zagladacz Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Cześć postaram się zrobić wszystko wg. instrukcji, a jeśli coś mi pójdzie nie tak, to proszę o korektę. Chodzi o to, że wczoraj, gdy wszedłem sobie bodaj na stronę Interii czy czegoś podobnego, to mnie przekierowało (na nowej karcie) na taką stronę (zrzut ekarnu) Notabene pomimo pewnych moich działań, o których niżej, to ona w dalszym ciągu się pojawia. Zrobiłem avastem zaplanowany cały skan systemu i dysków i mimo to problem nie zniknął. Ponieważ przed zrobieniem kolejnego skanu antywirusem zamknąłem Operę (z głównego "X", zamiast poszczególnych kart i później samej przeglądarki), to zdziwiłem się, że podczas tego skanu mi wyskoczyło coś takiego. To znaczy samoczynnie mi wyskoczyło okno "Opera - zapraszamy". Rezultat skanowania. Przy otwartej przeglądarce, podczas próby łączenia się z fixitpc.pl samoczynnie otworzyła się karta. Co ja mam zrobić, by się pozbyć tego dziadostwa z samootwierającą się przeglądarką i kartami? Proszę o pomoc. OTL.Txt Extras.Txt Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt log-gmer.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Posty sklejam do oczekiwanej tu początkowo formy. Jeśli chodzi o problem zasadniczy, w systemie jest multum instalacji adware. Zacznij od poprawnych deinstalacji, poprawki wdrożmy po deinstalacjach: 1. Przez Dodaj/Usuń programy odinstaluj adware albrechto, coupon downloader, CouponDownloader, FindWide.com, fst_pl_117, Installer, Linkey, Media Watch, PC Performer, Settings Manager, Software Version Updater, Video Player, WPM17.8.0.3442 oraz zbędniki (prawdopodobnie także instalacje sponsorowane) AVG Security Toolbar, McAfee Security Scan Plus. 2. Zrób nowe logi FRST z opcji Scan, pole Addition ma być ponownie zaznaczone, by pozyskać ten log, ale Shortcut zbędny. . Odnośnik do komentarza
zagladacz Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 OK. Mam nadzieję, że zrobiłem tak, jak trzeba było. Mam jeszcze wątpliwości odnośnie tego, co tam znalazłem, tj. Discount Dragon, Optimizer Pro v 3.2., SigmaTelAudio, t4pc_en_3, webget oraz WinPcap 4.1.3. Czy coś z tego, to też trzeba wywalić, a szczególnie ten Discount Dragon? Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 SigmaTel Audio to poprawny program związany ze sterownikami dźwięku. Natomiast Discount Dragon, Optimizer Pro v 3.2, t4pc_en_3 i webget to adware, więc do deinstalacji. Nadal też widzę McAfee Security Scan Plus na liście. Tych nowych obiektów adware wcześniej nie było! W międzyczasie pościągałeś nowe śmieci, prawdopodobnie wg jednej z tych metod: KLIK. Po deinstalacjach robisz nowe logi FRST (Addition też ma być). . Odnośnik do komentarza
zagladacz Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Mam nadzieję, że jest już okay. Jeszcze tylko pytanko o to, co to jest to całe WinPcap 4.1.3.? To ma prawo być zainstalowane czy też to jest także junk? Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 EDIT: Zapomniałam poprzednio dodać: - Wszystkie pozycje Freecorder też do deinstalacji bo mają komponenty adware. - WinPcap jest OK. To rodzaj "sniffera" sieciowego zwykle instalowany z innymi programami, których cel to pobieranie mediów ze stron (np. filmików). Te dwa programy zostały zainstalowane razem, WM Recorder używa WinPcap do łapania linków (KLIK): ==================== Installed Programs ====================== WinPcap 4.1.3 (HKLM\...\WinPcapInst) (Version: 4.1.0.2980 - Riverbed Technology, Inc.) WM Recorder 12.1 (HKLM\...\WM Recorder 12.1) (Version: - ) Dodatkowo, widzę na Twojej liście programów niejaki Screenshot Captor od DonationCoder.com. URL Snooper tej samej firmy także posługuje się właśnie WinPcap. I wiele innych aplikacji też może używać WinPcap. Teraz po deinstalacjach adware możemy doczyszczać, bo problemów nadal multum. Aktywne adware oraz problemy ze strukturą plików dysku (replika tych samych folderów w dokładnie tym samym miejscu). Akcje: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: (Cherished Technololgy LIMITED) C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Dane aplikacji\IePluginService\PluginService.exe () C:\Program Files\004\rqpbhevlkc32.exe () C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\t4pc_en_3\upt4pc_en_3.exe R2 IePluginService; C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Dane aplikacji\IePluginService\PluginService.exe [705136 2014-04-11] (Cherished Technololgy LIMITED) R2 rqpbhevlkc32; C:\Program Files\004\rqpbhevlkc32.exe [543232 2014-05-05] () S2 Update webget; "C:\Program Files\webget\updatewebget.exe" [X] HKLM\...\Run: [mobilegeni daemon] => C:\Program Files\Mobogenie\DaemonProcess.exe HKLM\...\Run: [fst_pl_117] => [X] HKLM\...\Run: [t4pc_en_3] => [X] HKLM\...\Run: [upt4pc_en_3.exe] => C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\t4pc_en_3\upt4pc_en_3.exe [3268080 2014-05-14] () HKU\S-1-5-21-299502267-1993962763-1417001333-1004\...\Run: [speedUpMyComputer] => C:\Program Files\SmartTweak\SpeedUpMyComputer\SpeedUpMyComputer.exe /ot /as IFEO\bitguard.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\bprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\bpsvc.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\browserdefender.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\browserprotect.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\browsersafeguard.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\dprotectsvc.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\jumpflip: [Debugger] tasklist.exe IFEO\protectedsearch.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\searchinstaller.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\searchprotection.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\searchprotector.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\searchsettings.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\searchsettings64.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\snapdo.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\stinst32.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\stinst64.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\umbrella.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\utiljumpflip.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\volaro: [Debugger] tasklist.exe IFEO\vonteera: [Debugger] tasklist.exe IFEO\websteroids.exe: [Debugger] tasklist.exe IFEO\websteroidsservice.exe: [Debugger] tasklist.exe HKLM\...\AppCertDlls: [x64] -> c:\program files\settings manager\systemk\x64\sysapcrt.dll Task: C:\WINDOWS\Tasks\APSnotifierPP1.job => C:\Program Files\AnyProtectEx\AnyProtect.exe Task: C:\WINDOWS\Tasks\APSnotifierPP2.job => C:\Program Files\AnyProtectEx\AnyProtect.exe Task: C:\WINDOWS\Tasks\APSnotifierPP3.job => C:\Program Files\AnyProtectEx\AnyProtect.exe Task: C:\WINDOWS\Tasks\bench-sys.job => C:\Program Files\Bench\Updater\updater.exe HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.default-search.net?sid=492&aid=109&itype=a&ver=12692&tm=354&src=hmp HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1396980688&from=smt&uid=ST980811AS_5LY7743GXXXX5LY7743G&q={searchTerms} HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1396980688&from=smt&uid=ST980811AS_5LY7743GXXXX5LY7743G&q={searchTerms} StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://start.qone8.com/?type=sc&ts=1396980688&from=smt&uid=ST980811AS_5LY7743GXXXX5LY7743G SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1396980688&from=smt&uid=ST980811AS_5LY7743GXXXX5LY7743G&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://www.qone8.com/web/?type=ds&ts=1396980688&from=smt&uid=ST980811AS_5LY7743GXXXX5LY7743G&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2492} URL = http://www.default-search.net/search?sid=492&aid=109&itype=a&ver=12692&tm=354&src=ds&p={searchTerms} SearchScopes: HKCU - DefaultScope {D9DC290A-C648-4059-8596-A905DF4F5037} URL = http://search.findwide.com/serp?guid={D2B77A2A-623F-4294-9EF8-EE59945FE51C}&action=default_search&serpv=22&k={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2492} URL = http://www.default-search.net/search?sid=492&aid=109&itype=a&ver=12692&tm=354&src=ds&p={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {C72DDC0F-5BF4-4DA8-9F70-9A50C53E669C} URL = http://search.yahoo.com/search?p={searchTerms}&fr=tightropetb&type=10809 SearchScopes: HKCU - {D9DC290A-C648-4059-8596-A905DF4F5037} URL = http://search.findwide.com/serp?guid={D2B77A2A-623F-4294-9EF8-EE59945FE51C}&action=default_search&serpv=22&k={searchTerms} BHO: BlockAndSurf - {8E9C1CC8-FCEC-F858-9CEC-A4143CA5EE64} - C:\Program Files\BlockAndSurf-soft\170.dll () BHO: No Name - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - No File BHO: BlockAndSurf - {DF521630-EB03-9984-BAFD-0E502341A6FD} - C:\Program Files\BlockAndSurf-soft\170.dll () Toolbar: HKCU - No Name - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} - No File Toolbar: HKCU - No Name - {8235B9EF-7F8E-4FFE-9261-CDABFB7345FA} - No File FF Plugin: @Microsoft.com/DownloadManager,version=1.1 - C:\WINDOWS\ () FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\browser\searchplugins\default-search.xml FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}] - C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension\ FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [ext@VideoPlayerV3beta993.net] - C:\Program Files\VideoPlayerV3\VideoPlayerV3beta993\ff FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [ext@MediaWatchV1home746.net] - C:\Program Files\MediaWatchV1\MediaWatchV1home746\ff C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Dane aplikacji\IePluginService C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Dane aplikacji\WPM C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Dane aplikacji\aps.uninstall.scan.results C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Dane aplikacji\Settings Manager C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Dane aplikacji\SwvUpdater C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Moje dokumenty\Optimizer Pro C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Pulpit\Free Games.lnk C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\AnyProtectScannerSetup.exe C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\genienext C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\t4pc_en_3 C:\Program Files\004 C:\Program Files\Bench C:\Program Files\BlockAndSurf-soft C:\Program Files\Free Games 111 C:\Program Files\fst_pl_117 C:\Program Files\MediaWatchV1 C:\Program Files\Mobogenie C:\Program Files\MyPC Backup C:\Program Files\predm C:\Program Files\VideoPlayerV3 C:\WINDOWS\system32\roboot.exe C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension C:\AVScanner.ini C:\install.exe C:\winrarfree.exe Reboot: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Specjalny skrót Internet Explorer jest wadliwy (utrata specjalnego atrybutu): Shortcut: C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Menu Start\Programy\Akcesoria\Narzędzia systemowe\Internet Explorer (bez dodatków).lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) W pasku adresów eksploratora wklej ścieżkę C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Menu Start\Programy\Akcesoria\Narzędzia systemowe i ENTER. Prawoklik na zlokalizowany tam skrót Internet explorer (bez dodatków) > Właściwości > w polu Element docelowy po ścieżce "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" dopisz dwie spacje i -extoff 3. Wyczyść Firefox: menu Historia > Wyczyść historię przeglądania menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. 4. Wyczyść Google Chrome: Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj wszystko co podejrzane / nieznane Ci Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy niedomyślne śmieci (o ile będą). Ustawienia > karta Historia > wyczyść Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 5. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 6. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 7. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. Ponadto, jest tu także Opera, ale żaden z używanych programów nie skanuje jej konfiguracji, toteż przedstaw mi dane ręcznie. Uruchom najnowszą Operę (chodzi o Opera Stable 21.0.1432.67, a nie starą Opera 12.17), CTRL+SHIFT+E i zrób zrzut ekranu z rozszerzeń. . Odnośnik do komentarza
