Skocz do zawartości

Nie można uruchomić usługi Centrum zabezpieczeń systemu Windows


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Mam laptopa z Windowsem 7 wersja 64 bity; od tygodnia zmagam się z problemem opisanym dokładnie jak w temacie; w usługach nie mogę uruchomić Centrum, gdyż wyświetla się informacja o błędzie 1075: usługa zależności nie istnieje lub została oznaczona do usunięcia; w zakładce "zależności" wyświetla się info: "Win32: określona usługa nie istnieje jako usługa zainstalowana"; skorzystałem już z porady jakiej Picasso udzieliła przy podobnym poście i nadpisałem rejestr i po restarcie ikona flagi była biała, ale po kilku godzinach znowu pojawił się komunikat, by włączyć usługę Centrum zabezpieczeń; jest tak za każdym razem; po jakimś czasie od włączenia laptopa przy ikonie flagi wyskakuje krzyżyk;

zatem, proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu, z góry dziękuję;

 

załączam logi

Extras.Txt

OTL.Txt

Addition.txt

FRST.txt

GMER.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows. Oznak infekcji tu nie widzę (tylko drobne odpadki adware). Usterka zasadnicza: usługa Centrum nie działa gdyż jest problem z nadrzędną zależnością, czyli usługą Instrumentacji Windows:

 

System errors:

=============

Error: (05/20/2014 11:43:01 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7003) (User: )

Description: Usługa Centrum zabezpieczeń zależy od następującej usługi: winmgmt. Ta usługa może nie być zainstalowana.

 

==================== Restore Points =========================

 

Could not list Restore Points. Check "winmgmt" service or repair WMI.

 

==================== Faulty Device Manager Devices =============

 

Could not list Devices. Check "winmgmt" service or repair WMI.

 

Odbudowa usługi Winmgmt oraz inne kosmetyczne działania:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Windows Registry Editor Version 5.00
 
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Winmgmt]
"DisplayName"="@%Systemroot%\\system32\\wbem\\wmisvc.dll,-205"
"ImagePath"=hex(2):25,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,72,00,6f,00,6f,00,\
74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,73,\
00,76,00,63,00,68,00,6f,00,73,00,74,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,20,00,2d,00,\
6b,00,20,00,6e,00,65,00,74,00,73,00,76,00,63,00,73,00,00,00
"Description"="@%Systemroot%\\system32\\wbem\\wmisvc.dll,-204"
"ObjectName"="localSystem"
"ErrorControl"=dword:00000000
"Start"=dword:00000002
"Type"=dword:00000020
"DependOnService"=hex(7):52,00,50,00,43,00,53,00,53,00,00,00,00,00
"ServiceSidType"=dword:00000001
"FailureActions"=hex:80,51,01,00,00,00,00,00,00,00,00,00,03,00,00,00,14,00,00,\
00,01,00,00,00,c0,d4,01,00,01,00,00,00,e0,93,04,00,00,00,00,00,00,00,00,00
 
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Winmgmt\Parameters]
"ServiceDllUnloadOnStop"=dword:00000001
"ServiceDll"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,\
00,74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,\
77,00,62,00,65,00,6d,00,5c,00,57,00,4d,00,49,00,73,00,76,00,63,00,2e,00,64,\
00,6c,00,6c,00,00,00
"ServiceMain"="ServiceMain"
 
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search]
 
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2]
 
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\ClickMeIn Packages]
 
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search]
 
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Google]
 
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}"
 
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
 
[-HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
 
[-HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]

 

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG

 

Plik umieść na Pulpicie, w żadnym innym miejscu, w przeciwnym wypadku zadanie importu w punkcie 2 się nie wykona.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CMD: reg import C:\Users\Marta\Desktop\FIX.REG

Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File

Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File

Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File

FF HKCU\...\Firefox\Extensions: [lyrmix@lyrmix.net] - C:\Program Files (x86)\Lyrmix\FF\

Task: {0B64978D-84CB-4C15-8E43-87DB34E1ABEC} - \EPUpdater No Task File

Task: {1D57EB5A-4FBB-447B-9037-7D0160D5F351} - \QtraxPlayer No Task File

Task: {2331DC5C-A070-4C7D-AFBE-F1E9E5291E04} - \Desk 365 RunAsStdUser No Task File

Task: {32718A4F-389B-4AF0-B807-2B6B21CE95F8} - System32\Tasks\{F057A26E-E2C9-44F2-AE3E-AE83E782032B} => C:\Program Files (x86)\GOG.com\heroes.of.might.and.magic.iv_pcworld_downloader_1267_gry.exe

Task: {9551F6FB-4F2B-4224-9D28-D072893340B2} - System32\Tasks\Game_Booster_AutoUpdate => C:\Program Files (x86)\gamebooster3\tu\Game Booster 3\AutoUpdate.exe

Task: {9BD70429-D970-44A3-8DF7-BD7995E1EBCF} - \RunAsStdUser No Task File

Task: {9CDD8469-CF79-4982-AC39-16096E271FD8} - \DealPly No Task File

Task: {FB37E866-E100-4C3D-B1DA-272FA84244A5} - \DSite No Task File

C:\Users\Marta\AppData\Local\Google

C:\Users\Marta\AppData\Roaming\0C1I1L1R1J0M1P0I1G

C:\Users\Marta\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\profiles\extensions

C:\Users\Marta\Downloads\Malwarebytes-AntiMalware(13117).exe

C:\windows\SysWOW64\sho*.tmp

U3 BcmSqlStartupSvc;

U2 CLKMSVC10_3A60B698;

U2 CLKMSVC10_C3B3B687;

U2 DriverService;

U2 IAStorDataMgrSvc;

U2 iATAgentService;

U2 idealife Update Service;

U3 IGRS;

U2 IviRegMgr;

U2 nvUpdatusService;

U2 Oasis2Service;

U2 PCCarerService;

U2 ReadyComm.DirectRouter;

U2 RichVideo;

U2 RtLedService;

U2 SeaPort;

U2 SoftwareService;

U3 SQLWriter;

Reboot:

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Wyczyść jeszcze Firefox ze śmieci:

  • menu Historia > Wyczyść historię przeglądania
  • menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
4. Zrób nowe logi: FRST z opcji Scan (zaznacz ponownie pole Addition, by ten log powstał) + Farbar Service Scanner. Dołącz też plik fixlog.txt.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Usługa Winmgmt została pomyślnie odtworzona i WMI działa już poprawnie, w związku z tym i Centrum powinno. Tak więc czy są jeszcze jakieś problemy? Na koniec:

 

1. Firefox nie został wyczyszczony zgodnie ze wskazówkami.

 

2. Uruchom TFC - Temp Cleaner, a po tym DelFix. FIX.REG z Pulpitu i resztę dokasuj już ręcznie.

 

3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...