Andziorka Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Hej! Podsyłam logi gdyż mam problem z siecią i pocztą. Ostatnio o2 zablokowało mi konto, gdyż podobno wysyła spam... najlepsze jest to, że akurat przez weekend byłam odcięta od poczty. Kazali mi sprawdzić kompa pod kątem wirusów. Ponadto mam problem z siecią, o którym napisałam w dziale Sieci. Z góry dziękuję za pomoc i poświęcony czas. OTL.Txt Extras.Txt Addition.txt FRST.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Ten temat w dziale Sieci zgłosiłaś do usunięcia, więc nie wiem co w nim było i w jaki sposób problem rozwiązano. W raportach nie notuję oznak infekcji w rozumieniu spamogennym, ale jest tu adware. Akcja: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: () C:\Program Files (x86)\webget\updatewebget.exe () C:\Program Files (x86)\webget\bin\utilwebget.exe () C:\Program Files (x86)\webget\bin\webget.PurBrowse64.exe () C:\Program Files (x86)\webget\bin\webget.BrowserAdapter.exe R2 Update webget; C:\Program Files (x86)\webget\updatewebget.exe [317720 2014-05-13] () R2 Util webget; C:\Program Files (x86)\webget\bin\utilwebget.exe [317720 2014-05-13] () R1 {9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gw64; C:\Windows\System32\drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gw64.sys [61112 2014-05-12] (StdLib) BHO-x32: webget - {dc264a72-fa75-4948-b881-ea8eff8e5dd2} - C:\Program Files (x86)\webget\webgetbho.dll (webget) Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File C:\Program Files\PCDApp C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy C:\ProgramData\Spybot - Search & Destroy C:\Windows\System32\drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}Gw64.sys Reboot: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj adware webget. 3. Wyczyść Firefox: menu Historia > Wyczyść historię przeglądania menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone, ale używane rozszerzenia będą do reinstalacji. 4. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 5. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
Andziorka Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Hej, dzięki wielkie za odpowiedź! Poprzedni temat tyczył rozłączania sieci bezprzewodowej, aczkolwiek poprosiłam o usunięcie gdyż to chyba problem sprzętowy. No i ostatnio coś się w tej kwestii poprawiło.W załączniki logi, czekam na dalsze instrukcje. AdwCleanerS0.txt Fixlog.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Dziadostwo webget pomyślnie usunięte, toteż możemy kończyć: 1. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 2. Przez SHIFT+DEL (omija Kosz) skasuj: C:\Users\Ann\Desktop\komppp (używane narzędzia stamtąd) C:\Users\Ann\Desktop\Stare dane programu Firefox C:\Windows\SysWOW64\sqlite3.dll Popraw narzędziem DelFix. 3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. To tyle. . Odnośnik do komentarza
Andziorka Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Dzięki za pomoc, wszystko wykonane! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi