mlynekt Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Witam wczoraj przez własną głupotę ściągnąłem plik który po uruchomieniu nie zareagował a był skanowany przez avasta który nie wykazał nic podejrzanego. Następnie grając w grę zaczęły mnie martwić duże skoki fps co uniemożliwiało grę a nigdy tak się nie działo, zauważyłem także spadek prędkości internetu po tym zdarzeniu . Otworzyłem więc menadżer zadań i napotkałem tam procesy atieclxx.exe, csrss.exe i winlogon.exe czytałem, że moga to być zarówno procesy systemowe lub też wirusy. Ale właśnie przy ich nazwie użytkownika i opisie są puste komórki. Skany avastem nic nie wykazały. Dołączam logi z OTL (w razie możliwości gdyby ktoś był tak miły odpowiedzieć na mój temat prosiłbym o jak najbardziej łopatologiczne zwroty bo akurat w temacie logów jestem całkowicie zielony bo zawsze mnie to przerażało i wolałem załatwiać takie sprawy innymi metodami, ale teraz jestem bezsilny) Edit Przepraszam za niedoczytanie, dołączam brakujące pliki. Po włączeniu wszystkich procesów użytkowników menadżer wskazuje że powyższe procesy są obsługiwane przez system. Ściągnąłem także antywirusa avg który wykrył jakieś trojany ale na razie nic z tym nie robiłem aby dokończyć tą sprawę już tutaj. Jeszcze dodam że już 2 razy wyłączyło mi komputer wywalając bluescreena a nigdy się to jeszcze na tym komputerze nie stało. Aha i mój system operacyjny jest 64-bitowy OTL.Txt Extras.Txt GMER.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Otworzyłem więc menadżer zadań i napotkałem tam procesy atieclxx.exe, csrss.exe i winlogon.exe czytałem, że moga to być zarówno procesy systemowe lub też wirusy. Ale właśnie przy ich nazwie użytkownika i opisie są puste komórki. Wyjaśnienie braku danych przy tych procesach: KLIK. Opcja "Pokaż procesy wszystkich użytkowników" ujawnia te dane. Mamy tu infekcję w postaci strumieni ADS podczepionych pod świeżo utworzony folder "Temp". Prócz tego jeszcze szczątki adware, ale to nieczynne iobiekty. Przeprowadź następujące działania: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: (Microsoft Corporation) C:\Windows\SysWOW64\explorer.exe (Microsoft Corporation) C:\Windows\SysWOW64\explorer.exe (Microsoft Corporation) C:\Windows\SysWOW64\explorer.exe (Microsoft Corporation) C:\Windows\SysWOW64\explorer.exe HKU\S-1-5-21-906435108-3439195025-2073306531-1000\...\Run: [svchost] => regsvr32 /s "C:\Temp:026EB853.dat" URLSearchHook: HKCU - (No Name) - {5c5b9468-d672-4eb7-b52f-b5afabf28c5b} - No File StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = SearchScopes: HKLM - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKCU - {64511A76-362E-4551-8000-BA43A8F82AAF} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&AF=100478&babsrc=SP_ss&mntrId=36a0fad500000000000068a3c44e539c SearchScopes: HKCU - {B5DF8EE5-D8B8-4C31-8858-311463CDB647} URL = Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File Toolbar: HKCU - No Name - {5C5B9468-D672-4EB7-B52F-B5AFABF28C5B} - No File C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\plugins FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [{C7AE725D-FA5C-4027-BB4C-787EF9F8248A}] - C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox Task: {097E3930-62E5-4088-AB43-09011B8A24FA} - System32\Tasks\{120FB32D-A916-4D55-AEF5-40C40B5C7E3D} => C:\Users\Tomek\Desktop\LeagueofLegends.exe Task: {53F0AA64-4F75-4EE9-BEC2-5C508A81C4DC} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File Task: {558FF4C4-5B80-4CED-9D6C-4476A19E2D20} - \AdobeFlashPlayerUpdate No Task File Task: {7A5C515D-2D24-4A3D-BC9A-0EC2BC168092} - \AdobeFlashPlayerUpdate 2 No Task File Task: {898EAD81-BA3B-4D97-97B8-15E2E4B0871D} - System32\Tasks\{672535B5-AC22-4EC4-BE6A-7D68116F801D} => C:\Users\Tomek\Documents\LeagueofLegends.exe S3 ALSysIO; \??\C:\Users\Tomek\AppData\Local\Temp\ALSysIO64.sys [X] C:\Temp C:\Users\Tomek\AppData\Local\Temp\*.dll C:\Users\Tomek\AppData\Local\Temp\*.exe C:\Users\Tomek\AppData\Roaming\ProgSense C:\Users\Tomek\Desktop\AVG-PC-TuneUp(21136).exe C:\Users\Tomek\Documents\aTube-Catcher(21622).exe C:\Users\Tomek\Downloads\*.tmp Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Sweetpacks Communicator" /f Reg: reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\MenuExt\Search the Web" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\MenuExt\Search the Web" /f Reboot: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Preferencje Google Chrome wyglądają na uszkodzone, toteż w przeglądarce: Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt oraz logi z katalogu C:\AdwCleaner (był używany). Wypowiedz się czy nastąpiła poprawa wydajności. . Odnośnik do komentarza
mlynekt Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją. Wydajność komputera powróciła do prawidłowego stanu Logi z AdwCleaner zamieszczam z wczoraj i z dzisiaj już po wykonaniu wszystkich procedur. Fixlog.txt FRST.txt AdwCleanerR0.txt AdwCleanerR1.txt AdwCleanerS0.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 31 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Wszysto wykonane. Poproszę Cię o przesłanie mi do testów kopii zapasowej, zapakuj do ZIP cały folder C:\FRST\Hives, shostuj gdzieś i na PW wyślij link. I po tym przejdź do kolejnego etapu: 1. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 2. Uruchom DelFix. Dokasuj z dysku ręcznie te dwa pliki: C:\Users\Tomek\Desktop\0e01wteu.exe C:\Windows\SysWOW64\sqlite3.dll 3. Dla pewności zrób pełne skany za pomocą Malwarebytes Anti-Malware oraz Hitman Pro. Jeśli skanery coś wykryją, dostarcz ich raporty, w przeciwnym wypadku są one zbędne. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się