Skocz do zawartości

Problem z przeglądarkami (surfvox)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. od niedawna borykam się z problemem związanym z wyszukiwarką surfvox i mam problem zalogowaniem do przeglądarki google chrom.

próbowalem juą usuwać surfvoxa z wyszukiwarek lecz po chwili i tak powracał on ponownie. rozne wtyczki też odmawiają mi posłuszeństwa.

Widziałem że problem jest już na forum ale był to indywidualny problem. Dlatego prosiłbym o pomoc w zwalczeniu tego ustrojstwa. załączam do tego obowiązkowe logi

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

OTL.Txt

Shortcut.txt

gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Surfvox jest regenerowany przez wpis "soundmng" w starcie. Przeprowadź następujące działania:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

HKU\S-1-5-21-3129340908-1977224345-370520067-1000\...\Run: [soundmng] => C:\Users\Faral\AppData\Roaming\soundmng\soundmng.exe [66775040 2014-06-29] ()
HKU\S-1-5-21-3129340908-1977224345-370520067-1000\...\Winlogon: [shell] C:\ProgramData\soundmng\soundmng.exe [66775040 2014-06-29] () 
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.surfvox.com/
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {828B376B-F2F6-4778-928C-E29EC877535E} URL = http://www.google.com/cse?cx=partner-pub-0900663996874144:6813731868&ie=UTF-8&q={searchTerms}&sa=Search&ref=#gsc.tab=0&gsc.q={searchTerms}&gsc.page=1
SearchScopes: HKCU - {828B376B-F2F6-4778-928C-E29EC877535E} URL = http://www.google.com/cse?cx=partner-pub-0900663996874144:6813731868&ie=UTF-8&q={searchTerms}&sa=Search&ref=#gsc.tab=0&gsc.q={searchTerms}&gsc.page=1
C:\ProgramData\soundmng
C:\Users\Faral\AppData\Roaming\soundmng
C:\Users\Faral\AppData\Local\Google
C:\Users\Faral\Downloads\SpyHunter-installer.exe
C:\Users\Faral\Downloads\SpyHunter-installer(1).exe
Reboot:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Wyczyść Firefox:

  • menu Historia > Wyczyść historię przeglądania
  • menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
3. Przez Panel sterowania odinstaluj wątpliwy skaner SpyHunter.

 

4. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...