Aerox Opublikowano 4 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 witam, uprzejmie prosiłbym o sprawdzenie logów z załączników. komputer bardzo zwolnił i często miał freezy podczas ładowania systemu - po odpaleniu windowsa nie dało się uruchomić taskmgr.exe bo wtedy od razu był freeze. przeczyściłem malwarebytesem, adwcleanerem i wywaliłem niepotrzebne oprogramowanie, i jest znacznie lepiej, jednak chciałbym aby specjalista looknął czy aby na pewno jest wszystko już ok pozdrawiam:) Addition.txt Extras.Txt FRST.txt gmer.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Dostarcz logi z programów, które prowadziły usuwanie, o ile nadal je posiadasz. Zabrakło też trzeciego raportu FRST Shortcut. I tylko drobne działania kosmetyzujące na szczątki programów: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: () C:\Program Files (x86)\Tor\tor.exe R2 tor; C:\Program Files (x86)\Tor\tor.exe [3233806 2013-09-10] () S2 fmd; C:\Program Files\FileMedicAV\bin\fmd.exe [X] R1 FmAvMFD; C:\Windows\System32\DRIVERS\fmavmfd.sys [25200 2012-11-28] (FileMedic Sp. z o.o.) S1 A2DDA; \??\C:\Program Files (x86)\Emsisoft Anti-Malware\a2ddax64.sys [X] S3 cleanhlp; \??\C:\Program Files (x86)\Emsisoft Anti-Malware\cleanhlp64.sys [X] U4 WMCoreService; HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\CleanHlp => ""="Driver" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\CleanHlp.sys => ""="Driver" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\CleanHlp => ""="Driver" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\CleanHlp.sys => ""="Driver" SearchScopes: HKCU - {C8AA8733-E2A8-4A24-B310-E080F4A82AA2} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=&apn_dtid=OSJ000&apn_uid=0F8DFCDE-7068-4FDF-BF8A-D83F1B4589A2&apn_sauid=F2C7074C-06FB-4172-9C22-7262644CFA38 Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File C:\ProgramData\FileMedic C:\Program Files\FileMedicAV C:\Program Files (x86)\Emsisoft Anti-Malware C:\Program Files (x86)\GUTA94A.tmp C:\Program Files (x86)\GUMA91A.tmp C:\Program Files (x86)\Tor C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox C:\Users\R7 biuro\AppData\Roaming\Mozilla C:\Windows\System32\DRIVERS\fmavmfd.sys C:\Windows\SysWOW64\sqlite3.dll Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\ApnUpdater" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\emsisoft anti-malware" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\FM AntiVirus 2012" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Norton Online Backup" /f Reg: reg add "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /v DefaultScope /t REG_SZ /d {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reboot: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. W Google Chrome: Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Historia > wyczyść Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 3. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition, ale zaznacz Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się