oberzyna Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Witam mój komputer odmawia współpracy przy odtwarzaniu filmów online i filmów na Youtube. Po kilkunastu sekundach zacina się cały komputer. Przy skanowaniu komputera Spy-bot za każdym razem pojawia się BrowseFox mimo wielokrotnego usuwania tego ustrojstwa. Poniżej dołączam raport Spy-bot. Usunęłam Firefoxa oraz Google Chrome i próbowałam zainstalować ponownie. Komputer nie pozwolił mi nawet na pobranie instalatora (komunikat: przerwano na polecenie użytkownika). W tej chwili używam Opery. Proszę o pomoc. Typ systemu: Windows 7 64-bitowy system operacyjny SpybotSD.Results.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Extras.Txt OTL.Txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
kosa4321 Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Narazie pytanie, czy używasz : Multimedia mobilNET, Telenor Mobile Partner, Bing Bar, Deal Keeper? Odnośnik do komentarza
oberzyna Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 W tej chwili używam Telenor Mobile Partner. Reszty nie Odnośnik do komentarza
kosa4321 Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Odinstaluj: WSE Rocket, Spybot - Search & Destroy i wyżej wymienione, w moim pierwszym poście. Po tym zrestartuj komputer. Następnie otwórz Notatnik i wklej w nim: Buzzdock (HKLM\...\{ac225167-00fc-452d-94c5-bb93600e7d9a}) (Version: - Alactro LLC) <==== ATTENTION Free Zip 9.20 (HKLM-x32\...\7-Zip) (Version: - Somoto Ltd) <==== ATTENTION Web Assistant 2.0.0.573 (HKLM\...\{336D0C35-8A85-403a-B9D2-65C292C39087}_is1) (Version: 2.0.0.573 - IncrediBar) <==== ATTENTION Media Player Classic - Home Cinema v1.4.2499.0 (HKLM-x32\...\{2624B969-7135-4EB1-B0F6-2D8C397B45F7}_is1) (Version: 1.4.2499.0 - MPC-HC Team) <==== ATTENTION HKU\S-1-5-21-1797806156-4127936074-2174673735-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X] ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt1 -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt2 -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt3 -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt4 -> {FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers-x32: DropboxExt1 -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers-x32: DropboxExt2 -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File ShellIconOverlayIdentifiers-x32: DropboxExt3 -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File URLSearchHook: HKCU - (No Name) - {0002ee26-8c11-49eb-9cdf-56eeffef664f} - No File URLSearchHook: HKCU - (No Name) - {d43723ae-1ae1-4a25-a6a4-bf0929273cab} - No File StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe SearchScopes: HKLM - {77AA745B-F4F8-45DA-9B14-61D2D95054C8} URL = SearchScopes: HKLM-x32 - {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2481033 SearchScopes: HKCU - {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2481033 SearchScopes: HKLM-x32 - {EEE7E0A3-AE64-4dc8-84D1-F5D7BAF2DB0C} URL = http://slirsredirect.search.aol.com/slirs_http/sredir?sredir=2685&query={searchTerms}&invocationType=tb50winampie7 SearchScopes: HKCU - {EEE7E0A3-AE64-4dc8-84D1-F5D7BAF2DB0C} URL = http://slirsredirect.search.aol.com/slirs_http/sredir?sredir=2685&query={searchTerms}&invocationType=tb50winampie7 SearchScopes: HKLM-x32 - {9CB96984-43C3-4D44-90EF-01466EFCF7BB} URL = http://pl.yhs4.search.yahoo.com/yhs/search?hspart=avast&hsimp=yhs-001&type=odc414&p={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {9CB96984-43C3-4D44-90EF-01466EFCF7BB} URL = http://rocket-find.com/results.php?f=4&q={searchTerms}&a=rckt_ir_14_29_ff&cd=2XzuyEtN2Y1L1Qzu0EzztAzy0D0FyCzy0FtBtA0FyDyBzyzztN0D0Tzu0SzytByBtN1L2XzutBtFtBtCtFtCyEtFyEtN1L1CzutCyEtBzytDyD1V1StN1L1G1B1V1N2Y1L1Qzu2StC0F0AyBtD0B0ByDtGzytA0FtCtGyEtAzzzztG0A0AyEyEtGyCzz0F0A0B0AyC0AtDzz0CtB2QtN1M1F1B2Z1V1N2Y1L1Qzu2SyCzz0F0FtCyBtC0DtGyB0B0A0DtGtB0E0CtDtGyC0EyCtBtGyCyCzy0B0F0Czz0ByCyByEyB2Q&cr=1530523135&ir= C:\Program Files (x86)\globalUpdate C:\Users\Justyna\AppData\Local\globalUpdate C:\Windows\system32\Drivers\{55dce8ba-9dec-4013-937e-adbf9317d990}Gw64.sys C:\Windows\system32\Drivers\{5178f938-0bd5-47c1-8242-71f6e3e72925}Gw64.sys AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:8530A643 Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File Toolbar: HKCU - No Name - {0002EE26-8C11-49EB-9CDF-56EEFFEF664F} - No File Handler: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - No File S3 esgiguard; \??\C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\esgiguard.sys [X] R1 {5178f938-0bd5-47c1-8242-71f6e3e72925}Gw64; C:\Windows\System32\drivers\{5178f938-0bd5-47c1-8242-71f6e3e72925}Gw64.sys [61120 2014-07-09] (StdLib) R1 {55dce8ba-9dec-4013-937e-adbf9317d990}Gw64; C:\Windows\System32\drivers\{55dce8ba-9dec-4013-937e-adbf9317d990}Gw64.sys [61120 2014-07-18] (StdLib) C:\Windows\ACF5FE1B377240688B872D2A6EFD0A05.TMP C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox C:\ProgramData\374311380 Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST (w tym samym folderze gdzie znajduje się FRST). Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. Powstanie plik fixlog.txt w tym folderze. Uruchom AdwCleaner https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbi%C3%B3r-narz%C4%99dzi-usuwaj%C4%85cych/ Zastosuj szukaj, a po tym usuń. Uruchom TFC https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizuj%C4%85ce-temat/ Wyczyść punkty przywracania systemu https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizuj%C4%85ce-temat/ Zrób nowy log FRST(zaznacz Addition). Pokaż też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. Odnośnik do komentarza