zagladacz Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 EDIT: Sorki, pospieszyłem się. Te Freecordery, to usunąłem teraz po wysłaniu Tobie tego, co chciałaś. Mam robić nowe logi? Ufff... przeszedłem tę ścieżkę zdrowia. Uprzejmie donoszę, że odinstalowałem (co zresztą widzisz) Google Chroma, bo mi mulił i jakoś nie chciał trybić. Załączam to wszystko, co chciałaś. Mam nadzieję, że nic nie popieprzyłem. AdwCleanerS0.txt AdwCleanerR0.txt FRST.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Uprzejmie donoszę, że odinstalowałem (co zresztą widzisz) Google Chroma, bo mi mulił i jakoś nie chciał trybić. Właśnie tego nie widzę, gdyż był problem detekcji ścieżki Google Chrome. Odinstalowałeś i OK. A poprzednie zadania wykonane. 1. Poprawki. Otwórz Notatnik i wklej w nim: SearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing. FF Plugin: @Microsoft.com/DownloadManager,version=1.1 - C:\WINDOWS\ () FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\browser\searchplugins\default-search.xml FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}] - C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension\ FF Extension: Microsoft .NET Framework Assistant - C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension\ [] FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [ext@VideoPlayerV3beta993.net] - C:\Program Files\VideoPlayerV3\VideoPlayerV3beta993\ff FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [ext@MediaWatchV1home746.net] - C:\Program Files\MediaWatchV1\MediaWatchV1home746\ff C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome C:\Documents and Settings\Default User.WINDOWS\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Google\Chrome CMD: rd /s /q C:\AdwCleaner CMD: rd /s /q "C:\Documents and Settings\ja sam.ANONIM-E21ED28F\Pulpit\Stare dane programu Firefox" Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. 2. Druga sprawa, mówiłam: "problemy ze strukturą plików dysku (replika tych samych folderów w dokładnie tym samym miejscu)". Przykładowe rekordy z raportu FRST, taki duplikat jest nienormalny: 2014-05-05 18:53 - 2014-05-05 18:53 - 00000000 ____D () C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Menu Start\Programy\Logomocja-Imagine 2014-05-05 18:53 - 2014-05-05 18:53 - 00000000 ____D () C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Menu Start\Programy\Logomocja-Imagine 2014-05-05 18:52 - 2014-05-05 18:52 - 00000000 ____D () C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Menu Start\Programy\WinRAR 2014-05-05 18:52 - 2014-05-05 18:52 - 00000000 ____D () C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Menu Start\Programy\WinRAR Wykonaj sprawdzanie dysku pod kątem błędów. Start > Uruchom > cmd, wklep komendę chkdsk /f /r i ENTER, na pytanie o dezinstalację woluminu odpowiedz twierdząco z klawiatury i zresetuj system. Podczas restartu powinno się wykonać sprawdzanie dysku. Podaj jego statystyki, są one dostępne w Dzienniku zdarzeń w sekcji Aplikacja jako zdarzenie Winlogon numer 1001. Wyszukaj ten rekord, pobierz jego Szczegóły, skopiuj je i wklej do posta. . Odnośnik do komentarza
zagladacz Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 EDIT: Sorry... już trochę ruszył. Piszę z tableta. Ad. 2. Uruchomiłem CHKDSK. Przeszedł on do poziomu 4, lecz na nim się zawiesił i stoi już jakieś 5-8 minut z postępem 0 proc. Co zrobić? A kolejna sprawa, to nawet, jak mi się uda zrobić ten chkds, to to "Podaj jego statystyki, są one dostępne w Dzienniku zdarzeń w sekcji Aplikacja jako zdarzenie Winlogon numer 1001." jest dla mnie trochę niejasne. Gdzie jest ten dziennik zdarzeń. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Ad. 2. Uruchomiłem CHKDSK. Przeszedł on do poziomu 4, lecz na nim się zawiesił i stoi już jakieś 5-8 minut z postępem 0 proc. Co zrobić? To tylko kilka minut. Czekaj cierpliwie, skan może trwać nawet i godzinę lub więcej. A kolejna sprawa, to nawet, jak mi się uda zrobić ten chkds, to to "Podaj jego statystyki, są one dostępne w Dzienniku zdarzeń w sekcji Aplikacja jako zdarzenie Winlogon numer 1001." jest dla mnie trochę niejasne. Gdzie jest ten dziennik zdarzeń. Start > Uruchom > eventvwr.msc . Odnośnik do komentarza
zagladacz Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 To tylko kilka minut. Czekaj cierpliwie, skan może trwać nawet i godzinę lub więcej. Czyli zdążę zamówić pizzę z dostawą do domu i będzie jeszcze gorąca przed skończeniem skanowania? :-) Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Trudno tu obliczać "gorącą pizzą". Czas skanowania dysku zależy od wielu czynników i nie można ustalić ile to zajmie u Ciebie. Problem wystąpi jednak, jeśli skan się zatnie na tym zerze na kilka godzin. W takim przypadku trzeba będzie przerwać działania i kombinować z innej strony. . Odnośnik do komentarza
zagladacz Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Co mam zrobić? Po 6 godzinach skanowania skończył skanować i zamiast po podaniu komunikatu o końcu załadować system od nowa, to kazał mi wybrać ostatnią dobrą konfigurację, co zrobiłem. Przeszedł do głównej winietki i zamiast mi w pełni odpalić kompa, to przewinął do ponownego skanowania CHKDSK. Właśnie zaczął mi młócić na poziomie 4. EDIT: Po dziesięciu minutach młócenia zrobił mi 1 proc. powtórnego skanowania. Czy znowu mnie czeka kolejne 6 godz.? I co zrobić, żeby mi nie zaczął skanować po raz 3? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Po naprawach system odmówił uruchomienia i padła propozycja użycia Ostatniej poprawnej konfiguracji, więc nasuwa się iż był uszkodzony relatywny obszar. Skoro już rozpocząłeś drugą rundę chkdsk, to ją dokończ. Przy kolejnym starcie Windows, jeśli znów będzie próba skanowania dysku, jest przecież możliwość anulowania skanu klawiszem ESC. Jeśli problem z chkdsk będzie się powtarzał przy każdym starcie Windows, podam stosowne instrukcje jak usunąć zaplanowany skan. . Odnośnik do komentarza
zagladacz Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Pomocy, zostawiłem w nocy komp ze skanowanem na 4 poziomie na jakimś 77 proc., bo nie mogłem czekać aż mi dokończy skanować. Teraz się obudziłem i widzę, że znowu jest na 4 poziomie na 68 proc. Znaczy się, że robi kolejne, trzecie kółeczko. Jak się z tego wyrwać i to przerwać, bo to się już zaczyna robić - nomen omen - nocny koszmar. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Skoro przespałeś rozpoczęcie trzeciej rundy, to przerwij skan resetując komputer. I jak mówiłam: jeśli po raz kolejny chkdsk będzie chciał się wykonać, to zaraz na początku, gdy skanowanie ma się rozpocząć, jest propozycja anulowania przez ESC. A trwałym usunięciem pętli zajmę się potem, gdy już dostaniesz się do Windows i podasz statystyki z Dziennika. Tylko jedna uwaga: skan startował już trzy razy, więc będą aż trzy korespondujące nagrania w Dzienniku. Przeklej wszystkie do wglądu. . Odnośnik do komentarza
zagladacz Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Czyli, jak to jest laptop, to zresetować go na twardo, tj. wyjmując baterię? Bo mi nawet teraz na Esc nie reaguje. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Chodzi o trwardy reset. Jeśli skan jest w toku, nie ma możliwości użycia ESC. ESC jest możliwe tylko na samym początku zanim skan się zacznie, na ekranie skanu jest informacja o tym, jeśli nie zdążysz użyć ESC skan się rozpoczyna i nie można się już wycofać w ten sposób. . Odnośnik do komentarza
zagladacz Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Właśnie zrobiłem twardy reset, tj. wyłączyłem i włączyłem "z guzika" komp i cudem nie wpadłem na 4 kółeczko. Mam teraz niebieski ekran i komunikat, że: "Zaplanowano sprawdzenie dysku. Sprawdzenie dysku zostało anulowane. System windows zakończył sprawdzanie dysku." I co teraz? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Windows powinien się uruchomić, tzn. przejść z ekranu checkdiska do ładowania kolejnych ekranów. To się nie dzieje? Odnośnik do komentarza
zagladacz Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Nie, stoi i się nie rusza. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Ponownie zresetuj komputer. Odnośnik do komentarza
zagladacz Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 A jak mnie gadzina znowu zaprosi do kółeczka? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 zagladacz, przecież mówiłam: po to jest klawisz ESC użyty w tym momencie, gdy ekran "kółeczka" go pokaże na samym początku. Odnośnik do komentarza
