Skocz do zawartości

Brak możliwości aktualizacji systemu, nie wykrywa USB


Rekomendowane odpowiedzi

Około 3 tygodnie temu podłączyłem dysk SSD i zainstalowałem nową kopię systemu Win7.

Przez pewien czas wszystko działało bez problemu i całkiem szybko.

Dwa dni temu syn chciał podłączyć telefon SONY do komputera i pojawiły się problemy.

 

Od tamtej pory nie wykrywa dysków zewnętrznych USB, nie wykrywa telefonu Nexus 4, SONY Xperia L i zewnętrznych dysków USB.

Jeszcze wczoraj pojawiał się komunikat, że nie można zainstalować sterownika dla urządzenia. Samo urządzenie pojawiało się w 'mój komputer"

Dzisiaj po podłączeniu słuchać tylko dźwięk potwierdzający podłączenie i dalej nic się nie dzieje.

 

Dodatkowo stona startowa w IE i Mozilla ustawiła się na gazeta.pl. Próbowałem aktualizować wszystko co mam, łacznie z Win7. Niestety w trakcie restartu komputera (na etapie uruchamiania Win) pojawia się komunikat o braku możliwości zainstalowania aktualizacji. System restartuje się ponownie. Po pełnym uruchomieniu na dole pojawia się komunikat, że nie zainstalowano aktualizacji.

 

Proszę o sprawdzenie tych raportów i podpowiedź co mam zrobić dalej

 

Dziękuję

 

Raport z programu SecurityCheck:

 

 Results of screen317's Security Check version 0.99.83  
 Windows 7 Service Pack 1 x64 (UAC is enabled)  
 Internet Explorer 11  
``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````
Microsoft Security Essentials   
 Antivirus up to date!  
`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````
 Adobe Flash Player 13.0.0.214  
 Adobe Reader XI  
 Mozilla Firefox (29.0.1)
````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````  
 Microsoft Security Essentials MSMpEng.exe
 Microsoft Security Essentials msseces.exe
`````````````````System Health check`````````````````
 Total Fragmentation on Drive C:  
````````````````````End of Log``````````````````````

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

OTL.Txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Problem urządzeń i aktualizacji wygląda na sprawę odrębną nieinfekcyjną. I Dziennik zdarzeń wygląda dziwnie, sam zgłaszasz błędy, a w raporcie jest wyczyszczony:

 

==================== Event log errors: =========================

 

Application errors:

==================

 

System errors:

=============

 

Microsoft Office Sessions:

=========================

 

 

Na początek jednak doczyść adware nabyte z "Asystentów pobierania" (KLIK) i inne śmieci:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

R1 {9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gw64; C:\Windows\System32\drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gw64.sys [61112 2014-05-16] (StdLib)
R3 MBAMSwissArmy; \??\C:\Windows\system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [X]
S1 MpKsl27b7cb2c; \??\C:\ProgramData\Microsoft\Microsoft Antimalware\Definition Updates\{E48189B0-34CB-43C5-B70C-A2A6E34D15A0}\MpKsl27b7cb2c.sys [X]
HKU\S-1-5-21-2336919297-951294446-1946836233-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
IFEO\bitguard.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\bprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\bpsvc.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\browserdefender.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\browserprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\browsersafeguard.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\dprotectsvc.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\jumpflip: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\protectedsearch.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchinstaller.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchprotection.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchprotector.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchsettings.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\searchsettings64.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\snapdo.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\stinst32.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\stinst64.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\umbrella.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\utiljumpflip.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\volaro: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\vonteera: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\websteroids.exe: [Debugger] tasklist.exe
IFEO\websteroidsservice.exe: [Debugger] tasklist.exe
HKLM\...\AppCertDlls: [x86] -> C:\Program Files (x86)\Settings Manager\systemk\sysapcrt.dll
HKLM\...\AppCertDlls: [x64] -> C:\Program Files (x86)\Settings Manager\systemk\x64\sysapcrt.dll
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gazeta.pl/0,0.html?p=180&d=20140603
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gazeta.pl/0,0.html?p=180&d=20140603
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gazeta.pl/0,0.html?p=180&d=20140603
SearchScopes: HKLM - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2476} URL = http://www.default-search.net/search?sid=476&aid=132&itype=a&ver=12692&tm=352&src=ds&p={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2476} URL = http://www.default-search.net/search?sid=476&aid=132&itype=a&ver=12692&tm=352&src=ds&p={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2476} URL = http://www.default-search.net/search?sid=476&aid=132&itype=a&ver=12692&tm=352&src=ds&p={searchTerms}
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [smartwebprinting@hp.com] - C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\MozillaAddOn3
FF HKCU\...\Firefox\Extensions: [smartwebprinting@hp.com] - C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\MozillaAddOn3
C:\Program Files (x86)\Settings Manager
C:\Program Files (x86)\webget
C:\ProgramData\{01BD4FC9-2F86-4706-A62E-774BB7E9D308}
C:\ProgramData\AVG
C:\Users\JR Fotografia\AppData\Local\AVG
C:\Users\JR Fotografia\AppData\Roaming\AVG
C:\Users\JR Fotografia\Downloads\Photoscape(12505).exe
C:\Users\JR Fotografia\Downloads\WinRAR(12398).exe
C:\Windows\system32\Drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gw64.sys
C:\Windows\üůĎ
Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EventLog /s
Reboot:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Wyczyść Firefox:

  • menu Historia > Wyczyść historię przeglądania
  • menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
3. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

4. Uruchom TFC - Temp Cleaner.

 

5. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...