Skocz do zawartości

"Logowanie usługi Usługa profilów użytkownika nie powiodło się"


TST

Rekomendowane odpowiedzi

Prośba o profilaktyczne sprawdzenie logów.

 

Na komputerze występował problem z logowaniem. Pojawiał się komunikat "Logowanie usługi Usługa profilów użytkownika nie powiodło się. Nie można załadować profilu użytkownika." Problem został rozwiązany zgodnie z opisem ze strony : http://support.microsoft.com/kb/947215/pl

 

Chciałbym potwierdzić, że problem był tylko z błędnym zapisem profilu a nie był spowodowany przez jakieś śmieci na kompie.

 

FRST

Addition

Shortcut

 

OTL

Extras

 

GMER

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat pod dostosowanym do problematyki tytułem przesuwam do działu Windows. Opisywany problem zwykle ma przyczyny inne niż "śmieci na kompie" np. błędy dysku, utrata uprawnień, możliwe defekty po stronie antywirusa. Błąd ów występował w Dzienniku zdarzeń w formie:

 

Application errors:

==================

Error: (05/16/2014 06:33:22 PM) (Source: Microsoft-Windows-User Profiles Service) (EventID: 1505) (User: KASIA-Komputer)

Description: System Windows nie może załadować profilu użytkownika, ale wykonał logowanie przy użyciu domyślnego profilu systemowego.

 

SZCZEGÓŁY - Odmowa dostępu.

 

 

PS. Są tu owszem śmieci do czyszczenia (odpadki starej infekcji "policyjnej" i wpisy puste), ale one nie mają żadnego związku ze zdarzeniem. Pod tym kątem:

 

1. Odinstaluj zbędniki: AVG Security Toolbar, Bing Bar. Po tym uruchom TFC - Temp Cleaner.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

SearchScopes: HKCU - DefaultScope {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = http://isearch.avg.com/search?cid={192BEDA6-1E23-4DBB-82D2-7DB2FBDE3F2D}&mid=029c4d69651a47d0b5d3d16d5b73d621-8f95795fd2cf7e8667cb7c4671062feeed25bfaf&lang=pl&ds=AVG&pr=fr&d=2012-11-20 12:50:13&v=15.3.0.11&pid=avg&sg=0&sap=dsp&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = http://isearch.avg.com/search?cid={192BEDA6-1E23-4DBB-82D2-7DB2FBDE3F2D}&mid=029c4d69651a47d0b5d3d16d5b73d621-8f95795fd2cf7e8667cb7c4671062feeed25bfaf&lang=pl&ds=AVG&pr=fr&d=2012-11-20 12:50:13&v=15.3.0.11&pid=avg&sg=0&sap=dsp&q={searchTerms}
BHO: No Name - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - No File
BHO: No Name - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {A057A204-BACC-4D26-9990-79A187E2698E} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} - No File
Handler: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - No File
S3 EagleNT; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleNT.sys [X]
C:\ProgramData\dsgsdgdsgdsgw.pad
C:\ProgramData\lsass.exe
RemoveDirectory: C:\Users\TEMP
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...