bizmak Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Od pewnego czasu mam dosyć męczący problem. Mój antywirus to Avast, wchodząc na strony internetowe co jakiś czas pojawia się komunikat od antywirusa: Zablokowana infekcja URL hxxp://utils.cdneurope.com/js/mo.js Infekcja JS:Downloader-ZY [Trj] Niestety nie potrafie go usunąć. Możecie coś na to poradzić? W ostatnim czasie na moim komputerze nie były instalowane żadne programy. Sporządziłem raporty wg instrukcji OTL, FRST, GMER OTL.Txt Extras.Txt FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Widać tu tylko pozostałości adware "Site Matcher" w Firefox. Przeprowadź następujące działania: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: URLSearchHook: HKLM-x32 - Default Value = {CCC7B159-1D8C-11E3-B2AD-F3EF3D58318D} C:\Users\BW\AppData\Roaming\SimilarSites C:\Program Files (x86)\SiteLookup C:\ProgramData\McAfee C:\ProgramData\rvlkl Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Wyczyść Firefox: menu Historia > Wyczyść historię przeglądania menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. 3. W Google Chrome: Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Historia > wyczyść Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 4. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 5. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txtr. . Odnośnik do komentarza
bizmak Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Zrobiłem krok po kroku jak napisałeś, niestety komunikaty z avast dot. wirusa nadal się pojawiają. FRST.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się