Anonim3 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 co teraz ? ups, nie wygląda to ładnie Ja to radzę skopiować dane na inny dysk a tego odesłać na gwarancję jeśli oczywiście jeszcze jest. Odnośnik do komentarza
gosc45 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 ups, nie wygląda to ładnie Ja to radzę skopiować dane na inny dysk a tego odesłać na gwarancję jeśli oczywiście jeszcze jest. tak gwarancja jeszcze jest , znaczy że dysk ma wadę ? a dysk dane mogę skopiować tylko wyjmując dysk i innym kompem przegrać ? kurcze nie mam takiej kieszeni na mały dysk mam tylko na duże , czy jest inny sposób by skopiować dane ? Odnośnik do komentarza
Tyrol Opublikowano 23 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 I masz winnego = dysk na gwarancje. Btw. Możesz go podłaczyć przez przejściówkę na usb. Odnośnik do komentarza
gosc45 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 I masz winnego = dysk na gwarancje. Btw. Możesz go podłaczyć przez przejściówkę na usb. dzięki za wszystko , hmm ciekawe jak teraz wybrną z tego ? kompa kupowałem w vobisie , co wymyślą ? Odnośnik do komentarza
Tyrol Opublikowano 23 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Nic nie wymyślą. Dlatego pisałem, zależy jak przedstawiłes problem. Przyznam się, że po pierwszym preczytaniu tematu obstawiałem dysk. Tak samo sprawa zakończyła się u mnie. Były pewne problemy z botowaniem z cd, ale innej natury niz u Ciebie. Także ślij na gwarancje i tyle. Btw. Przeglądając smart/ilość i rodzaj błędów nie widzę powodów by się czegoś próbowali doszukiwać. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi