alvaro Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Witam Mam niebootowalnego laptopa z vista home premium. Mój dostawca twierdzi, że na dysku jest 1 (słownie jeden) uszkodzony sektor, w związku z czym nie bierze odpowiedzialności za działanie komputera. Nie wiem jak mógłbym dowiedzieć się czegoś więcej o stanie tego dysku - np. przez podłączenie do innego komputera przez R-Driver i wykonanie testów. Gdyby ich wyniki rokowały nadzieję na w miarę poprawne działanie, prosiłbym o wskazówki do reinstalacji systemu. Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 wymonyuj dysk z lapka i podepnij do pc- poradzisz sobie? Potem pobierz HDTune i wskaż ten dysk do skanu. A jak nie da rady, to CrystalDiskInfo i daj obrazek Odnośnik do komentarza
alvaro Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Dzięk za szybką odpowiedź. Dzisiaj będę próbował. Odnośnik do komentarza
alvaro Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Pół dnia skanowania i oto efekt. W sklepie nie kłamali, rzeczywiście jeden sektor uszkodzony. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 2 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 1. Co to znaczy "niebootowalnego"? 2. Miejsce uszkodzonego sektora (bloku) nie wskazuje na taką możliwość. 3. Pokaż obrazek z zarządzania dyskami - start - uruchom - diskmgmt.msc. 4. Pokaż SMART dysku - zasady działu. Odnośnik do komentarza
alvaro Opublikowano 27 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Jako wątkotwórca przepraszam za brak aktywności, ale wyjechałem na urlop, odpocząłem od komputerów i trochę zapomniałem o tym miejscu. W końcu dało mi się zreinstalować system vista na tym dysku, teraz korzystam z niego, gdy potrzebuję sprzętu wspomgającego/rezerwowego. Bardzo proszę o zamknięcie wątku. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi