ktuiods Opublikowano 2 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Witam Postaram się dokładnie opisać co jest na rzeczy i co do tej pory zrobiłem. Podczas próby zmiany trybu ochrony w ESET Smart Security 5 ze stałego (z regułami wyjątków) na interaktywny doszło do zawieszenia się ESETa - dało się go tylko wyłączyć. Przez chwilę wszystko normalnie działało, lecz następnie zawiesił się program GameRanger - wyłączyłem go po zawieszeniu i już na amen, ponieważ przy próbie uruchomienia miał problem z połączeniem z internetem (a internet działał normalnie). Minęła chwila i zawiesił się cały komputer - ikony na pulpicie, ikonki z traya nie działały. Nic się nie dało zrobić oprócz ruszania kursorem myszki i włączenia menedźera zadań, w którym to wyłączenie, i ponowne włączenie exlorer.exe nic nie zmieniło. Po restarcie komputera system działał z jakieś 20 sek normalnie po czym się zawieszał (praktycznie tuż po załadowaniu się ESETa) raz za razem bez możliwości pracy w trybie normalnym. Wszedłem w tryb awaryjny i przywróciłem system do stanu sprzed wystąpienia problemu. Dało się włączyć komputer w trybie normalnym. Niestety pośpieszyłem się i usunąłem ESETa przez Panel sterowania-> Dodaj lub usuń programy. Oczywiście nie skasował się w całości, więc częściowo jeszcze działał - proces egui.exe startował razem z systemem, po czym po pewnym czasie (z 1 min) wyrzucał błąd "Error communicating with kennel". Ostatecznie, by go usunąć, posłużyłem się poradami stąd:http://kb.eset.com/esetkb/index?page=content&id=SOLN2289&cat=EAV&actp=LIST . Sądzę, że mimo wszystko coś tam jeszcze po nim zostało, bo moje oko laika dostrzegło błędy związane z ESETem w logu Extras. Niedawno (z klika dni temu) zainstalowałem program Hamachi LogMeIn 2.2.0.188, (dla mnie to podejrzane, ale mogę się mylić) który działał w procesach jako proces systemowy. W czasie gdy system zaczął się wieszać (sytacja opisana wyżej) próbowałem go usunąć. Nie dało się dziada w trybie awaryjnym ruszyć, gdyż była odmowa dostępu. Po powrocie do trybu normalnego skasowałem go, ale jakieś śmieci po nim pewnie zostały. Dodatkowo Firefox strzelił focha, nie włącza się,nawet komunikatu błędu nie pokazuje, słychać tylko krótki dźwięk blędu. Opisałem to wyczerpująco mając nadzieję, że pomoże to w rozwiązaniu problemu. Obecnie nic się nie zawiesza ( tylko raz przy skanowaniu GMERem), ale obawiam się, że moja radość byłaby przedwczesna i w każdej chwili wszystko się może posypać jak Londyn 1940r. Dlatego chciałbym poprosić o sprawdznie logów/pomoc jak naprawić błędy w systemie i usunąć śmieci, i wirusy. Karta graficzna: NVIDIA GeForce GT 220Procesor: AMD Athlon 64 Processor 3500+, MMX, 3DNow, ~2.2Ghz DirectX: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)System Operacyjny: Microsoft Windows XP Professional (5.1 kompilacja 2600) Service Pack 3Typ systemu: komputer z procesorem x86Pamięć RAM: 1536MBPłyta główna: MSI MS-7260 PS Nie mogę dodać załącznika GMER (wysyłanie zakończone niepowodzeniem; swoją drogą skanował z 5 godzin, a taki krótki wyszedł), więc wklejam go tak. http://wklej.org/id/1350294/ - GMERPozdrawiam Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Jest trochę śmieci. Otwórz notatnik i wklej: IFEO\bitguard.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\bprotect.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\bpsvc.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\browserdefender.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\browserprotect.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\browsersafeguard.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\dprotectsvc.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\jumpflip: [Debugger] tasklist.exeIFEO\protectedsearch.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\searchinstaller.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\searchprotection.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\searchprotector.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\searchsettings.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\searchsettings64.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\snapdo.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\stinst32.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\stinst64.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\umbrella.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\utiljumpflip.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\volaro: [Debugger] tasklist.exeIFEO\vonteera: [Debugger] tasklist.exeIFEO\websteroids.exe: [Debugger] tasklist.exeIFEO\websteroidsservice.exe: [Debugger] tasklist.exeSearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing.SearchScopes: HKLM - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2498} URL = http://www.default-search.net/search?sid=498&aid=109&itype=n&ver=12386&tm=332&src=ds&p={searchTerms}SearchScopes: HKCU - {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2498} URL = http://www.default-search.net/search?sid=498&aid=109&itype=n&ver=12386&tm=332&src=ds&p={searchTerms}S2 Update WiseEnhance; "C:\Program Files\WiseEnhance\updateWiseEnhance.exe" [X]S3 hamachi; system32\DRIVERS\hamachi.sys [X]S3 MBAMProtector; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\mbam.sys [X]U3 kgriikod; \??\C:\DOCUME~1\Przemek\USTAWI~1\Temp\kgriikod.sys [X]R1 {2c976a7f-dbdc-4756-870f-f6d183fe7a7e}Gt; C:\WINDOWS\System32\drivers\{2c976a7f-dbdc-4756-870f-f6d183fe7a7e}Gt.sys [55232 2014-04-24] (StdLib)C:\WINDOWS\system32\roboot.exeC:\Documents and Settings\Przemek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\nsz5D7.tmpC:\Documents and Settings\Przemek\Dane aplikacji\systweakC:\WINDOWS\system32\Drivers\{2c976a7f-dbdc-4756-870f-f6d183fe7a7e}Gt.sysC:\Documents and Settings\Przemek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\LogMeInC:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\LogMeInC:\Program Files\SiteFinderC:\Program Files\WiseEnhanceReboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie Fixlog. Firefox reset wtyczek: kliknij pomarańczowy napis "Firefox"-->"Pomoc"-->"Informacje dla pomocy technicznej'-->"Resetuj program Firefox" ( dotyczy FF do wersji 28 ) " Zrzynam od Picasso" - Wyczyść Google Chrome: Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy default-search i inne niedomyślne śmieci (o ile będą). Ustawienia > karta Historia > wyczyść Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. Uruchom TFC - Temp Cleaner. Użyj deinstalatora ESET raz jeszcze w trybie awaryjnym. Usuń ręcznie następujący folder: C:\Documents and Settings\Przemek\Dane aplikacji\ESET Załącz nowe logi z FRST. Powstały Fixlog i log z ADWCleaner. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się