keylogger Opublikowano 7 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Zakładałem już temat w dziale pomocy doraźnej, ale wydaję mi się, że problemem nie jest żadna infekcja wirusowa, a coś innego. Dlatego bardzo proszę o usunięcie tamtego tematu. Dla przypomnienia system Windows 7 64-bit. 2 GB RAM, procesor dwurdzeniowy Intel 2,27. W diagnostyce systemu są jakieś problemy z nadmiernym stronicowaniem plików. W załączniku zamieszczam logi z OTL, FRST, Autoruns oraz Diagnostyka Systemu. Dodałem również informacje na temat czasu rozruchu i czasu zamykania. W podglądzie zdarzeń przy czasie rozruchu jest ikona białego iksa w czerwonym kółku i informacja "krytyczny". Natomiast przy czasie zamykania jest "ostrzeżenie". Bardzo proszę o pomoc! Addition.txt AutoRuns.txt czas rozruchu.txt czas zamykania.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Spróbujmy coś zdziałać. Otwórz notatnik i wklej Winlogon\Notify\ScCertProp-x32: wlnotify.dll [X]SearchScopes: HKCU - {17798397-8BEC-446A-AF71-B64572BF18C3} URL = http://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=912d90bc-2ce4-11e1-a407-70f39546d9b6&q={searchTerms}SearchScopes: HKCU - {29851396-DCF3-488C-959F-B12C4F8CBA65} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&affID=110809&tt=bandext_3312_8&babsrc=SP_ss&mntrId=0c1247290000000000000027105c40c4FF SearchEngineOrder.1: Search the web (Babylon)FF SelectedSearchEngine: user_pref("browser.search.selectedEngine", "");C:\Users\Daglezja\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\3ygcxs1d.default\Extensions\{f9d03c26-0575-497e-821d-f7956d23e0ca}S3 MREMP50a64; \??\C:\PROGRA~1\COMMON~1\Motive\MREMP50a64.SYS [X]S3 MREMPR5; \??\C:\PROGRA~1\COMMON~1\Motive\MREMPR5.SYS [X]S3 MRENDIS5; \??\C:\PROGRA~1\COMMON~1\Motive\MRENDIS5.SYS [X]S3 MRESP50a64; \??\C:\PROGRA~1\COMMON~1\Motive\MRESP50a64.SYS [X]S3 PCDSRVC{127174DC-C366ED8B-06020000}_0; \??\c:\program files\pc-doctor\pcdsrvc_x64.pkms [X]Task: {255C7F70-78F2-4631-8076-6AFB46F81024} - System32\Tasks\FoxTab => C:\Users\Daglezja\AppData\Roaming\FoxTab\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE <==== ATTENTIONTask: {C098FAA6-C230-4C7A-8D3A-D25053FC57BD} - System32\Tasks\SystemToolsDailyTest => C:\Program Files\PC-Doctor\pcdrcui.exe [2010-06-08] (PC-Doctor, Inc.)Task: {D1CD0DF0-92E3-46F7-9935-2FDB5AED016D} - \BonanzaDealsUpdate No Task File <==== ATTENTIONTask: C:\Windows\Tasks\FoxTab.job => C:\Users\Daglezja\AppData\Roaming\FoxTab\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE <==== ATTENTION z menu plik - zapisz jako fixlist.txt i umieść na pulpicie. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie raport fixlog.txt przedstaw go. 2. Odinstaluj z panelu programów Vshare Plugin 3. W dzienniku jest błąd Error - 2014-07-06 16:24:31 | Computer Name = Daglezja-THINK | Source = Service Control Manager | ID = 7000Description = Nie można uruchomić usługi Usługa buforowania czcionek platformy WindowsPresentation Foundation, wersja 3.0.0.0 z powodu następującego błędu: %%1053 wykonaj nastepujące czynności Start > w polu szukania wpisz services.msc > z prawokliku Uruchom jako Administrator > na liście wyszukaj Usługa buforowania czcionek platformy Windows Presentation Foundation, wersja 3.0.0.0, usługę zatrzymaj.Wejdź do folderu C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Local. Ze środka skasuj plik FontCache3.0.0.0.dat.Zresetuj system. 4. Wykonaj skan AdwCleaner i przedstaw raport .http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/viewdownload/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner Odnośnik do komentarza
keylogger Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Wykonałem powyższe czynności. W załącznikach są logi. Fixlog.txt AdwCleanerR0.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Zamkniji przeglądarki. Uruchom AdwCleaner i kliknij Usuń. Napisz jak zachowuje sie system? Odnośnik do komentarza
keylogger Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Przez ostatni rok nie mogłem nic odpisać, ponieważ nie miałem dostępu do komputera, w którym występuje problem. Jeśli chodzi o problem, to nic się nie zmieniło. Dalej ten sam kłopot. Laptop mieli i mieli i jest to nie do wytrzymania. Czasami uruchomienie jakiegoś programu, np.: google chrome, trwa kilka minut. Bardzo bym prosił o pomoc w zidentyfikowaniu problemu. Czy to może być tak, że 2GB RAMu to po prostu za mało na Windowsa 7 Professional 64bit? Kupno RAMu jest w planach, ale teraz bym chciał wykonać wszystko co się da, żeby przyspieszyć pracę tego laptopa. Zamieszczam logi z FRST oraz GMER. gmer.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
johhny95 Opublikowano 13 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Wykonaj pełen skan tym programem. https://mbam-dl.malwarebytes.org/mbam-setup-2.1.8.1057.exe Podczas instalacji odznacz opcje " Aktywauj okrest testowy Malwarebytes Premium". Po zakończeniu skanowania pokaż powstały Log na forum. Odnośnik do komentarza
keylogger Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 na samym początku wykonałem skan malwarebytesem, ale nie zostały wykryte żadne zagrożenia. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się