Skocz do zawartości

System zwalnia do całkowitego zamrożenia


DrTomash

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! Trafiłem Tutaj poszukując rozwiązania mojego problemu z komputerem:

HP Pavilion dv6000, AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-60, 2,0 GB RAM, NVIDIA GeForce 8400M GS, platforma 32-bit (x86)
Windows 7 Ultimate Service Pack 1

System uruchamia się w miarę szybko, jednak po pewnym czasie w sposób widoczny zwalnia aż do całkowitego "zamrożenia".
Menadżer zadań Windows pokazywał spore zużycie pamięci przez google chrome, oraz 70% i więcej użycie procesora przez procesy: SearchFilterHost.exe oraz liczne svchost.exe
W trakcie ładowania strony internetowej (Google Chrome) wyświetlał mi się komunikat " oczekiwanie na pamięć podręczną ", i wszystko zamierało na co najmniej kilka minut.
Deinstalacja Chrome nie przyniosła żadnych efektów. Firefox zainstalowany w miejsce Chrome muli tak samo.
Programy uruchamiają się powoli, często przestają reagować. Pojawiają się komunikaty: "brak odpowiedzi", czy "program przestał odpowiadać". System się nie zamyka w sposób prawidłowy, tzn. zamykanie trwa w nieskończoność. Jedyny sposób to power button:/

ESET Smart Security w chwili obecnej nie wykrywa nic podejrzanego, wcześniejsze zagrożenia w załączonym logu.
CCleaner Professional też nie załatwił sprawy, choć znalazł jakieś błędy w rejestrze, które potem naprawił (wg komunikatu). (nie wiem gdzie znależć logi z tego)

Nie mam żadnych emulowanych napędów obecnie, wcześniej korzystałem z Daemon Tools (odinstalowany),sterownika SPTD nie ma ( Podczas uruchomienia SPTDinst-v186-x86 nie podświetla się uninstall ani update a jedynie Install)
ComboFix znalazłem w sieci jako "złoty środek" na mój problem i NIESTETY już wykonałem skan:/ Przed skanem program wykonał punkt przywracania systemu. ComboFix został po skanowaniu odinstalowany zgodnie z instrukcją z bleepingcomputer.com dopiero na tej stronie dowiedziałem się czym właściwie jest ten program, i tam znalazłem adres tego forum.

 

Proszę o instrukcję.

DrTomash

 

FRST.txt

Extras.Txt

Addition.txt

OTL.Txt

Shortcut.txt

GMER.txt

Log z ESED SS.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Dołacz log z Combofix  C:\Combofix.txt

 

 

Sprawdź smart dysku programem CrystalDiskinfo (wstaw obrazek).

 

Error: (07/06/2014 02:48:35 PM) (Source: Disk) (EventID: 7) (User: )
Description: W urządzeniu \Device\Harddisk0\DR0 wystąpił zły blok.

 

 

Dodatkowo obrazki z HWinfo (summary i Sensors).

 

 

 

https://www.fixitpc.pl/topic/155-zak%C5%82adanie-tematu-jakie-informacje-podawa%C4%87/

Odnośnik do komentarza

Twoje problemy dotyczą kiepskiego stanu dysku

 

(1) Hitachi HTS542525K9SA00
----------------------------------------------------------------------------
Model : Hitachi HTS542525K9SA00
Firmware : BBFOC32P
Serial Number : 080105BB0F00WDHDJA6C
Disk Size : 250,0 GB (8,4/137,4/250,0/250,0)
Buffer Size : 7229 KB
Queue Depth : 1
# of Sectors : 488397168
Rotation Rate : Unknown
Interface : Serial ATA
Major Version : ATA8-ACS
Minor Version : ATA8-ACS version 3f
Transfer Mode : ---- | SATA/150
Power On Hours : 12052 godzin
Power On Count : 4477 count
Temperature : 51 C (123 F)
Health Status : uwaga
Features : S.M.A.R.T., APM, 48bit LBA
APM Level : 4080h [ON]
AAM Level : ----

