marucian Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Około 3 tygodnie temu podłączyłem dysk SSD i zainstalowałem nową kopię systemu Win7. Przez pewien czas wszystko działało bez problemu i całkiem szybko. Dwa dni temu syn chciał podłączyć telefon SONY do komputera i pojawiły się problemy. Od tamtej pory nie wykrywa dysków zewnętrznych USB, nie wykrywa telefonu Nexus 4, SONY Xperia L i zewnętrznych dysków USB. Jeszcze wczoraj pojawiał się komunikat, że nie można zainstalować sterownika dla urządzenia. Samo urządzenie pojawiało się w 'mój komputer" Dzisiaj po podłączeniu słuchać tylko dźwięk potwierdzający podłączenie i dalej nic się nie dzieje. Dodatkowo stona startowa w IE i Mozilla ustawiła się na gazeta.pl. Próbowałem aktualizować wszystko co mam, łacznie z Win7. Niestety w trakcie restartu komputera (na etapie uruchamiania Win) pojawia się komunikat o braku możliwości zainstalowania aktualizacji. System restartuje się ponownie. Po pełnym uruchomieniu na dole pojawia się komunikat, że nie zainstalowano aktualizacji. Proszę o sprawdzenie tych raportów i podpowiedź co mam zrobić dalej Dziękuję Raport z programu SecurityCheck: Results of screen317's Security Check version 0.99.83 Windows 7 Service Pack 1 x64 (UAC is enabled) Internet Explorer 11 ``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````Microsoft Security Essentials Antivirus up to date! `````````Anti-malware/Other Utilities Check:````````` Adobe Flash Player 13.0.0.214 Adobe Reader XI Mozilla Firefox (29.0.1)````````Process Check: objlist.exe by Laurent```````` Microsoft Security Essentials MSMpEng.exe Microsoft Security Essentials msseces.exe`````````````````System Health check````````````````` Total Fragmentation on Drive C: ````````````````````End of Log`````````````````````` Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Problem urządzeń i aktualizacji wygląda na sprawę odrębną nieinfekcyjną. I Dziennik zdarzeń wygląda dziwnie, sam zgłaszasz błędy, a w raporcie jest wyczyszczony: ==================== Event log errors: ========================= Application errors: ================== System errors: ============= Microsoft Office Sessions: ========================= Na początek jednak doczyść adware nabyte z "Asystentów pobierania" (KLIK) i inne śmieci: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: R1 {9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gw64; C:\Windows\System32\drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gw64.sys [61112 2014-05-16] (StdLib) R3 MBAMSwissArmy; \??\C:\Windows\system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [X] S1 MpKsl27b7cb2c; \??\C:\ProgramData\Microsoft\Microsoft Antimalware\Definition Updates\{E48189B0-34CB-43C5-B70C-A2A6E34D15A0}\MpKsl27b7cb2c.sys [X] HKU\S-1-5-21-2336919297-951294446-1946836233-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X] IFEO\bitguard.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\bprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\bpsvc.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\browserdefender.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\browserprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\browsersafeguard.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\dprotectsvc.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\jumpflip: [Debugger] tasklist.exe IFEO\protectedsearch.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\searchinstaller.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\searchprotection.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\searchprotector.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\searchsettings.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\searchsettings64.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\snapdo.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\stinst32.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\stinst64.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\umbrella.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\utiljumpflip.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\volaro: [Debugger] tasklist.exe IFEO\vonteera: [Debugger] tasklist.exe IFEO\websteroids.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\websteroidsservice.exe: [Debugger] tasklist.exe HKLM\...\AppCertDlls: [x86] -> C:\Program Files (x86)\Settings Manager\systemk\sysapcrt.dll HKLM\...\AppCertDlls: [x64] -> C:\Program Files (x86)\Settings Manager\systemk\x64\sysapcrt.dll HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gazeta.pl/0,0.html?p=180&d=20140603 HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gazeta.pl/0,0.html?p=180&d=20140603 HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gazeta.pl/0,0.html?p=180&d=20140603 SearchScopes: HKLM - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2476} URL = http://www.default-search.net/search?sid=476&aid=132&itype=a&ver=12692&tm=352&src=ds&p={searchTerms} SearchScopes: HKLM-x32 - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2476} URL = http://www.default-search.net/search?sid=476&aid=132&itype=a&ver=12692&tm=352&src=ds&p={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2476} URL = http://www.default-search.net/search?sid=476&aid=132&itype=a&ver=12692&tm=352&src=ds&p={searchTerms} FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [smartwebprinting@hp.com] - C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\MozillaAddOn3 FF HKCU\...\Firefox\Extensions: [smartwebprinting@hp.com] - C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\MozillaAddOn3 C:\Program Files (x86)\Settings Manager C:\Program Files (x86)\webget C:\ProgramData\{01BD4FC9-2F86-4706-A62E-774BB7E9D308} C:\ProgramData\AVG C:\Users\JR Fotografia\AppData\Local\AVG C:\Users\JR Fotografia\AppData\Roaming\AVG C:\Users\JR Fotografia\Downloads\Photoscape(12505).exe C:\Users\JR Fotografia\Downloads\WinRAR(12398).exe C:\Windows\system32\Drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gw64.sys C:\Windows\üůĎ Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EventLog /s Reboot: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Wyczyść Firefox: menu Historia > Wyczyść historię przeglądania menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. 3. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 4. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 5. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się