TST Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Prośba o profilaktyczne sprawdzenie logów. Na komputerze występował problem z logowaniem. Pojawiał się komunikat "Logowanie usługi Usługa profilów użytkownika nie powiodło się. Nie można załadować profilu użytkownika." Problem został rozwiązany zgodnie z opisem ze strony : http://support.microsoft.com/kb/947215/pl Chciałbym potwierdzić, że problem był tylko z błędnym zapisem profilu a nie był spowodowany przez jakieś śmieci na kompie. FRST Addition Shortcut OTL Extras GMER Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Temat pod dostosowanym do problematyki tytułem przesuwam do działu Windows. Opisywany problem zwykle ma przyczyny inne niż "śmieci na kompie" np. błędy dysku, utrata uprawnień, możliwe defekty po stronie antywirusa. Błąd ów występował w Dzienniku zdarzeń w formie: Application errors: ================== Error: (05/16/2014 06:33:22 PM) (Source: Microsoft-Windows-User Profiles Service) (EventID: 1505) (User: KASIA-Komputer) Description: System Windows nie może załadować profilu użytkownika, ale wykonał logowanie przy użyciu domyślnego profilu systemowego. SZCZEGÓŁY - Odmowa dostępu. PS. Są tu owszem śmieci do czyszczenia (odpadki starej infekcji "policyjnej" i wpisy puste), ale one nie mają żadnego związku ze zdarzeniem. Pod tym kątem: 1. Odinstaluj zbędniki: AVG Security Toolbar, Bing Bar. Po tym uruchom TFC - Temp Cleaner. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: SearchScopes: HKCU - DefaultScope {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = http://isearch.avg.com/search?cid={192BEDA6-1E23-4DBB-82D2-7DB2FBDE3F2D}&mid=029c4d69651a47d0b5d3d16d5b73d621-8f95795fd2cf7e8667cb7c4671062feeed25bfaf&lang=pl&ds=AVG&pr=fr&d=2012-11-20 12:50:13&v=15.3.0.11&pid=avg&sg=0&sap=dsp&q={searchTerms} SearchScopes: HKCU - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = http://isearch.avg.com/search?cid={192BEDA6-1E23-4DBB-82D2-7DB2FBDE3F2D}&mid=029c4d69651a47d0b5d3d16d5b73d621-8f95795fd2cf7e8667cb7c4671062feeed25bfaf&lang=pl&ds=AVG&pr=fr&d=2012-11-20 12:50:13&v=15.3.0.11&pid=avg&sg=0&sap=dsp&q={searchTerms} BHO: No Name - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - No File BHO: No Name - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - No File Toolbar: HKLM - No Name - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - No File Toolbar: HKCU - No Name - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No File Toolbar: HKCU - No Name - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} - No File Handler: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - No File S3 EagleNT; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleNT.sys [X] C:\ProgramData\dsgsdgdsgdsgw.pad C:\ProgramData\lsass.exe RemoveDirectory: C:\Users\TEMP Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się