTION
HKLM-x32\...\Run: [syqukqbodkr] => ymmywkdyvkzdsqwjdcg.exe
HKLM-x32\...\Run: [eqoyugxqlylnawald] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe
HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [owqwowjypyhfo] => eqoyugxqlylnawald.exe No File
HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [xctwlqamag] => C:\Users\Toshba\AppData\Local\Temp\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe No File
C:\Windows\SysWOW64\nazkhumgcqehvsxjca.exe
C:\Windows\SysWOW64\laboncwsqgwbrqxlgglb.exe
C:\Users\Gość\AppData\Local\Comodo

 

plik zapisz jako fixlist.txt i umieść na pulpicie. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Daj fixlog.txt i zrób nowy skan FRST

 

Nie dziękuj mi za pomoc na PW.

 

Jak zadam czynności końcowe wtedy bedzie koniec.

Edytowane przez Zappa
Odnośnik do komentarza

Nie wiem czemu sie zawiesił. Z fixlog.txt wynika że wszystko zostało usuniete. Uruchom ponownie system i zapuść skan z FRST.

 

Zeszło ładnie. teraz log jest przejrzysty.

 

Odinstaluj z panelu programów

 

BiTSavoer
FilesFrog Update Checker

 

Po usunieciu programów zmienimy narzędzie skanu. Daj mi log z OTL.

Edytowane przez Zappa
Odnośnik do komentarza

uruchom OTL i w oknie własne opcje skanowania skrypt wklej

 

:Files
C:\ProgramData\BiTSavoer
C:\FRST
C:\Users\Toshba\Desktop\FRST64.exe
C:\ProgramData\5fb2d21db23236f1

:Commands
[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt.

 

 

2. Po usuwaniu uruchom OTL ponownie i kliknij Sprzatanie.

 

 

3. Wyczyść foldery przywracania systemu

 

https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizujace-temat/page__p__42415?do=findComment&comment=42415

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...