Skocz do zawartości

Problem ze sterownikami karty graficznej ATI Mobility Radeon HD 3650

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem nowa na forum poszukuję pomocy przy sterownikach do karty graficznej ATI Mobility Radeon HD 3650, gdyż zamiast sterowników do niej wgrane są na laptopie standardowe VGA. 

Z góry uprzedzam, że nie znam się na laptopach a tylko z kobiecej złośliwości zaczęłam grzebać w nim i za pomocą google wszystko popsułam.

Posiadam laptop Toshiba Satellite A 300- 233 z system Windows Vista 32 

i dwa dni temu postanowiłam podpiąć go za pomocą kabla HDMI do smart TV. I po zmianie rozdzielczości na laptopie pojawiły się problemy, gdyż rozdzielczość laptopa samoistnie się zaczęła zmieniać. Niestety ustawienia ekranu nie dało się zmienić i były już na maks ustawione a to wygląda o tak 

http://zapodaj.net/b3d41a0bea3e9.jpg.html

Chcąc to naprawić próbowałam przywrócić system sprzed godziny zanim podpięłam go do TV. Ale laptop działał poprawnie  tylko do czasu aż się włączył wygaszacz i po ponownym włączeniu rozdzielczość była znowu kiepska. Następnie odinstalowałam sterowniki do karty graficznej chcąc wgrać nowe i tu napotkałam kolejne problemy. Komputer sam wgrał sobie sterowniki "standardowy sterownik VGA" i ani odinstalowanie go poprzez właściwości komputera/menadżer urządzeń/odinstaluj ani odinstalowanie w trybie awaryjnym nie pomaga.  Dodatkowo podczas instalacji sterowników ze strony AMD wyskakuje "błąd pakietu" , a czyszczenie komputera Driver Cleanerem 3 ze sterowników AMD też nie pomogło. Dopiero pobrane sterowniki ze strony Toshiby zostały pomyślnie zainstalowane ale po uruchomieniu ponownie komputera pojawia się, że na laptopie działa "standardowa karta VGA" a po tamtych ani śladu. 

http://zapodaj.net/59dfeca614d23.jpg.html