Ged Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam Mam problem z natrętnie pojawiajacym się oknem wyszukiwarki Royal Search w przeglądarce Firefox, żadne pospolite metody usunięcia nie przynoszą rezultatów. Komputer należy do starszej osoby w rodzinie więc nie posiadam szczegółowych danych od kiedy problem występuje. Proszę o pomoc. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 W Firefox widzę plik user.js, który pewnie trzyma te preferencje. Plik ten bierze precedens nad ustawieniami ręcznymi w opcjach. Ponadto do czyszczenia będą mniejsze drobnostki (szczątki programowe). Akcja: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.babylon.com/?AF=110811&babsrc=HP_ss&mntrId=4a8aa3d900000000000020cf306686b8 SearchScopes: HKCU - DefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&AF=110811&babsrc=SP_ss&mntrId=4a8aa3d900000000000020cf306686b8 SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&AF=110811&babsrc=SP_ss&mntrId=4a8aa3d900000000000020cf306686b8 SearchScopes: HKCU - {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL = SearchScopes: HKCU - {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL = Toolbar: HKCU - No Name - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No File FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [smartwebprinting@hp.com] - C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\MozillaAddOn3 FF HKCU\...\Firefox\Extensions: [smartwebprinting@hp.com] - C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\MozillaAddOn3 C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\extensions C:\ProgramData\DSearchLink C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Google Chrome\Uninstall Google Chrome.lnk C:\Users\Damian\Links\Nowy folder.lnk C:\Users\Damian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\dchlnpcodkpfdpacogkljefecpegganj C:\Users\Damian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\eooncjejnppfjjklapaamhcdmjbilmde C:\Users\Damian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\hakdifolhalapjijoafobooafbilfakh C:\Users\Damian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\hghkgaeecgjhjkannahfamoehjmkjail C:\Users\Damian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\jagncdcchgajhfhijbbhecadmaiegcmh C:\Users\Damian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjldcfjmnllhmgjclecdnfampinooman C:\Users\Damian\AppData\Roaming\Babylon C:\Users\Damian\AppData\Roaming\Delta HKLM-x32\...\Run: [] => [X] U3 tmlwf; U3 tmwfp; Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla\SeaMonkey /f Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. 2. Wyczyść Firefox: menu Historia > Wyczyść historię przeglądania menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. 3. Wyczyść Google Chrome: Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy SearchGol i niedomyślne śmieci (o ile będą). Ustawienia > karta Historia > wyczyść Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 3. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. . Odnośnik do komentarza
Ged Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam ponownie zastosowałem się do wszystkich zaleceń podsyłam wygenerowane logi po operacji pozdrawiam AdwCleanerR0.txt AdwCleanerS0.txt Fixlog.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Nie wypowiadasz się czy przekierowanie ustało. Wszystko zostało wykonane pomyślnie i ja nie widzę już problemów. Finalizacja tematu: 1. Uruchom TFC - Temp Cleaner. 2. Usuń używane narzędzia z folderu C:\Users\Damian\Documents\install oraz folder Stare dane programu Firefox z Pulpitu. Popraw za pomocą DelFix. 3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 4. Odinstaluj stare wersje Adobe i Java, zastąp najnowszymi, zaktualizuj Thunderbird. Stan obecny: ==================== Installed Programs ====================== Adobe Flash Player 10 ActiveX (HKLM-x32\...\Adobe Flash Player ActiveX) (Version: 10.0.42.34 - Adobe Systems Incorporated) ----> wtyczka dla IE Adobe Flash Player 11 Plugin (HKLM-x32\...\Adobe Flash Player Plugin) (Version: 11.8.800.94 - Adobe Systems Incorporated) ----> wtyczka dla FF Adobe Reader 9.1 MUI (HKLM-x32\...\{AC76BA86-7AD7-FFFF-7B44-A91000000001}) (Version: 9.1.0 - Adobe Systems Incorporated) Java 6 Update 31 (HKLM-x32\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}) (Version: 6.0.310 - Oracle) Mozilla Thunderbird 17.0 (x86 pl) (HKLM-x32\...\Mozilla Thunderbird 17.0 (x86 pl)) (Version: 17.0 - Mozilla) . Odnośnik do komentarza
Ged Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam ;] Wielkie wielkie dzięki, nie pisalem o postępach, ponieważ nie wiedziałem czy to już koniec i zabrakło odwagi do odpalenia przeglądarki ;] teraz sprawdziłem wszystko jest ok. Za chwilke polecę z końcowymi poradami. Jeszcze raz serdecznie dziekuję Pozostańcie wielcy !!! pozdrawiam Ged Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi