bartek34 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Laptop służbowy, zainstalowana Vista Business Service Pack 2, 32-bitowy. Po uruchomieniu systemu wyskakuje okienko z komunikatem: "Proces hosta dla usług systemu Windows-zatrzymano działanie i zamknięto.Poprawne działanie aplikacji zostało zatrzymane z powodu problemu. system Windows powiadomi Cię, jesli bedzie dostępne rozwiazanie." Laptop działa bardzo wolno, długo myśli nad wykonaniem jakiejkolwiek operacji, ponadto nie można połączyć się z siecią poprzez kartę wifi. Do wczoraj laptop działał bez zarzutów, z tego co wiem, laptop był w hibernacji w nocy. Z rana został uruchomiony ponownie i wystąpił w/w błąd. Poniżej wklejam logi obowiązkowe: OTL, FRST oraz testy GMER (wykonane z trybu awaryjnego, w trybie normalnym laptop się zrestartował podczas testów): GMER w trybie awaryjnym nie odnalazł żadnych modyfikacji GMER w trybie normalnym przestaje działać wyświetla się komunikat: Program przestał działać poprawnie z powodu wystąpienia problemu. System Windows zamknie program i powiadomi CIę, jeśli istnieje dostępne rozwiązanie, załaczam równiez fotki w momencie zawieszenia Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Temat przenoszę do działu Windows. Nie ma tu żadnych oznak infekcji i wątpliwe, by efekty były jej skutkiem. Tylko kosmetyczne usunięcie szczątkowych wpisów i niekompatybilnego rozszrzenia ESET dla Thunderbird. Operacja nie ma związku z problemem zasadniczym, toteż w spoilerze: Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKLM\...\Run: [mobilegeni daemon] => C:\Program Files\Mobogenie\DaemonProcess.exe BHO: Rich Media Downloader - {A7DF592F-6E2A-45C4-9A87-4BD217D714ED} - C:\Users\Klient\AppData\Local\Rich Media Player\BrowserExtensions\IE\RichMediaDownloader.dll No File FF HKLM\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET Endpoint Antivirus\Mozilla Thunderbird S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X] S3 hwdatacard; system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys [X] S3 IpInIp; system32\DRIVERS\ipinip.sys [X] S3 NwlnkFlt; system32\DRIVERS\nwlnkflt.sys [X] S3 NwlnkFwd; system32\DRIVERS\nwlnkfwd.sys [X] C:\Users\Klient\AppData\Local\Temp\*.exe Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Pokaż wynikowy fixlog.txt. Po uruchomieniu systemu wyskakuje okienko z komunikatem: "Proces hosta dla usług systemu Windows-zatrzymano działanie i zamknięto.Poprawne działanie aplikacji zostało zatrzymane z powodu problemu. system Windows powiadomi Cię, jesli bedzie dostępne rozwiazanie." Laptop działa bardzo wolno, długo myśli nad wykonaniem jakiejkolwiek operacji, ponadto nie można połączyć się z siecią poprzez kartę wifi. Do wczoraj laptop działał bez zarzutów, z tego co wiem, laptop był w hibernacji w nocy. Z rana został uruchomiony ponownie i wystąpił w/w błąd. Dziennik zdarzeń przedstawia to jako następujące błędy: Application errors: ================== Error: (06/02/2014 09:39:53 AM) (Source: Application Error) (EventID: 1005) (User: ) Description: System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku C:\Windows\System32\sstpsvc.dll z jednej z następujących przyczyn: problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem, na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi na tym komputerze; lub brak dysku. System Windows zamknął program Proces hosta dla usług systemu Windows z powodu następującego błędu. Program: Proces hosta dla usług systemu Windows Plik: C:\Windows\System32\sstpsvc.dll Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe dane. Akcja użytkownika 1. Otwórz plik ponownie. Ta sytuacja może być przejściowym problemem, który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu. 2. Jeśli nadal nie można uzyskać dostępu do pliku i - jest w sieci, administrator sieci powinien sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią, i czy można skontaktować się z serwerem. - jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały dysk jest włożony do komputera. 3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając program CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia wpisz CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER. 4. Jeżeli problem nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej. 5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy, skontaktuj się z administratorem lub dostawcą sprzętu komputerowego, aby uzyskać dalszą pomoc. Dodatkowe dane Wartość błędu: C000009C Typ dysku: 3 Error: (06/02/2014 09:39:53 AM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Aplikacja powodująca błąd svchost.exe_SstpSvc, wersja 6.0.6001.18000, sygnatura czasowa 0x47918b89, moduł powodujący błąd sstpsvc.dll, wersja 6.0.6001.18000, sygnatura czasowa 0x4791a7c4, kod wyjątku 0xc0000006, przesunięcie błędu 0x0000eaa8, identyfikator procesu 0x558, godzina rozpoczęcia aplikacji 0xsvchost.exe_SstpSvc0. Te komunikaty sugerują błędy dysku / uszkodzony plik. Zacznij opd podstaw: 1. Sprawdzenie dysku pod kątem błędów. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER: chkdsk /f /r Zresetuj system. Powinno zostać wykonane sprawdzanie dysku. Wyniki zostaną nagrane w Dzienniku zdarzeń w gałęzi Aplikacja w postaci rekordu 1001 ze źródłem Wininit. Pobierz szczegóły tego rekordu, skopiuj i wklej do posta statystyki. 2. Sprawdzenie poprawności plików systemowych. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER: sfc /scannow Gdy komenda ukończy działanie, w cmd wklej kolejną: findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt Wynikowy log dołącz tutaj. . Odnośnik do komentarza
bartek34 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 (edytowane) Witam, Dziękuje bardzo za odpowiedź. Wszystko zrobiłem wg zaleceń i w załącznikach wszystkie logi. Po wszystkich zabiegach komputer jakby zaczął działać szybciej, niestety błąd pojawia się nadal i nadal nie chce się połączyć z siecią przez wifi. EDIT: Po restarcie błąd się nie pojawia i można już połączyć się z siecią wifi, wyrzuca tylko kilka błędów windows defender, niestety po kolejnym restarcie już to się nie pojawiło. Ogólnie chyba jest już wszystko w porządku, proszę jeszcze tylko zerknąć na logi. Będę wdzięczny. Pozdrawiam, chkdsk.txt Fixlog.txt sfc.txt Edytowane 3 Czerwca 2014 przez bartek34 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się