oberzyna Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Dziękuję bardzo . Zrobiłam jak mi kazano. Poniżej zamieszczam wymagane pliki. Zastania mnie jeszcze jedna rzecz: przy każdorazowym wyłączaniu komputera pobiera on aktualizacje Windows. Czy naprawdę za każdym razem Windows musi się aktualizować? AdwCleanerS0.txt Fixlog.txt FRST.txt Addition.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
kosa4321 Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Czy oby napewno wyczyściłaś punkty przywracania systemu? Widzę wpisy z 19 lipca... Ponów próbę - (Czyszczenie folderów Przywracania systemu) https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizuj%C4%85ce-temat/ Co do aktualizacji Windows to wydaje mi się że po prostu system się aktualizuje bo miałaś duże braki. Następnie otwórz Notatnik i wklej w nim: Free Zip 9.20 (HKLM-x32\...\7-Zip) (Version: - Somoto Ltd) <==== ATTENTIONMedia Player Classic - Home Cinema v1.4.2499.0 (HKLM-x32\...\{2624B969-7135-4EB1-B0F6-2D8C397B45F7}_is1) (Version: 1.4.2499.0 - MPC-HC Team) <==== ATTENTIONSearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope value is missing.S3 ewusbmbb; system32\DRIVERS\ewusbwwan.sys [X]S3 ew_hwusbdev; system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys [X]S3 ew_usbenumfilter; system32\DRIVERS\ew_usbenumfilter.sys [X]S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X]S3 hwdatacard; system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys [X]C:\Program Files\Enigma Software GroupC:\ProgramData\Spybot - Search & DestroyC:\ProgramData\FullRemove.exeC:\Users\Justyna\AppData\Local\PUTTY.RNDHKU\S-1-5-21-1797806156-4127936074-2174673735-1000\...\Run: [AQQ] => D:\programy\aqq\WAPSTE~1\AQQ.exeHKU\S-1-5-21-1797806156-4127936074-2174673735-1000\...\Run: [OpAgent] => "OpAgent.exe" /agentHKU\S-1-5-21-1797806156-4127936074-2174673735-1000\...\Run: [ChomikBox] => C:\Program Files (x86)\ChomikBox\chomikbox.exeHKU\S-1-5-21-1797806156-4127936074-2174673735-1000\...\Run: [Facebook Update] => "C:\Users\Justyna\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe" /c /nocrashserverReboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST (w tym samym folderze gdzie znajduje się FRST). Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. Powstanie plik fixlog.txt w tym folderze. Przeskanuj system http://www.malwarebytes.org/ (Free version download). Zaznacz przy instalacji Aktualizuj Malwarebytes' Anti-Malware i skanuj z opcji skanowanie szybkie. Jeśli cos znajdzie to usuń i przedstaw log. Zrób nowy log FRST - dołącz (zaznacz Addition). Pokaż też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
oberzyna Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Wyczyściłam punkty przywracania obrazu jeszcze raz- mam nadzieję że teraz poprawnie. Fixlog.txt malwarebytes.txt FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
kosa4321 Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Co do punktów przywracania to nadal są (Albo ja tu czegoś nie kumam)Czy robisz to w ten sposób? Panel sterowania (Control Panel) > System i zabezpieczenia (System and Security) > System > Ochrona systemu (System Protection)Pojawi się lista dysków. Podświetlamy po kolei dyski i wybieramy opcję Konfiguruj / Configure. Otworzy się nowe okno, na spodzie w sekcji "Usuń wszystkie punkty przywracania ..." / "Delete all restore points ..." wybieramy opcję Usuń / Delete. Poprawki: Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\mcmscsvc => ""="Service"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\MCODS => ""="Service"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mcmscsvc => ""="Service"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MCODS => ""="Service"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MpfService => ""="Service"Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST (w tym samym folderze gdzie znajduje się FRST). Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. Logu już nie pokazuj. Daj znać czy nadal występuje problem. Sprawdż jeszcze w Start > Panel Sterowania > Programy i Funkcje, czy jest na liście : Media Player Classic - Home Cinema v1.4.2499.0 i Free Zip 9.20. Jeśli są to usuń. Jeśli jest wszystko ok to użyj : DELFIX - https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/ Zaznacz tylko Remove disinfection tools, następnie kliknij Run. Odnośnik do komentarza
oberzyna Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Mój błąd polegał chyba na tym, że te punkty usuwałam tyko w jednym dysku. Filmiki na yt działają. Firefoxa jeszcze nie instalowałam ale wydaje się być wszystko ok. Dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się