-- S.M.A.R.T. --------------------------------------------------------------
ID Cur Wor Thr RawValues(6) Attribute Name
01 _94 _76 _62 000000000019 Częstotliwość pojawiania się błędów podczas odczytu RAW
02 100 100 _40 000000000000 Średnia wydajność dysku
03 247 100 _33 000C00000001 Czas potrzebny do "rozkręcenia" talerzy dysku
04 _98 _98 __0 0000000011CA Ilość cykli start/stop
05 100 100 __5 00000148076B Ilość realokowanych sektorów
07 100 100 _67 000000000000 Częstotliwość błędów podczas pozycjonowania
08 100 100 _40 000000000000 Średnia wydajność podczas pozycjonowania
09 _73 _73 __0 000000002F14 Liczba godzin pracy dysku
0A 100 100 _60 000000000000 Liczba prób uruchomienia osi napędowej dysku
0C _98 _98 __0 00000000117D Llość skończonych operacji start/stop
B8 100 100 _99 000000000000 End-to-End Error
BB __1 __1 __0 0000013738F3 Reported Uncorrectable Errors
BC 100 _99 __0 000000010001 Command Timeout
BE _49 _37 __0 000033280033 Airflow Temperature
BF 100 _94 __0 000000000000 Częstotliwość występowania błędów spowodowanych wstrząsem
C0 _99 _99 __0 000001400140 Ilość naprawionych cykli wyłączenia
C1 _83 _83 __0 00000002AFF7 Ilość cykli do tak zwanej "Landing Zone"
C2 107 _87 __0 003F00080033 Temperatury dysku (ogólna)
C4 100 100 __0 00000000014E Liczba remapowanych operacji
C5 100 100 __0 000000000043 Liczba sektorów niestabilnych (oczekujących na remapowanie)
C6 100 100 __0 000000000000 Ilość nie naprawionych błędów
C7 200 199 __0 000000000028 Liczba błędów CRC podczas pracy w trybie Ultra DMA

 

 

Są juz realokowane sektory oraz błedy w komunikacji dysku z płyta głowną

 

 

1. Otwórz notatnik i wklej

 

U3 catchme; \??\C:\Users\Tomash\AppData\Local\Temp\catchme.sys [X]
S4 sptd; \SystemRoot\System32\Drivers\sptd.sys [X]
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
U3 mbr; \??\C:\ComboFix\mbr.sys [X]
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://isearch.omiga-plus.com/?type=hp&ts=1403569084&from=smt&uid=HitachiXHTS542525K9SA00_080105BB0F00WDHDJA6CX
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://isearch.omiga-plus.com/?type=hp&ts=1403569084&from=smt&uid=HitachiXHTS542525K9SA00_080105BB0F00WDHDJA6CX
SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1403569084&from=smt&uid=HitachiXHTS542525K9SA00_080105BB0F00WDHDJA6CX&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1403569084&from=smt&uid=HitachiXHTS542525K9SA00_080105BB0F00WDHDJA6CX&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1403569084&from=smt&uid=HitachiXHTS542525K9SA00_080105BB0F00WDHDJA6CX&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1403569084&from=smt&uid=HitachiXHTS542525K9SA00_080105BB0F00WDHDJA6CX&q={searchTerms}

 

z menu plik zapisz jako fixlist.txt plik umieść w C:\Users\Tomash\Downloads. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie raport fixlog.txt - przedstaw go.

 

 

2. Pobierz AdwCleaner i wykonaj nim skan (opcja szukaj) - przedstaw raport

 

http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/viewdownload/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner

 

nie wiem o jakie "obrazki" chodzi? Printscreen?

 

 

Tak, chodzi o screeny.

Odnośnik do komentarza

Wykonaj czynności końcowe

 

1. Uruchom OTL i kliknij Sprzatanie.

 

2. Uruchom AdwCleaner i kliknij Odinstaluj

 

3. Przez Shift +Del skasuj folder C:\FRST i sam program

 

4. Wyczyść foldery Przywracania systemu   https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizujace-temat/page__p__42415?do=findComment&comment=42415

 

da się jakoś zregenerować staruszka? może kosztem pojemności albo jak?

 

 

 

Bardzo możliwe. Wolałbym jednak aby wypowiedzieli sie w tej kwestii @ Groszex i @wieslaw532

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...