Japcun Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Siema, Zauważyłem ostatnio nasilające się problemy z komputerem. Pierwsza rzecz to spada prędkość internetu. Nie jest to problem dostawcy ponieważ na innych urządzeniach jest ok. Druga to spadek wydajności. Chociaż jest to subiektywna ocena Proszę niech ktoś sprawdzi logi i da znać czy coś mi się gnieździ na komputerze. pozdrawiam Japcun Extras.Txt OTL.Txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Nie dostarczyłeś obowiązkowego raportu z GMER. Przed skanem GMER należy się pozbyć DAEMON Tools: R1 dtsoftbus01; C:\Windows\System32\DRIVERS\dtsoftbus01.sys [283064 2014-01-09] (Disc Soft Ltd) Na razie to oznak infekcji w rozumieniu trojanów tu nie widać, tylko w Google Chrome jest drobne adware, ale wątpię, by to miało związek z głównymi problemami. Doczyść śmieci i wpisy puste: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [bcjagnifjocnddgeknajocbkkhlgibem] - C:\Program Files (x86)\Surf Canyon\surfcanyon.crx [2013-04-17] Task: {48F58D2B-0E6A-44B7-AD81-D04F515C3A58} - System32\Tasks\DriverScanner Delayed Launch => C:\Program Files (x86)\Uniblue\DriverScanner\driverscanner.exe Task: C:\Windows\Tasks\DriverScanner Delayed Launch.job => C:\Program Files (x86)\Uniblue\DriverScanner\driverscanner.exe HKLM-x32\...\Run: [] => [X] HKLM\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1 HKU\S-1-5-21-2767758455-932884820-2479865623-1000\...\Run: [AVG-Secure-Search-Update_1213b] => C:\Users\japcun\AppData\Roaming\AVG 1213b Campaign\AVG-Secure-Search-Update-1213b.exe /PROMPT /mid=c98314a359b447d3b726d168c3fbe462-1ee57a00d20f1e942295a9903ae9f362b3025ffd /CMPID=1213b HKU\S-1-5-21-2767758455-932884820-2479865623-1000\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1 S4 nvvad_WaveExtensible; system32\drivers\nvvad64v.sys [X] HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\DrWebEngine => ""="Service" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\DrWebEngine => ""="Service" C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Lollipop.lnk Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\SP_963508d2 /f Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. W Google Chrome: Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj adware Surf Canyon Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy niedomyślne śmieci (o ile będą). Ustawienia > karta Historia > wyczyść Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 3. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut), Farbar Service Scanner oraz zaległy GMER. Dołącz też plik fixlog.txt. Pierwsza rzecz to spada prędkość internetu. Nie jest to problem dostawcy ponieważ na innych urządzeniach jest ok. Pierwsza rzecz rzucająca się w oczy to zainstalowany AVG, część jego komponentów była zresztą niedawno aktualizowana / odświeżana. Test: deinstalacja AVG. W przypadku braku rezultatów i po ocenie skanu GMER temat przeniosę do działu Sieci. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się