MarekL Opublikowano 19 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Witam, Posiadam Windows 8.1 pro x64. Pojawił się u mnie między innymi problem z odinstalowaniem programów przez funkcję Windows “usuń program” – komunikat - "System Windows nie może uzyskać dostępu do określonego urządzenia, ścieżki lub pliku. Możesz nie mieć odpowiednich uprawnień dostępu do elementu." Podobne komunikaty pojawiają się podczas próby instalacji większości aplikacji. Ponadto występuje problem w sytuacji gdy jedna aplikacja próbuje uruchomić kolejną - wtedy pojawia się podobny komunikat lub nic się nie dzieje. np.: z tego co zrozumiałem po uruchomieniu OTL i zakończeniu skanowania powinien się automatycznie otworzyć raport w notatniku, co nie nastąpiło (oczywiście sam raport powstał i po kliknięciu otwiera się). Dodam, że ten problem występuje na wszystkich kontach :Użytkownika i Administratora. Jeśli ktoś miał by jakieś sugestie dotyczące rozwiązania problemy był bym bardzo wdzięczny. W załączeniu przesyłam raport z OTL i FRST OTL.Txt Extras.Txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
zbycho Opublikowano 20 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 http://support.microsoft.com/kb/2623670/pl#method11 Odnośnik do komentarza
MarekL Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 http://support.microsoft.com/kb/2623670/pl#method11 Metody rozwiązania problemu na tej stronie Microsoftu próbowałem już zastosować, ale nie przyniosło to rezultatów. Gdzieś wyczytałem, że być może są uszkodzone/zmienione rejestry z uprawnieniami dla kont administratora, ale nie mam pojęcia jak to zweryfikować. Jedynej czynności jakiej nie udało mi się wykonać jest uruchomienie w trybie awaryjnym. Wg instrukcji microsoft podczas restartu komputera należy nacisnąć F8, ale kilka prób nie przyniosło rezultatu (w pewnym momencie pojawia się czarny ekran z migającym kursorem, a po chwili windows ładuje się normalnie). Odnośnik do komentarza
zbycho Opublikowano 20 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 "Nazwa modułu powodującego błąd: ntdll.dll Spróbuj szukać pod tym kątem http://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_8-hardware/windows-8-ntdlldll-i-coreldrwexe-dell-d630/ee0cb107-c241-42c7-b0e3-ac4238ffaa59 Odnośnik do komentarza
MarekL Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 "Nazwa modułu powodującego błąd: ntdll.dll Spróbuj szukać pod tym kątem http://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_8-hardware/windows-8-ntdlldll-i-coreldrwexe-dell-d630/ee0cb107-c241-42c7-b0e3-ac4238ffaa59 U mnie komunikaty nie wskazują modułów powodujących błąd po prostu jest "brak uprawnień - odmowa dostępu" Windows też nie może się zaktualizować A po uruchomienie wiersza poleceń jako administrator i wpisaniu: sfc /scannow również pojawia się "Odmowa dostępu" Odnośnik do komentarza
zbycho Opublikowano 20 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Error - 2014-04-15 16:53:55 | Computer Name = PC | Source = Application Error | ID = 1000 Description = Nazwa aplikacji powodującej błąd: Explorer.EXE, wersja: 6.3.9600.16441, sygnatura czasowa: 0x5265dec8 Nazwa modułu powodującego błąd: ntdll.dll, wersja: 6.3.9600.16502, sygnatura czasowa: 0x52c359e8 Kod wyjątku: 0xc0000374 Przesunięcie błędu: 0x00000000000f387c Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x78c Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01cf58ca982de66a Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\WINDOWS\Explorer.EXE Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll To fragment twojego Extrasa To wskazuje na problem z systemem Odnośnik do komentarza
MarekL Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Przepraszam, absolutnie masz rację. (myślałem o komunikacie we wyskakującym oknie z błędem). Zgodnie z opisem zawartym w podanym linku, uruchomiłem wiersz poleceń i wpisałem "sfc /SCANFILE=d:\windows\system32\ntdll.dll" potem "sfc /scannow" ale w obu przypadkach otrzymałem komunikat "Odmowa dostępu". Czy można użyć jakiegoś narzędzia do naprawy uruchamiając je np. z płyty przed załadowaniem systemu? ewentualnie jakieś inne sugestie? Odnośnik do komentarza
zbycho Opublikowano 21 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 1.wejść w tryb awaryjny (http://www.download.net.pl/3-sposoby-na-uruchomienie-windowsa-8-81-w-trybie-awaryjnym/n/2832/ ) i spróbować jeszcze raz lub skorzystać z funkcji punkt przywracania 2.Z płyty instalacyjnej,tam powinno być narzędze naprawy systemu ale nie sprawdzałem to i gwarancji nie daję Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się