maciek1921 Opublikowano 12 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Witam, dziś na moim laptopie pojawił się problem z kafelkami, mianowicie po kliknięciu np. w kafelkę poczta, sklep itp pokazuje się ekran ładowania aplikacji i po chwili wraca do pulpitu... Nie potrafię sobie w żaden sposób z tym poradzić dlatego proszę o pomoc za którą dziękuję z góry:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rzast Opublikowano 19 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Próbowałeś czyścić pamięć podręczną? w menu kafelkowym wysuń CharmBar (ten po prawej), kliknij ustawienia, potem Kafelki i Wyczyść informacje osobiste z kafelków. Masz może aktualizację Update 1 ? Odnośnik do komentarza
maciek1921 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Wyczyściłem niestety bez poprawy. Mam 8.1 z wszystkimi aktualnymi aktualizacjami... Denerwujący jest ten problem strasznie. Odnośnik do komentarza
zbycho Opublikowano 20 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Miałem podobny przypadek.Okazało się ze przyczyną był Privatefirewall.Zwyczajnie niektóre programy blokował.Kiedy byłem na pulpicie, to przy uruchomieniu jakiegoś programu wyświetlał powiadomienie i czekal na podjęcie decyzji przez określony czas.Jeśli jej nie było?Blokował. Na kafelkach to powiadomienie było niewidoczne i firewall blokował. Odinstalowałem i problem zniknął. Odnośnik do komentarza
maciek1921 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Dzięki za kolejne porady niestety nie mam żadnego oprogramowania typu PrivateFirewall także odpada... Odnośnik do komentarza
zbycho Opublikowano 20 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 http://computer-expert-wien.at/pl/problem-z-kafelkami-w-windows-8.html Odnośnik do komentarza
maciek1921 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Wyżej wymieniony sposób nie zadziałał pokazał się jakiś komunikat że nie można wykonać... Mało tego przestały działać kolejne programy jak np. skanowanie. Odnośnik do komentarza
zbycho Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Wyżej wymieniony sposób nie zadziałał pokazał się jakiś komunikat że nie można wykonać Konkrety.Tu nikt nie czyta w myślach Odnośnik do komentarza
maciek1921 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Microsoft Windows [Version 6.3.9600] (c) 2013 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. C:\WINDOWS\system32>sfc /scannow Beginning system scan. This process will take some time. Beginning verification phase of system scan. Verification 100% complete. Windows Resource Protection did not find any integrity violations. C:\WINDOWS\system32>dism /online /cleanup-image /restorehealth Deployment Image Servicing and Management tool Version: 6.3.9600.17031 Image Version: 6.3.9600.17031 [==========================100.0%==========================] Error: 0x800f0906 The source files could not be downloaded. Use the "source" option to specify the location of the files that are required t o restore the feature. For more information on specifying a source location, see http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=243077. The DISM log file can be found at C:\WINDOWS\Logs\DISM\dism.log C:\WINDOWS\system32>dir Odnośnik do komentarza
zbycho Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 W tym wypadku pliki systemowe są ok. Powiem tak,przyczyn które wywołuja ten bład jest bez liku.To wina niedopracowanego MODERN UI. Przeczytaj to http://dreamiteam.pl/blog/2013/01/1661/ i to http://pcmob.pl/windows-store-nie-dziala/ A najlepiej zainstaluj sobie http://www.classicshell.net/ i bedziesz miał świety spokój z kaflami. Odnośnik do komentarza
maciek1921 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Próbowałem obu sposobów i nic... kafelki dalej nie działają. Na 20 kafelek działają 2... Odnośnik do komentarza
zbycho Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 To pozostaje spróbować użyć czystego rozruchu by sprawdzić czy to jakiś program tego nie blokuje http://support.microsoft.com/kb/929135/pl Wtedy masz dwa wyjscia,jeśli nadal sa problemy to znaczy ze wina systemu ( Reinstalacja lub cofnięcie do wcześniejszego,znacznie,punktu przywracania) lub jesli kafle działają,to wina któregoś z zainstalowanych programów.Wtedy trzeba je odinstalować i kolejno instalować,sprawdzajac kafle. Ale zanim to zrobisz,spróbuj odinstalować niedziałające kafle i ponownie je instalować. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się