formi Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam serdecznie! Mam problem z uruchomieniem programu, pojawia mi się komunikat "Program Comflor przestał działać." Widziałem tematy, w których udzielalana była pomoc przy tego typu problemach, wykonałem zawarte tam wskazówki jednak nie przyniosło to żadnego rezultatu. Poniżej szczegóły problemu:Nazwa zdarzenia problemu: CLR20r3Podpis problemu: 01: comflor.exePodpis problemu: 02: 9.0.22.0Podpis problemu: 03: 53208fc6Podpis problemu: 04: mscorlibPodpis problemu: 05: 4.0.30319.18444Podpis problemu: 06: 52717edcPodpis problemu: 07: e85Podpis problemu: 08: 99Podpis problemu: 09: System.InvalidOperationExceptionWersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3Identyfikator ustawień regionalnych: 1045Dodatkowe informacje 1: 0a9eDodatkowe informacje 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789Dodatkowe informacje 3: 0a9eDodatkowe informacje 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789Program Comflor pobrałem ze strony producenta (Wielka Brytania) a system, który użytkuję to Windows 7 Home Premium 64 bit. Aktualizowałem NET.Framework 4.51 ale nic nie pomogło. Bardzo bym prosił o jakieś wskazówki jak pozbyć się tego problemu, zależy mi na uruchomieniu programu. Zrzuty pamięci: http://www.speedyshare.com/YCvkj/wer-wer2.rar Odnośnik do komentarza
mgrzeg Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Witam, spróbuję pomóc (choć nie będąc autorem programu zawsze to pisanie palcem po wodzie) i w związku z tym poproszę o przygotowanie zrzutu pamięci. 1. Pobierz procdump [KLIK] 2. Utwórz na dysku katalog c:\dumps i wypakuj procdump.exe do tego katalogu. 3. Uruchom wiersz poleceń (Start-> w polu 'wyszukaj programy i pliki' wpisz cmd.exe) 4. Zmień katalog bieżący na c:\dumps cd c:\dumps 5. Uruchom procdump w trybie oczekiwania na comflor.exe procdump.exe -e -ma -w "comflor.exe" 6. Dopiero w tym momencie spróbuj uruchomić comflor.exe i poczekaj, aż pojawi się komunikat błędu. Plik zrzutu (.dmp) spakuj, wrzuć na speedyshare i w odpowiedzi daj link. m.g. Odnośnik do komentarza
formi Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 http://pokazywarka.pl/69f1wq/ Nie tworzy mi żadnego pliku .dmp ... Odnośnik do komentarza
mgrzeg Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Może przy drugim uruchomieniu utworzy... sprawdź także zrzut dla pierwszego wyjątku: procdump.exe -e 1 -ma -w "comflor.exe" m.g. Odnośnik do komentarza
formi Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Próbowałem kilkakrotnie i nic, natomiast utworzyło mi zrzuty dla pierwszego wyjątku: http://speedy.sh/4wZum/ComFlor.exe-140624-151458.rar A tutaj zrzut ekranu z cmd: http://pokazywarka.pl/tpgkf0/ Odnośnik do komentarza
mgrzeg Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Dzięki za plik. Pierwszy podejrzany to plik .xml znajdujący się tu: C:\Users\Public\Documents\SCI Software\ComFlor\\Data Files\\Defaults.xml Czy ten plik istnieje? Jeśli tak, to czy wygląda na prawidłowy? Może wystarczy zmienić jego nazwę na Defaults.old i spróbować uruchomić ponownie program? m.g. Odnośnik do komentarza
formi Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Plik Defaults.xml istnieje i wygląda OK. Zmieniłem mu nazwę zgodnie z zaleceniem i program zgłasza błąd: "Can't find (...) Defaults.xml" więc nie pomogło. Odnośnik do komentarza
mgrzeg Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Czy ten program kiedykolwiek działał? Czy to jest jedyna wersja tego programu? m.g. Odnośnik do komentarza
formi Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Program uruchamiałem pierwszy raz, a aktualnie dostępna jest tylko wersja przesłana przeze mnie w PW. Odnośnik do komentarza
mgrzeg Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 To by trochę wyjaśniało. Błąd najprawdopodobniej dotyczy braku biblioteki ComFlor.XmlSerializers.dll w pakiecie i w podesłanym na pw linku faktycznie jej nie ma. Sugeruję zgłosić się do producenta o weryfikację udostępnionej wersji. BTW - znalazłem zdaje się jeszcze wcześniejszą (9.0 - http://www.tatasteelconstruction.com/en/about_us/panels_profiles/technical_support/comflor/comdek/ ) ale nie mam dostępu do downloadu (login + pass) m.g. Odnośnik do komentarza
formi Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 W takim razie zgłoszę do nich ten problem i dam znać tutaj jak potoczyła się sprawa. Bardzo dziękuje za dotychczasową pomoc! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się