Olo66 Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Witam, Trafił do mnie komputer znajomej z diagnozą: nie łączy się z internetem. Niestety nie znam dokładnej historii co sie na nim wydarzyło. Wszystkie próby połączenia z siecią kończą się fiaskiem. Wykrywana jest warstwa fizyczna: LAN widzi że jest podłączony do sieci z prędkością 100Mb/s, za pomocą WiFi można zobaczyć nazwy dostępnych sieci, podłączony modem GSM łączy się z operatorem. Niestety w żadnym z tych wypadków nie następuje nawiązanie łączności TCP/IP, czego skutkiem jest brak łączności z Internetem i w ogóle z siecią. Początkowo nie można było odczytać zawartości Pendrive, gdyż w momencie próby podłączenia system zgłaszał że nie ma praw do instalacji driverów. Po przeskanowaniu za pomocą Malwarebytes wróciła możliwość podłączania urządzeń USB Proszę o pomoc. Shortcut.txt Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Zobacz czy masz dobrze ustawiony protokół TCP/IP v4. Przykład: DNS który masz ustawiony jest z Aero2: O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{0685FAAC-77F5-4704-99C3-86DE5E5152C2}: NameServer = 193.41.112.18 193.41.112.14O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{B6B39464-16D6-45A8-9202-517C3BCC2AFF}: NameServer = 193.41.112.14 193.41.112.18 Wykonaj jeszcze reset Winsock. Uruchom Wiersz poleceń jako Administrator i wpisz: netsh winsock reset i klik enter. Odnośnik do komentarza
piotreek Opublikowano 17 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 TCP/IP wszystko na dynamic. Pytanie czy idzie ping na ping 212.77.100.101 Jeśli idzie a nie idzie na ping wp.pl to masz problem z DNS-em. Cos mi gdzieś mówi że DNS-y Areo2 są dostępne tylko dla połączeń z Areo2. Odnośnik do komentarza
Olo66 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 WItam, Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Nie odzywałem się bo trzy dni byłem po za domem. Instrukcja netsh winsock reset wykonana komputer proponuje restart. Po restarcie nic się nie zmienia. Karta nie dostaje automatycznie adresu IP (aktualnie jestem podpięty do sieci LAN kablem). Sieć jest skonfigurowana tak bym otrzymywał konfigurację TCP/IP automatycznie inne komputeru w miejscu uszkodzonego działaja bez problemu. Pingi nie działają. W załącznikach wynik próby pingowania i ipconfig /renew Odnośnik do komentarza
piotreek Opublikowano 20 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Jakie masz zainstalowane/go Antywirusa/Firewalla?? Widziałem takie cuda jak HIPS od Mcaffe zgłupiał. Zobacz czy jak uruchomisz w trybie awaryjnym z obsługą sieci czy masz sieć czy jest to samo. Odnośnik do komentarza
Olo66 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Aktualnie nie mam żadnego programu antywirusowego, był Avast. Windows defender jest nieaktualny. Wyłączenie zapory systemu Windows także niczego nie zmienia. W trybie awaryjnym z obsługą sieci także nic się nie zmienia. Brak połączenia, a ikonka sieci wyświetla się z żółtym wykrzyknikiem. Serwer DHCP nie odnotowuje żadnego zapytania z tego komputera. Odnośnik do komentarza
Olo66 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Czy naprawdę nikt nie jest w stanie mi pomóc? Odnośnik do komentarza
piotreek Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Trzeba czekać. @Picasso podobno ma jakieś problemy natury osobistej i nie jest obecna zbyt często na forum. Jak ci się spieszy to zawsze jest opcja format+zgranie danych przed. Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Wykonaj reset protokołu TCP/IP tym narzędziem Fix it 50199 . Uruchom Wiersz poleceń jako Admin i wklep po kolei ( po każdym enter ): netsh interface ip delete arpcache - czyszczenie ARP ipconfig /flushdns - czyszczenie DNS sfc /scannow - skan poprawności plików Występuje taki błąd: Error: (05/16/2014 00:59:18 PM) (Source: WcesComm) (EventID: 7) (User: )Description: Nawiązanie połączenia z urządzeniem z systemem Windows Mobile nie powiodło się z powodu błędu Fatal (0x80004005) (patrz dane dotyczące kodu błędu).Error: (05/16/2014 00:59:13 PM) (Source: WcesComm) (EventID: 7) (User: )Description: Nawiązanie połączenia z urządzeniem z systemem Windows Mobile nie powiodło się z powodu błędu Fatal (0x80004005) (patrz dane dotyczące kodu błędu).Error: (05/16/2014 00:59:07 PM) (Source: WcesComm) (EventID: 7) (User: )Description: Nawiązanie połączenia z urządzeniem z systemem Windows Mobile nie powiodło się z powodu błędu Fatal (0x80004005) (patrz dane dotyczące kodu błędu). Zobacz ten artykuł: KLAK i przetłumaczony: KLAK Poprzez Panel sterowania -> Programy i funkcje - odinstaluj: VideoPerformer Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. Uruchom TFC - Temp Cleaner. Naciśnij Start i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych. Napisz jak po tym wygląda sytuacja i załącz nowe logi z FRST i Addition oraz OTL i Extras i AdwCleaner. Odnośnik do komentarza
Olo66 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Witam, Niestety nie mogłem dłużej czekać i juz jakiś czas temu przeinstalowałem system i wszystko wróciło do normy. Przepraszam że wcześniej o tym nie napisałem. Proszę zamknąć temat. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się