Skocz do zawartości

Problem z reklamami i z włączaniem komputera


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

@Picasso teraz pomaga tylko 2-3 razy w miesiącu, czyli średnio co 12 dni.
https://www.fixitpc.pl/topic/23357-picasso/

 

1) Odinstaluj:

BitGuard (HKLM\...\{15D2D75C-9CB2-4efd-BAD7-B9B4CB4BC693}) (Version:  - MediaTechSoft Inc.) <==== ATTENTION

DiVapton 1.0.0 (HKLM\...\DiVapton) (Version: 1.0.0 - DiVapton) <==== ATTENTION

Search-Gol Chrome Toolbar (HKLM\...\Search-Gol Chrome Toolbar) (Version:  - Search-Gol) <==== ATTENTION
searchgol toolbar   (HKLM\...\searchgol) (Version: 1.8.16.19 - searchgol) <==== ATTENTION

 

2) Użyj >Adw-cleaner
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner.txt

 

3) Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Task: C:\WINDOWS\Tasks\EPUpdater.job => C:\DOCUME~1\user\DANEAP~1\BABSOL~1\Shared\BabMaint.exe
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
c:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.dll
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.exe
c:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard
C:\Program Files\DiVapton\updateDiVapton.exe
C:\Program Files\DiVapton\bin\utilDiVapton.exe
C:\Program Files\DiVapton\bin\DiVapton.BrowserAdapter.exe
C:\Program Files\DiVapton\bin\DiVapton.PurBrowse.exe
C:\Program Files\DiVapton
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{1a3e09be-1e45-494b-9174-d7385b45bbf5} => ""=""
AppInit_DLLs: c:\docume~1\alluse~1\daneap~1\bitguard\271832~1.68\{c16c1~1\bitguard.dll => c:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.dll [3618304 2013-11-18] ()
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.searchgol.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=1882002421A1CF0F&affID=125032&tsp=5035
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://www.searchgol.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=1882002421A1CF0F&affID=125032&tsp=5035
URLSearchHook: HKCU - UsProvider Class - {539F76FD-084E-4858-86D5-62F02F54AE86} - C:\Program Files\Minibar\Minibar.dll (KangoExtensions)
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.searchgol.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=1882002421A1CF0F&affID=125032&tsp=5035
SearchScopes: HKCU - bProtectorDefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.searchgol.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=1882002421A1CF0F&affID=125032&tsp=5035
SearchScopes: HKCU - {483830EE-A4CD-4b71-B0A3-3D82E62A6909} URL =
BHO: searchgol Helper Object - {8F547BDD-FCD4-48F8-A06F-573D6F404A3C} - C:\Program Files\searchgol\searchgol\1.8.16.19\bh\searchgol.dll (Montera Technologeis LTD)
Toolbar: HKLM - searchgol Toolbar - {00078E95-3A4A-4137-8DE7-2824908D1C17} - C:\Program Files\searchgol\searchgol\1.8.16.19\searchgolTlbr.dll (Montera Technologeis LTD)
R2 BitGuard; C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitGuard\2.7.1832.68\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.exe [3780064 2013-11-18] ()
R2 Update DiVapton; C:\Program Files\DiVapton\updateDiVapton.exe [317672 2014-06-21] ()
R2 Util DiVapton; C:\Program Files\DiVapton\bin\utilDiVapton.exe [317672 2014-06-21] ()
R1 {ded74ddd-282b-4cdf-9d98-f616f14bf3af}t; C:\WINDOWS\System32\drivers\{ded74ddd-282b-4cdf-9d98-f616f14bf3af}t.sys [55224 2014-05-13] (StdLib)
S1 iSafeNetFilter; \??\C:\Program Files\iSafe\iSafeNetFilter.sys [X]
C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Temp\appshat-distribution.exe
C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Temp\bitool.dll
C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Temp\DiVapton_sm.exe
C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Temp\drm_dialogs.dll
C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Temp\SkypeSetup.exe
C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Temp\uninst1.exe
Reboot:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log.

 

4) Zrób nowe logi z FRST (już bez Shortcut).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Sądząc po nowych logach, to jest już OK.

 

 

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

DeleteQuarantine:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
przez SHIFT+DEL usuń pozostały folder C:\FRST

 

W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)

 

Java 7 Update 25 (HKLM\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217025FF}) (Version: 7.0.250 - Oracle)

 

Zainstaluj nowszą, bezpieczniejszą wersję Javy:
>http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/jre7-downloads-1880261.html (wybierz: Windows x86 Offline)

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...