zagladacz Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 OK, znowu wyskoczyłem z kolejnego okrążenia. Komunikat, jak poprzednio. Zwykły tryb awaryjny nie chce mi się załadować. Zaczynam się już coraz bardziej obawiaç najgorszego. Uff... Tym razem bez pętli i wszedłem wybierając opcję"Ostatnie dobre ustawienia." Jestem na pulpicie. Jak teraz zdjąć tą pętlę? Jak teraz anulować ten chkdsk, jak już jestem w normalnym Windowsie? Nie wiem, czy czegoś nie schrzaniłem. Dołączam ten Winlog. Typ zdarzenia: Informacje Źródło zdarzenia: Winlogon Kategoria zdarzenia: Brak Identyfikator zdarzenia: 1001 Data: 2014-05-24 Godzina: 05:47:31 Użytkownik: Brak Komputer: ANONIM-E21ED28F Opis: Sprawdzanie systemu plików na C: Typ systemu plików to NTFS. Zaplanowano sprawdzenie dysku. System Windows sprawdzi teraz dysk. Porzadkowanie niewielkich niespójnosci na dysku. Oczyszczanie 148 nieuzywanych wpisów w indeksie $SII pliku 0x9. Oczyszczanie 148 nieuzywanych wpisów w indeksie $SDH pliku 0x9. Porzadkowanie 148 nieuzywanych deskryptorów zabezpieczen. Trwa sprawdzanie dziennika Usn... Zakonczono sprawdzanie poprawnosci dziennika Usn. CHKDSK sprawdza dane pliku (poziom 4 z 5) Niepowodzenie odczytu; status: 0xc000009c; przesuniecie: 0x1284d5b000 przez 0x10000 bajtów. Niepowodzenie odczytu; status: 0xc000009c; przesuniecie: 0x1284d5f000 przez 0x1000 bajtów. System Windows zastapil uszkodzone klastry w pliku 40543 o nazwie \SYSTEM~1\_RESTO~2\RP164\A0025237.dll. Zakonczono sprawdzanie danych pliku. CHKDSK sprawdza wolne miejsce (etap 5 z 5) Zakonczono sprawdzanie wolnego miejsca na dysku. Dodawanie 1 uszkodzonych klastrów do pliku uszkodzonych klastrów. CHKDSK wykryl wolne miejsce oznaczone jako przydzielone w mapie bitowej woluminu. System Windows wprowadzil poprawki do systemu plików. 78148160 KB calkowitego miejsca na dysku. 26204940 KB w 46956 plikach. 15148 KB w 5115 indeksach. 4 KB w uszkodzonych sektorach. 218016 KB uzywanych przez system. 65536 KB zajetych przez plik dziennika. 51710052 KB dostepnych na dysku. 4096 bajtów w kazdej jednostce alokacji. 19537040 ogólem jednostek alokacji na dysku. 12927513 jednostek alokacji dostepnych na dysku. Informacje wewnetrzne: d0 05 01 00 72 cb 00 00 69 04 01 00 00 00 00 00 ....r...i....... c0 00 00 00 02 00 00 00 35 05 00 00 00 00 00 00 ........5....... 4a e2 dc 19 00 00 00 00 72 17 66 56 00 00 00 00 J.......r.fV.... 1c ee 33 26 00 00 00 00 32 f1 3b 4d 26 00 00 00 ..3&....2.;M&... f6 63 30 67 04 00 00 00 f6 c0 1b ac 2b 00 00 00 .c0g........+... 99 9e 36 00 00 00 00 00 80 38 07 00 6c b7 00 00 ..6......8..l... 00 00 00 00 00 30 6c 3f 06 00 00 00 fb 13 00 00 .....0l?........ System Windows zakonczyl sprawdzanie dysku. Zaczekaj na ponowne uruchomienie systemu. Sprawdzanie systemu plików na C: Typ systemu plików to NTFS. Zaplanowano sprawdzenie dysku. System Windows sprawdzi teraz dysk. Porzadkowanie niewielkich niespójnosci na dysku. Trwa sprawdzanie dziennika Usn... Zakonczono sprawdzanie poprawnosci dziennika Usn. CHKDSK sprawdza dane pliku (poziom 4 z 5) Zakonczono sprawdzanie danych pliku. CHKDSK sprawdza wolne miejsce (etap 5 z 5) Zakonczono sprawdzanie wolnego miejsca na dysku. 78148160 KB calkowitego miejsca na dysku. 26204884 KB w 46957 plikach. 15148 KB w 5115 indeksach. 4 KB w uszkodzonych sektorach. 218080 KB uzywanych przez system. 65536 KB zajetych przez plik dziennika. 51710044 KB dostepnych na dysku. 4096 bajtów w kazdej jednostce alokacji. 19537040 ogólem jednostek alokacji na dysku. 12927511 jednostek alokacji dostepnych na dysku. Informacje wewnetrzne: d0 05 01 00 73 cb 00 00 6a 04 01 00 00 00 00 00 ....s...j....... c0 00 00 00 02 00 00 00 a1 04 00 00 00 00 00 00 ................ e2 58 d3 19 00 00 00 00 ce b0 c0 56 00 00 00 00 .X.........V.... 48 e6 dc 21 00 00 00 00 aa f7 ae 47 26 00 00 00 H..!.......G&... 00 1d 87 66 04 00 00 00 56 ac d8 9e 2b 00 00 00 ...f....V...+... 99 9e 36 00 00 00 00 00 80 38 07 00 6d b7 00 00 ..6......8..m... 00 00 00 00 00 50 6b 3f 06 00 00 00 fb 13 00 00 .....Pk?........ System Windows zakonczyl sprawdzanie dysku. Zaczekaj na ponowne uruchomienie systemu. P.S. Dzisiaj już nie dam rady naprawiać tego wszystkiego, bo do jutra późnego popołudnia nie będzie mnie przy kompie. winlog.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się