MarvinX Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Witam, od wczoraj co chwile musze robić wolne miejsce.. a dlaczego .. jakieś pliki się same tworzą html czy cos tam na całym dysku w róznych folderach, zajmuja one po 30mb , w dwie godziny ucieklo mi ponad 50 gb. skanowałem mbam hitmanem itd. wstawiam skany otl i frst Addition.txt Shortcut.txt OTL.Txt FRST.txt Extras.Txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
MarvinX Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 zaraz wywale ten durny komputer.. pomoze ktoś? ps.teraz pliki sie robia po 69 mb.. Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 musimy czekać na Picasso, nie podbijaj tematu to nic nie da, bedzie tylko śmietnik i trzeba będzie sprzątać. Czekaj cierpliwie, nie olej na troche kompa jak możesz, nie dokonuj sam żadnych zmian by logi były aktualne. czekamy... inaczej się nie da. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Używałeś Combofix i na ten temat: KLIK. jakieś pliki się same tworzą html czy cos tam na całym dysku w róznych folderach, zajmuja one po 30mb Brak danych. Zaprezentuj przykłady jak te pliki wyglądają (dokładne ścieżki dostępu i nazwy). Na razie nie wiem jak pliki wyglądają, prawdopodobnie trzeba będzie uruchomić jakieś śledzenie co tworzy te pliki, bo tu z podanych raportów absolutnie nic nie wynika. Nie ma tu żadnych widocznych oznak infekcji, która może odpowiadać za efekt. Są tylko odpadki adware (w tym dwa czynne sterowniki). Widzę też powtarzające się błędy programu Acunetix Web Vulnerability Scanner 8.0, który zresztą jest "Av8.0_full_100%_clean_and_cracked": Application errors: ================== Error: (05/25/2014 00:50:17 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: WVSScheduler.exe, wersja: 0.0.0.0, sygnatura czasowa: 0x2a425e19 Nazwa modułu powodującego błąd: WVSScheduler.exe, wersja: 0.0.0.0, sygnatura czasowa: 0x2a425e19 Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x000ce562 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x7cc Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xWVSScheduler.exe0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: WVSScheduler.exe1 Ścieżka modułu powodującego błąd: WVSScheduler.exe2 Identyfikator raportu: WVSScheduler.exe3 Na razie doczyść szczątki adware i programów: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: R1 {572f484b-455f-44b0-9d6a-da3ad2071365}Gw; C:\Windows\System32\drivers\{572f484b-455f-44b0-9d6a-da3ad2071365}Gw.sys [52928 2014-04-24] (StdLib) R1 {9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gw; C:\Windows\System32\drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gw.sys [52920 2014-05-09] (StdLib) S3 catchme; \??\C:\Users\sebek\AppData\Local\Temp\catchme.sys [X] S3 taphss6; system32\DRIVERS\taphss6.sys [X] S3 XFDriver; \??\C:\Program Files\Xfire2\XFDriver.sys [X] BHO: IplexToALLPlayer - {DF925EF3-7A87-44E4-9CAF-8D7B280BF616} - No File FF user.js: detected! => C:\Users\sebek\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\7swdtaol.default\user.js C:\NPE C:\ProgramData\Norton C:\Users\sebek\AppData\Local\genienext C:\Users\sebek\AppData\Local\NPE C:\Users\sebek\AppData\Roaming\AVG C:\Users\sebek\AppData\Roaming\AVG2014 C:\Users\sebek\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\VOPackage C:\Windows\system32\sqlite3.dll C:\Windows\System32\drivers\{572f484b-455f-44b0-9d6a-da3ad2071365}Gw.sys C:\Windows\System32\drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gw.sys Unlock: C:\Users\sebek\AppData\Local\Microsoft\Windows\Explorer\ThumbCacheToDelete C:\Users\sebek\AppData\Local\Microsoft\Windows\Explorer\ThumbCacheToDelete Reboot: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj program Acunetix Web Vulnerability Scanner 8.0 oraz adware VO Package. 3. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt, C:\ComboFix.txt oraz logi z folderu C:\AdwCleaner. Wypowiedz się czy są jakieś zmiany (choć ja wątpię). . Odnośnik do komentarza
MarvinX Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Za chwile dodam combofixa FRST.txt Fixlog.txt ComboFix.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 No i wszystko jasne. Pierwsze logi tego nie pokazywały (prawdopodobnie oszukane skanami i zrobione w momencie zaraz po usunięciu wpisu markowego infekcji jeszcze przed jego regeneracją). Teraz się pokazał dowód co się dzieje i dlaczego pliki HTML nabija. Jest tu Ramnit - wirus plików wykonywalnych (infekuje także pliki HTM/HTML), świadczy o tym inicjacja Desktoplayer.exe z Userinit: HKLM\...\Winlogon: [userinit] c:\windows\system32\userinit.exe,c:\users\sebek\microsoft\desktoplayer.exe,c:\program files\microsoft\desktoplayer.exe Pro forma opis wirusa: KLIK / KLIK. Tu nie ma się co zastanawiać: format dysku to najlepsze i najszybsze rozwiązanie problemu. Powód jest następujący: zwalczyć tę infekcję (wszystkie pliki wykonywalne Windows i programów są infekowane) graniczy z cudem, a nawet jeśli od biedy się to uda, uszkodzenia mogą być potężne i próby naprawy plików mogą przekroczyć opłacalność. Są tu aż trzy partycje, należy sformatować wszystkie, bo partycje to nie bariera dla wirusa w wykonywalnych (atakuje wszystkie pliki tego rodzaju na obojętnym dostępnym dysku): ==================== Drives ================================ Drive c: () (Fixed) (Total:37.46 GB) (Free:0.92 GB) NTFS Drive d: () (Fixed) (Total:54.09 GB) (Free:2.75 GB) NTFS Drive f: () (Fixed) (Total:19.65 GB) (Free:12.61 GB) NTFS Nie wolno też z tego dysku skopiować na zapas żadnych plików typu EXE, DLL, HTM i HTML, gdyż wystaczy jeden lewy plik i po formacie przypadkowe jego uruchomienie spowoduje reinfekcję. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się